Yksin mökillä 8

Heräisin pikkuhiljaa ja venyttelin vartaloani silkkilakanan alla. Kysyin Erjalta oliko hänelle tulossa vieraita. Hän kertoi että Taina tulee käymään ja kokeilemaan jotain Erjan saamaa hieman liian isoa vaatekappaletta. ”Haittaako että Taina tulee käymään?” Erja kysyi. Kerroin ettei haittaa ja mietin mielessäni tietääkö Taina minun olevan Erjan luona. Tavallaan minua huvitti ajatella mitä he olivat jo aiemmin puhuneet minusta. No olkoon miten on; ajattelin.
Menin suihkuun ja Erja sanoi tulevansa myöhemmin koska Taina voisi tulla ihan kohta. ”Katso kuinka kiva asu” Erja huikkasi ja näytti luonnonvaaleaa mukavan myötäilevää kangasta. Se oli hihaton lyhyt hame. Varmaan jokin oma nimikin, mutta sellainen joka myötäilee kropan joka kohtaa ja jättää olkapäät paljaaksi ja rinnat hyvinkin katseltaviksi.
” Tämä sopii Tainalla hyvin koska on niin kurvikas. Taina tosiaan on hyvin kaunisvartaloinen nainen. Luulin että hänellä on silikonit, mutta kysyttyäni asiaa vaimoltani hän kielsi ja kertoi että Taina oli jo alaluokilla 5 v ikäistään vanhemman näköinen. Taina oli 4-kymppinen kahden lapsen äiti. Kova bailaaja kuulemma vaimoni mukaan. Nyt eronnut mutta tapaili jotakuta miestä joka asui toisella paikkakunnalla.
Ovikello soi ja Erja meni avaamaan. Pesin itseni rauhassa ja otin hyllystä ison kylpypyyhkeen jossa oli kiva tarranauha jolla sen sai hyvin kietaistua lanteille. Menin olohuoneeseen ja Taina hihkaisi ” Moikka Ipe pitkästä aikaa, kiva nähdä” Hän halasi minua nopeasti ja hänen kaulansa tuoksui kivalle. Tainalla oli jalassa farkut ja yllään t-paita. Rinnat korostivat paitaa kivasti ja muodikkaasti risaiset farkut sopivat hänelle ihan hyvin. Hänessä oli jotain Geena Davisin näköä. Tämän olimme hänelle vaimon kanssa todenneetkin. Se johtui kylläkin enimmäkseen huulista jotka olivat paksut ja hieman turpeat. Nekin kuitenkin aidot oli vaimo kertonut.
Taina oli luonnonvaalea ja hiukset olivat nyt ponnarilla. Seksikäs pakkaus ja katselin välillä muualle ettei Erja suotta kiusaantuisi.
Aloin lukea lehteä, mutta en voinut olla vilkaisematta naisiin päin kun Taina riisui pikaisesti farkut ja otti kokeiltavan hameen käsiinsä ja katseli sitä peilistä painaen hametta rintaansa vasten.
”Ihana mekko, toivotaan että mahdun siihen. En ole käynyt salilla varmaan miljoonaan vuoteen”
Hänellä oli mustat hipsterit jalassa ja olivat kaunis näky vaaleaa ihoa vasten. T-paita lensi lattialle ja Taina veti hameen päällensä. Erja auttoi sen asettautumisessa ja nyt oli tyttö valmis peilaamaan itseään. ” Tää ei istu kun mulla on nää liivit. Ipe käänny selin niin mä vähän parantelen tätä juttua”
Jatkoin lehden lukua ja takanani tytöt naureskelivat Tainan riisuessa mekon ja pukiessaan sitä uudelleen päälle.
Sitten minua pyydettiin makutuomariksi ja ryhdyin tehtävään mielelläni. Asu oli tyrmäävä. Isot aikuiselle naiselle todella pystyt rinnat puskivat melkein ulos kankaan läpi ja niiden välinen vako oli pitkälle näkösillä. Lanne korostui ja toi todella hyvin esiin pilates pepun josta moni olisi kateellinen.
Taina ottin hiukset vapaaksi ja heilautti ne hulmuamaan. ”Miltä näyttää mies” hän nauroi. ”Pitää sanoa että syötävän hyvältä” ja tarkoitin mitä sanoin.
