Yksin mökillä 6

Mahtavan mutta raskaan viikonlopun jälkeen valmistauduin lähtemään kaupunkiin. nainen jolta olin yllättävän viestin saanut, oli Erja. Hän oli vaimoni tutun tuttu ja olin tavannut hänet vain joitakin kertoja. Hän oli työssä erässä virastossa eikä oikein sopinut siihen rooliin. Erja oli töissä toki hyvin asiallisen näköinen jakkupukuineen ja usein kiinni sidottuine hiuksineen, mutta siviilissä tiesin hänet hyvin ahkeraksi kuntoilijaksi ja hän kävi myös paljon salilla jossa itsekin tapasin kuntoilla. Erja oli pienikokoinen. Mittaa tuskin 160 senttiä ja painoa selkeästi alle 50kg vaikka olikin hyvin tiukka lihaksiltaan. Varsin poikamainen vartalo ja salilla ollessaan ei juurikaan puhellut muiden kuntoilijoiden kanssa.
Hänellä oli mahdollisesti vanhempien kautta kertynyt jonkin verran vaurautta, koska hän matkusteli paljon ja aina lämpimässä. Ilmeisesti juoksuharrastuksen takia ja siitä johtuen hän oli hyvin päivettynyt. Hiukset hieman punertavat ja kasvot pisamaiset. Erja ei ollut kaunotar mutta ihan kivan näköinen. Vartalo on tiukka ja poikamainen. Kapeahkot lanteet ja erittäin pieni lihaksikas peppu ja rintoja tuskin lainkaan, mutta pienien urheilutrikoiden läpi näkyi selvästi napakat nännit jotka piirsivät kankaaseen omat merkkinsä.
Olin hänen tekstarinsa jälkeen vastaillut hänelle ja hän taas minulle useaan otteeseen ja ymmärsin että hän oli kiinnostunut tapaamaan kuultuaan että olen pari vuotta ( ainakin ) vapaalla jalalla. Minua asia kiinnosti koska Erjan olemus ja pidättyväisyys oli antanut minulle kuvan, ettei hän olisi miehistä kiinnostunut vaan urheilu oli hänen juttunsa.
Tapasimme ravintolassa päivällisellä ja ilta sujui mukavasti ajatuksia vaihdellen. Sain hänestä eka kertaa jonkinmoisen käsityksen ihmisenä ja naisena. Viimeisen osalta minulle jäi vaikutelma nimenmaan naisesta joka alkoi kiinnostaa. Erjalla oli ohut tyylikäs mekko jonka helman pituus oli sivistyneen säädyllinen mutta sopi hänen ruskettuneille pyöreille pohkeilleen ja hänen noustessa pöydästä helman noustessa ylös antoi luvan nähdä myös voimakasta reittä jonka ihokarvat olivat tarkkaan ajellut.
Erja oli ikäiseni aikuinen nainen ja kasvoista sen osasi arvata vaikka liikehdintä ja vartalo kuvastivat enemmänkin 30-vuotiasta neitoa.
Ilta päättyi ja saatoin Erjan hänen autolleen. Hän antoi poskelle nopean suudelman ja silmiin katsoen sanoi:” Kiitos kivasta seurasta. Olisi kiva tavata uudelleenkin vaikka mun luona jos sulle sopii” kerroin asian sopivan enemmän kuin hyvin ja jäin miettivänä katsomaan mersun takavalojen häipymistä.

Menin kotiin ja tarkistin s-postini ja olin sammuttamassa konetta kun viesti Erjalta ponnahti ruutuun. Kirjoittelimme puolisen tuntia illasta ja ajatuksista ja pikkuhiljaa johdattelin keskustelua intiimimpään suuntaan. tai sitten Erja johdatteli?
Joka tapauksessa sovimme vielä siinä että tapaamme kahden päivän päästä Erjan luona ja hän lupasi tarjota punaviiniä ja juustoja ja juttuseuraa.

