Yksin mökillä 9

Minulla oli ollut kiireinen kaksiviikkoinen töissä josta osa meni vielä Ruotsin puolella työreissulla. Omaa aikaa ei juuri ole ollut ja siksi odotinkin innolla että pääsisin mökille kalaan ja miksei sieni metsäänkin. Sieniä tosin oli sen verran pakkasessa mitä talveksi itse tarvitsin ja olin niitä jo työpaikallekin tyrkyttänyt.
Työpaikalla omassa kahviporukassa oli Merja kertonut pitävänsä sienistä, mutta ei omien sanojensa mukaan oikein uskaltanut yksin metsässä liikkua ja keskustassa asuessaan ei oikein hyviä sienimaastoja tiennytkään. Eläkkeellä olevan äitinsä kanssa oli pari kertaa kanttarelleja ollut etsimässä.
Merja oli tosi mukava ja vaatimaton ihminen. Hiljainen ja ujohko vieraiden läsnä ollessa,, mutta tutussa porukassa tosi hauska ihminen. Oli jäänyt leskeksi kymmenkunta vuotta sitten ja puhui omista asioistaan aika vähän.
Olin joskus auttanut häntä keittiöremontissa ja silloin huomasin että hän oli ehkä hieman ihastunutkin minuun. En silloin kuitenkaan vaimoni kanssa asuessani ollut ymmärtäväni naisen signaaleja laisinkaan ja pieni orastava flirtti loppui siihen.
Merja ei ollut nainen joka olisi jäänyt erityisesti mieleen eikä hän myöskään korostanut naisellisuuttaan juurikaan; oikeastaan päinvastoin. Hän oli punahiuksinen ja paksut pitkä hiukset olivat pääsääntöisesti sidottuna ponin hännälle tai joskus palmikolle.
Kerran hän oli töissä letit päässään ja näytti takaapäin katsottuna varmaan 10-15 vuotta nuoremmalta. Merjan iän olin joskus kuullut mutta tarkalleen en sitä muistanut. Luultavasti 50 päivät olivat ovella, elleivät sitten jo vietetty.
Merja pukeutui joko polven peittämään hameeseen tai sitten useimmiten housuihin jotka eivät kiristäneet mutta eivät myöskään pystyneet peittämään aikamoista ahteria ja todella tukevia reisiä. Hän ei ollut varsinaisesti lihava, mutta pullea hän oli. Rinnat olivat todella isot, mutta niiden muodot muuten pysyivät varsin tiukasti piilossa löysien villapaitojen alla.
Oli perjantai ja kahvipöydässä kukin kertoili viikonlopun suunnitelmia. Oma kalamatkani sekä sienimetsä sai Merjan harmittelemaan, ettei hänellä ole uskallusta mennä syksyiseen metsään yksin, ja joku heitti, että mene Ipen mökille sieneen.
Minä totesin siihen että se sopii hyvin jos vaan joku sieniä kaipaa. Ne eivät tosiaan metsästä loppuneet vaikka oli jo lokakuu yli puolessa välissä.
Iltapäivällä Merja tuli työpisteeni luo ja varovasti kysyi olinko tosissani asiasta.. Hän oli tutkinut kertomani mukaan ajomatkaa mökille ja tiesi jopa maantielauttojen aikataulunkin. Ajattelin mielessäni, että voisi olla ihan hauskaakin välillä käyskennellä metsässä jonkun kanssa kun koko syksyn olin sitä tehnyt pääosin yksin.
Lopuksi sovimme että Merja ilmestyy sovittuun risteykseen puolenpäivän aikaan ja lupasin lämmittää sopan valmiiksi että saa jotain suuhunsa ennen kuin mennään metsään.

Lähdin mökille perjantaina töiden jälkeen totutusti ja matkalla tutussa kaupassa tein ostokset ja kävin myös Alkossa hankkimassa juotavaa. Merjalla ei ollut aikomus yöpyä, mutta jostain syystä kuitenkin varauduin siihen että olisi siideriä tai lonkeroa janojuomaksi. Muuta juomaa mökillä olikin.