Tuossa asussa Taina hurmaisi miehen kuin miehen.
Erja toi meille viinilasit ja istahdimme kolmisin olohuoneeseen ja aloimme jutella niitä näitä. Erja oli pukenut päälleen itämaisen silkkisen kietaisutakin ja tiesin että sen alla ei ollut mitään.
Katselin kahta erilaisesti houkuttelevaa naista ja minulla oli mukavan halukas olo. Kylpypyyhe oli halkiosta antanut sen verran periksi että toinen reisi oli paljaana aika ylös asti ja jos hieman levitin jalkaa oli jalkoväliin suorat näkymät Tainalla, joka istui minua vastapäätä mahtavassa nojatuolissa.
Viini maistui ja jutut muuttuivat sen mukana. Taina oli utelevinaan mitä ”pahaa” olimme tehneet ja Erja vihjaili aika avoimesti miten monta kertaa oli saanut.
”Älä kiusaa.” Taina sanoi ja jatkoi:” Muksut ei oo olleet isällään neljään viikkoon ja minä olen ollut tietenkin ankkurissa heidän kanssaan. ” Ei ole ollut miehestä tietoakaan 11/2 kuukauteen”
Nauroimme kaikki ja huomasin että Tainan katse liikkui yhä useammin jalkovälissäni. Päätin etten suotta peittele ja siksi nousin ylös ja kaadoin kaikille viiniä lasin täyteen ja istuin uudelleen siten että pyyhe aivan kuin vahingossa aukesi edestä siten että Tainan suuntaan se ei peittänyt mitään.
Kulli oli jo puolitangossa mutta makasi edelleen toista reittä vasten ja tunsin kuinka kuumana sen paksu terska sykki ihoani vasten.
Taina siemaisi viiniä ja tuijotti nyt suoraan kyrpääni ja Erja huomasi sen huvittuen.
” Mikäs se siellä kurkkii” hän sanoi ja nauroi. Erja suuteli minua ja sanoi Tainalle. ” Haluatko nähdä miten ison tästä saa” Taina sanoi käheällä äänellä että se olisi ihanaa ja samassa Erja tarttui kulliin ja alkoi runkata ja samalla nuoli rintaani ja nipisteli hampaillaan nännejäni.
”Odota että saan ton pyyhekeen pois tieltä” sanoin ja nousin tarkoituksella lähelle Tainaa ja vedin pyyhkeen etukautta pois ja lattialle. Kyrpä seisoi jo yli 90 asteen kulmassa ja heilui metrin päässä Tainasta hänen kasvojensa korkeudella. Erja meni lattialle polvilleen ja alkoi nuolla kullin vartta ja hieroi pusseja jotka kutistuivat kokoon. Karvaton kyrpä kasvoi täyteen mittaan ja Erja nuoli sen päätä ja lopulta upotti sen suuhunsa. Taina katsoi lumoutuneena ja levitti jalkansa ja alkoi hieroa jalkoväliään pikkuhousujen läpi.
”Ota Taina kuteet pois vaan, saat pian tän sisääsi, kunhan saan siitä vielä hieman nauttia” mumisi Erja muna suussaan.
Nojasin lannetta eteenpäin ja katsoin kun Taina riisui kiemurrellen ahtaan mekon päältään ja mahtavat rinnat pullahtivat esiin. Ne olivat aavistuksen suipot ja sojottivat sekä eteen että sivulle jolloin niiden väli oli varsin iso. Pikkuhousut saivat saman kohtelun ja sieltä paljastui vaalea täysin posliini pillu jonka huulet olivat jo todella turvonneet.
Saisin pian panna todella houkuttelevaa pakkausta. Taina tuli seisoen viereeni ja suutelimme ahnaasti ja puristelin hänen rintojaan samalla. ”Ota kunnolla kiinni mies, ei ne mee rikki” sanoi Taina suuhuni puhuen ja puristin rintoja rajusti että vaaleaan ihoon jäi hetkeksi punaiset jäljet. Taina tuntui olevan tosi puutteessa ja piti rajuista otteista.