Ilta lähestyi ja menin töiden jälkeen ensin salille. Poljin pyörää ½ tuntia ja sen jälkeen otin normaalin kolmen vartin treenin ja menin pesulle. Pesin huolellisesti ja puin päälleni bokserit ja farkut sekä ohuen kauluspaidan. Vähän tuoksua ihoon, mutta ei liikaa ja menoksi.
Erja asui joen rannalla kerrostalossa. Näkymät kuulemma joelle päin ja ylin kerros. Erja avasi oven ja hänellä oli päällä kokovartalo asu joka oli treeniasun ja vapaa-ajan asun välimuoto ja tosi kivan sellainen.
Samanlaisia näkee seksikauppojen mainoksissa, mutta tämä ei ollut niin paljastava.
Se oli vaalea, lähes valkoinen ja sopi Erjan hiuksiin jotka olivat nyt auki. Samoin hänen ihonsa hätkähdyttävä rusketus korostui vaaleasta kankaasta. Täysin erinäköinen nainen kuin normaalisti virastoaikana olin nähnyt.
Erja antoi minulle halauksen ja suukon tällä kertaa pikaisesti huulille. Hänen huuliensa nopea kosketus oli lämmin ja pehmeä ja aistin miellyttävän raikkaan tuoksun joka oli häntä itseään ja ripaus jotain tajuntaan menevää myskistä tuoksua joka sopi hänelle.
katselin Erjan perään kun hän kulki edessäni johdattaen minut olohuoneeseen. Tiukka asu oli kuin kenkälusikalla hänen päälleen asetettu ja peppu tuli esiin pienenä, mutta kivan muotoisena. Vähän kuin tummien pikajuoksijanaisten takamukset. Pakarat olivat pystyssä tuhansien lenkkikilometrien sekä kuntosalilla vuodatettujen hikikarpaloiden ansiosta.
Pienet rinnat olivat osaksi hihattoman vaatteen takia esillä ja nännit selvästi koholla joko luontaisesti tai sitten illan tuoman odotuksen takia.
Kämppä oli tosi kiva. Olohuone, 2 makuuhuonetta joista toinen oli työhuoneena sekä kylpyhuone ja löylyhuoneen tilalle Erja oli rakennuttanut kahden istuttavan porealtaan sekä kaksi suihkua. Lasitetulla parvekkeella oli kivat kalusteet ja siellä istuimme nauttien viiniä kynttilänvalossa elokuun illan pikkuhiljaa hämärtyessä.

Keskustelumme jatkui siitä mihin illalla viestittelyssä päädyimme ja Erja avautui minulle varsin suoraan omista haluistaan ja ajatuksistaan seksin suhteen sekä suhteistaan. Hän sanoin ettei koskaan ollut halunnut tapailla paikkakunnan miehiä vaan ne kokemukset olivat muualta. Minun osalta kuitenkin hän oli päättänyt ottaa yhteyttä, koska tiesi, että ensinnäkin olin sekä vapaa että varattu. Ja myös siksi, että oli salilla jotenkin mieltynyt minuun miehenä.

Hiveli toki itsetuntoani, mutta kysyin kuitenkin miksi minä, koska olihan salilla minua komeampia ja nuorempia uroksia rivissä ja valmiina kauniin naisen käyttöön.
Erja naurahti hieman posket punehtuen ja vannotti että hän kertoo vain jos en puhu asiasta koskaan kenellekään. Totesin että en aio muutenkaan jutella meidän välisistä asioita kenellekään.
Erja kertoi asian johtuvan kahdesta asiasta. Erja oli vaimoni tutun tuttu ja silloin tällöin tytöt olivat pitäneet tyttöjen saunailtoja. Vaimoni paras kaveri Taina oli ollut Erjan ja parin muun naisen kanssa saunaillassa ja jutut olivat menneet miehiin. Siinä oli puhuttu hyvää ja pahaa tuttujen siipoista ja tietenkin myös vapaista miehistä. Taina oli kertonut jutun minusta kun oli kerran mökillämme yllättänyt minut vaimoni kanssa muhinoimassa aamulla. Pienen mökin intimiteettisuoja oli rajallinen ja hän oli hiipinyt vakoilemaan meitä kun vaimo oli hurmiossaan äänillään paljastanut touhumme. Tässä yhteydessä Taina oli kuvannut naislaumalle ison varustukseni ja tämä oli jäänyt Erjan mieleen. Toisena asiana Erja kertoi olevansa Sinkkuelämää fani! Kysyin ihmeissäni miten se minuun liittyy. Erja otti pitkän siemauksen viiniä ja nojautui taaksepäin korituolissa ja sanoi hihittäen. ”Olen päättänyt oppia paremmaksi suihinottajaksi mitä Samantha Jones” ja alkoi nauraa kasvot punaisena.
”Kuulostaa aivan kuin minusta tulisi koekaniini! naurahdin ja minullakin alkoi olo kuumeta muutakin kuin hyvästä espanjalaisesta punaviinistä.