Erja vapautti kullini ja käännyin Tainaan painaen hänet istumaan ison nojatuolin kyynärnojalle. Hänen päänsä nojasi toiseen ja pillu oli vain hieman alempana kuin vyötäröni joten pääsin helposti sisään. Pillu oli ahdas ja paisunut, mutta todella liukas. taina alkoi inistä ja huomasin pian että hän oli tosi äänekäs.
Panin kovaa ja pitkin työnnöin jolloin kyrpä tuli aivan aukon suulle ja painui taas syvälle kohtuun asti. Taina nuoli huuliaan ja kertoi koko ajan miten ihana kullin mulla on ja miten kovaa saisin häntä panna. Erja oli sohvalla ja hänellä oli lelut käytössä. Pepussa anustappi ja toisessa kädessä kultaisen värinen dildo jolla hieroi klitorista ja välillä työnsi sen sisäänsä.
tartuin Tainan käsiin ja vedin hänet kyynärnojalle istumaan ja siitä syliini niin että kulli ei tullut ulos. naimme hetken pystyssä ja sain nyt sormeiltua Tainan persettä. ”Ei se voi mahtua sinne” sihisi Taina suuhuni, mutta käsitin että ajatus ei pelottanut häntä: päinvastoin.
Nyt keilapallo-otteella sain hyvin nosteltua naista ylös alas ja pillu yritti imeä minut sisäänsä kokonaan. Tukevat rinnat olivat puristuksissa rintaani vasten ja sohvalta kuului Erjan pyyntö: ” Pane häntä peppuun Ipe. Haluun nähdä kun hyvä ystävä saa kunnolla kyrpää”
Laskin Tainan lattialle ja asetin hänet matolle polvilleen. Asetuin hänen taakseen ja hän inahti kun tunsi kieleni painuvat peppureikään, Nuolin persettä ja välillä myös posliinipillua ja sain sieltä myös nestettä ahtaan aukon liukastamiseen. Olin polvillani ja tunsin kuinka kulliin tartuttiin takaapäin ja Erja hieroi geeliä kulliini ja samalla työnteli pikkudildoaan peppuuni.
Nyt olin valmis ja sanoin; ” Nyt saat Taina munaa oikein kunnolla” Asetin kyrvän aukolle ja puristin varresta jotta sain paksun mutterin oikeaan kulmaan. Aukko oli ahdas mutta Tainan ilme odottavan kiimainen. Hän alkoi huohottaa kun työnsin kullia varovasti syvemmälle ja syvemmälle. Kun sain sen pohjaan asti aloin panna lyhyin työnnöin ja Taina ulisi ja huohotti. Suusta kuului välillä anelua; ” ihanaaaa…älä vaan lopeta…kamala kyrpä oIIIHHH” Erja oli vieressä kameran kanssa ja videoi lähikuvaa naimisesta. ”saadaan katsella joskus kahdestaan” hän kuiskasi nauraen.

Minulta alkoi tulla ja Tainakin huomasi sen. ”Älä peppuun, mä haluun runkata ja imee sut tyhjäks” Vedin tärisevän kyrvän ulos ja puristin juuresta jotta sain pidäteltyä tarvittavat sekunnit.
Taina tarttui kyrpää ja alkoi runkata ja nuolla. Samalla sperma lensi hänen poskilleen ja rinnoilleen jonne hän sitä hieroi samalla kun alkoi nuolla kullia. Polvet olivat pettää kun tämä nainen imi minut todella kuiviin. Häntä ei tuntunut häiritsevän kamera jota Erja piti käsissään ja kuvasi pientä punakyntistä kättä joka hädintuskin ylti sormineen paksun kullin varren ympäri.
Menin lattialle makaamaan ja vedin Tainan päälleni. Suutelin häntä pitkään ja suukottelin myös hänen ihania rintojaan ja kaulaansa.
” se oli ihanaa Ipe. ellei meillä olisi Erjan kanssa kiire teatteriin niin otettaisiin heti uusiksi” Taina nauroi ja minä lupasin, että uusinta käy koska vaan.
Istuimme vielä hetken kolmisin ja sovimme että voisimme keksiä jonkun kivan matkan kolmestaan talvella kun on aikaa.
Sitten aloimme valmistautua lähtöön ja suihkussa pestessäni ajattelin että pienen tauon kaluni varmaan jo tarvitseekin. Sen verran arka se oli.
 

Yhteistyössä