”Tules tänne tyttö” sanoin ja otin Erjaa kädestä kiinni. Erja nousi seisomaan ja hänen kasvonsa olivat rintani korkeudella. Nojauduin alaspäin ja suutelimme pitkään ja ahnaasti. Jos suudelmasta voisi jotain päätellä niin Erja oli kuin luotu nuolemaan miestä muualtakin. Hyväilin kiinteistä mutta ahkerasta venyttelystä johtuen pehmeitä pikku pakaroita ja työntelin kieltä Erjan suuhun hänen työntäessään kädet farkkujen takataskuihin ja painaen minua itseään vasten.
Kullini kasvoi lämpimästä vartalosta huokuvan eroottisuuden takia ja paransin sen asentoa housuissa jonka Erja huomasi. Hän painautui kovemmin vastaan ja hätkähti sanoen:” Onko sulla jo kovana Ilpo?” Hänen suunsa oli puoliavoinna ja hän hätkähti kun kova kyrpä tuntui farkkukankaan läpi painautuvat hänen vatsaansa vasten.

”Mä haluun nähdä sen mistä Taina kertoi Ipe” hän sanoin käheällä äänellä ja irrottautui minusta kuin lumoutuneena ja asettui polvilleen eteeni. Vyö aukesi hieman haparoivin sormin ja annoin niiden pudota lattialle josta Erja ne siirsi sivuun.

Levitin jalkani vähän erilleen ja työnsin lantiota eteenpäin. Erja katseli bokserien ohuen kankaan läpi kynttilän valossa näkyvää kohoumaa ja veti ne hitaasti alas. Kullin varsi oli puoliksi näkyvissä ja se oli paisunut jo täyteen kokoonsa. Erja veti housuja vielä alemmas kunnes tomaatin kokoinen terska pullahti vapaaksi ja heilahti eteenpäin nostaen hänen hiuksiaan korvan vierestä ja läiskähti vatsaani vasten jääden heilumaan painuneena Erjan kasvojen eteen.
Pussit olivat eilen sileäksi ajeltu ja samoin kullin ympärys. Kontrasti oli suuri kun hennon naisen pienet kasvot olivat ison sykkivän elimen vierellä.
Erjan käsi tarttui varteen ja hän puristi kyrpää kuin tunnustellen ja sanoi:” Ipe. Tämä on isoin ja ihanin elin mitä olen koskaan nähnyt!! Älä halkaise minua kun tuut sisään….”
Ejan nuoli pusseja kuin jäätelöä ja alkoi samalla runkata esinahkaa alas ja ylös. Silitin hänen hiuksiaan ja sulin silmät kun hän sylkäisi hieman kullin päähän ja imaisi sen lämpimään suuhun. Erjan poski pullistui isosta hepistä mutta hän otti sen siitä huolimatta uskomattoman syvälle suuhunsa.

Imeminen oli ihanaa mutta malttamattomana halusin riisua naiseni ja vedin hänet ylös. Hihaton asu liukui alas olkapäiltä ja paljasti pienet söpöt rinnat ja niiden nyt jo kivikovat päät. Nipukat olivat pystyssä ja kuin pienet tupakantumpit. Itse rinnat kovat ja kiinteät.
Erja kääntyi selin minuun ja veti asunsa nilkkoihin ja kumartui vetämään ne jaloistaan suorin jaloin jolloin pakaroiden välistä näkyi sekä peppuaukko että vagina jonka huulet olivat ihanasti pullollaan. Erja heitti vaatekappaleen taaksena kääntyi ympäri ja istahti olohuoneen divaanille ja levitti hieman jalkojaan sanoen:” Ime hieman mua kulta. Tee mut niin märäksi etten halkea kun nait mua tolla jumalaisella elimellä”

Katsoin kaunista vartaloa jossa ei ollut rusketusraitoja lainkaan. Jalkoväli oli täysin karvaton lukuun ottamatta vaon yläpuolta lähtevää ohutta karvoituskaistaa joka oli oikeastaan ohut kiitorata kohti alavatsaa. Erjan nojautuessa eteenpäin hänen vatsalihaksensa näkyivät päivettyneen ihonsa alta ja vartalo oli kuin gasellin. Rintojen pienuus sopi kokonaisuuteen ja olin myyty kun asetuin polvilleni hänen reisiensä väliin ja aloin kielellä varovasti tunnustelemaan reisien sisäpintaa.
Erja alkoi huohottaa hieman kun hengitykseni tuntui hänen jalkovälissään ja inahti ääneen kun nuolaisin reiden ja vaon yhtymäkohtaa vielä väistäen häpyhuulet. tein sen useaan kertaan molemmin puolin ja Erjan lantio alkoi liikkua edestakaisin kuin tarjoten pillua suuhuni.
painoin märän kielen vaolle ja annoin sen tunnustella ihanaa makua tuntieen Erjan kynsien painautuvan päänahkaani kun hän työnsi kasvojani itseään kohti samalla hieroen lantiotaan minua vasten.
Aloin nuolla ja Erja hokea kiimaisena lyhyitä sanoa ja lauseita kuvaten miten ihanaa se oli ja mitä hän haluaisi minun hänelle tekevän.

”Senkin panomies…ihanaaaa.. saat panna mua kovaa tänään Ipe….mikset kertonut mulle että sulla on noin isoa…miksi….onko totta Mitä taina kerto että… oooIIIHHH!! totta se että panit vaimoasi peppuunkin tolla kamalalla kyvällä”

Nuolin yhä kiihtyvällä nopeudella mutta Erjan rivot jutut ja kiimaiset äännähdykset saivat minut niin sekapäiseksi että lopetin ja sanoin” Nyt saat sen sisään ihana narttu” Tartuin häneen ja nostin kevyen kiinteän naisen ilmaan ja hän pyöräytti heti reitensä ympärilleni työntäen kielensä suuhuni. Hän puri kaulaani kun kannattelin häntä pakaroista ja heiluva kyrpä yritti löytää tiensä hänen sisäänsä.
Paksu pää painui pakaroiden väliin ja työntyi päin välilihaa jolloin Erjan sormet tarttuivat kullin päähän ja hän ohjasi kyrvän pillun suulle ja antoi vartalonsa liukua alemmas jolloin terska upposi ahtaaseen kuumaan pilluun.
Hänen hento vartensa mahdollisti naimisen hyvinkin pystyasennossa ja olohuoneen seinällä oleva koristeltu kokovartalopeili mahdollisti kiihottavan näyn kun iso kulli liikkui sisään ja ulos pienten pakaroiden välissä.
Takaapäin Erja näytti jopa syntisen pieneltä, melkein pikkutytöltä, mutta hänen ääntelynsä ja sanansa olivat kokeneen himokkaan ja vaativan naisen tekemiä.

Käteni alkoi puutua kannattelusta koska hän pyöritti peppuaan niin nopealla tempolla. Pudotin hänet alas ja hän otti kullistani kiinni ja ohjasi minut makuuhuoneeseen.
Siellä oli iso parivuode sopiva tunnelmavalaistus. Sängyn päätyseinä oli peiliä ja toinen sivuseinä peiliovilla varustettua kaapistoa.
Erja työnsi minut sängylle ja asetuin selälleni makaamaan jolloin kullini upposi taas hänen suuhunsa. katsoin nautiskellen hänen imemistään ja samalla sivupeilistä takamusta joka oli pystyssä ja pillu houkuttelevasti pakaroiden välissä näkösillä.
Erja suorastaan nussi suullaan kullia ja luulin välillä laukeavani hänen suuhunsa kun pieni sormi kutitti peräaukkoani. Joka kerta kuitenkin Erja lopetti ajoissa ja puristi elimen juuresta kovaa ja puhui tuhmia kunnes taas aloitti imemisen.

”Katso kuinka se menee mun sisään Ipe” sanoi Erja ja asetti kullin huulilleen ja istui sen päälle. Erja aloitti hurja ratsastuksen olleessaan kyykyssä vahvojen reisien päällä ja ottaen tukea minun nilkoistani. Pillu oli edessäni tarjottimella ja näytti ihanalle kun iso kulli liukui ahtaaseen vittuun Erjan nauttien silmät kiinni joka upotuksesta.

”Ihana kyrpä…iso ja kova…saat tull mun sisään kulta….pane..oooiihhhh!”
Erjan liikkeet kävivät orkun lähestyessä niin holtittomaksi että putosin kyydistä ja kyrpä painui tiukkaa vatsaa vasten. Erja tuiotti ihaillen sitä ja katse oli hieman sumea kun hän kumartui yöpöydän laatikkoon ja otti sieltä voidepurkin. Erja kaatoi avatusta purkista väritöntä geeliä kullille sekä hieman käsilleen. Geelin hän hieroi nyt kulliin varovasti juurta myöden ja suuteli minua työntäen liukkaan sormensa yllättäen peppuuni. ”Miltä tuntuu ihanainen” nauroi hän ja antoi toisen sormen liukua suuhuni. Geeli maistui miedosti mangolle ja oli todella liukasta mutta ei tahmeaa. Kyrpä tuntui hieman kihelmöivän ja nyt Erja hieroi ainetta myös omaan jalkoväliinsä ja kysyi minulta ollen polvillaan rintakehäni päällä. ” Nyt saat panna mua hanuriin Ipe. Haluun saada kyrpää oikein kunnolla peppuun” ääni oli kiimaisen käheä ja samalla hän työnsi kahta sormea anukseensa.
Ilmeisesti Erja oli valmis koska hän kääntyi ympäri ja käski minut taakseen. Hän asettui sängyn kulmaan siten., että kahden seinän peilit kuvasivat hyvin eri suunnasta vartalomme. Erjan peppu oli pystyssä ja hän nuoli huuliaan irstaasti kun asetin herkkumutterin ahtaalle aukolle ja aika sumeilematta aloin työntyä pieneen aukkoon. Anus antoi melko hyvin myöden vaikkakin pienet pakarat olisivat antaneet luulla että se ole millään mahdollista. ”Tietkö Ipe mitä? Mua ei oo koskaa kukaan pannu peppuun!! OOn aina halunnut koklata ja sä saat korkata. Oot varmaan parempi kuin tekokaluni”
Ennen kuin hän ehti lauseen loppuun työnnyin sisään ja hän huusi ääneen nautinnosta. Nyt en enää pantannut vaan tästä tuli tavallaan kilpailu keskenämme siitä kumpi aiheuttaa toiselle enemmän rajua nautintoa.
Kulli takoi ahdasta peppua kuin höyryvasara ja Erjan sormet hieroivat pussejani kun ylettyivät tai sitten hipelöivät hänen vittuaan. Vaihdoin välillä reikää ja panin hänen kuumaa pilluaan ja kun toisen kerran vaihdoin ilmestyi Erjan käsi ja tyrkytti minulle tekokullia. Jatkoin naimista ja otin sen käteeni. Se oli kohtuullisen kokoinen kullin muotoinen dildo. Hieman joustava mutta tukeva. Aika aidon oloinen.
Otin oman kullin ulos ja pyyhin sen varresta geeliä samoin kuin Erjan pillusta ja hieroin sitä dildoon.
Työnnyin uudelleen pilluun joka nyt vähemmän liukasteista märkänä tuntui ihanalle ja aloin panna. Samalla sovitin tekokyrvän anusaukolle ja työnsin sen sisään. Se upposi pohjaan jonka jälkeen aloin uudelleen panna. Tekokalu tuntui joka työnnöllä oman kyrvän varressa ja päässä ja Erja oli tosiaan täynnä.
”Nyt saat kahta ukkoa kerralla muru” huusin ja panin kuin heikkopäinen kunnes väkisin aloin tulla!!
Erja kiljui toisen orkun kourissa kun upotin lastini hänen sisäänsä. Se meni syvälle ja sitä tuli paljon. Olin viimeksi saanut hurjalla viikonlopulla, mutta siitä oli jo toki viikko.
Työntelin pikkuhiljaa veltostuvaa kalua liukkaassa aukossa ja otin tekokalun pois jotta saisin kerran vielä upota anukseen. ”YYYMMMMmmmmm… ihanaannnaaa””” sanoi Erja kun puolikova kuuma kulli painui nyt ammollaan jääneeseen peppuun ja annoimme sen olla siellä kunnes erektio loppui kokonaan.
Ihana nainen lepäsi vierelläni syvästi hengittäen ja suukottelimme pitkään ennen kuin kävimme suihkuun pesemään toisiamme.
kello ei ollut vielä puoliyötä enkä ollut aikonut palata kotiin koko yönä.
 
  • Tykkää
Reactions: HraHuu

Yhteistyössä