Illalla istuin saunassa nauttien lämmöstä ja oluesta ja kun menin terassille vilvoittelemaan, sain Merjalta viestin jossa hän kertoi olevansa iloinen ja innoissaan huomisesta päivästä.
Vastailin viestiin odottavani häntä myös ja kerroin saunan nautinnosta ja illan tähtitaivaasta.
Merja vastaili viestiini ja kertoi kadehtivansa minua olotilasta ja uteli olinko käynyt myös meressä. Vastasin myöntävästi ja kerroin myös että tähän aikaan vuodesta ja varsinkin illalla meressä voi käydä ilman vaatteita, mutta kovin kauaa ei voi olla koska ”kylmä kangistaa nopeasti”
testasin Merjaa tahallani ja meni pidemmän aikaa eikä kuulunut mitään, kunnes tuli lyhyt vastaus:
”Olisi kiva nähdä sinut siellä uimassa ja saunomassa….”

Viestittely loppui hyvän yön toivotuksiin ja pian asetuin yöpuulle ja heräsinkin aamulla aika myöhään todella levänneenä aika rankan työputken jälkeen.
Valmistelin lupaamani keiton ja annoin sen hiljalleen porista liedellä kun lähdin vierasta vastaan. Ilma oli kirkas vaikkakin taivaanrannalla oli myös muutamia mustia pilviä mitkä olivat nostaneet myös aallokkoa ja tuulta. Ilma oli kaunis, mutta ei kovin lämmin.
Merja oli tutulla autollaan sovitussa paikassa jonne kävelin ja hyppäsin kyytiin. Siitä ei mökille ollut kuin vajaa 2 kilometriä, mutta loppuosa sen verran mutkikasta että olin katsonut paremmaksi tulla vastaan.
Merjalla oli päällään ulkoilupuku ja hiukset olivat nyt letitettynä joka minusta sopi hänelle ja sen kerroin. Tavanomaiset kasvot muuttuivat heti kun Merja hymyili ja kesakkoiset kasvot saivat hänen nuortumaan silmissä.
Housut olivat tiukat ja ihmettelin miten hyvin löysät vaatteet olivat muodot peittäneet koska ahteri oli todella iso kuten myös reidet, mutta ainakin näissä housuissa Merja näytti varsin hyvälle. Hän voisi XXXL-missi kisoissa pärjätä todella hyvin. Takki oli puoliksi auki ja sen alla aluspaita joka oli tarkoitettu ulkoiluun. Rinnat olivat todella järkyttävän kokoiset ja ne eivät millään enää voineet muuta kuin roikkua vaikka ne yrittivätkin uhmata painovoimaa.
Aika syödessä ja paikkaan tutustuessa kului nopeasti ja reilu tunnin päästä lähdimme metsään. Kiertelimme metsässä ja sienikorikin täyttyi kivaa vauhtia vaikka enemmän keskityimme jutusteluun jossa ensin käytiin työpaikan plussat ja miinukset läpi ja sen jälkeen enemmän henkilökohtaisia asioita.
Merja kertoi harrastuksistaan ja mieltymyksistään ja aika avoimesti myös avioliitostaan joka loppui miehen menehtymiseen. Sydän oli pettänyt ja siihen syynä alkoholi ainakin osaksi. Merjan mies oli ollut häntä aika paljon vanhempi ja hän mainitsi että he olivat aika erillään jo usean vuoden ennen tämän kuolemaa.
Yllättäen Merja otti esille heidän seksielämänsä joka oli ollut varsin vähäistä ja mielikuvituksetonta. Hänen miehensä oli saanut aika puritaanisen kasvatuksen ja seksiä harrastettiin aika harvoin, nopeasti ja pimeässä kunnes mies laukesi. naisen rooli oli jäänyt sivulle. Kuuntelin asiaa hieman hämmentyneenä, varsinkin kun Merja kertoi vasta sen jälkeen 4-kymppisenä tutustuneensa kirjallisuuden ja elokuvien kautta erotiikan maailmaan. Hämmentyneenä siksi, että en ollut tosiaan koskaan ajatellut häntä seksuaalisesti muutaman vuoden takaista pientä flirttiä lukuun ottamatta.

Sienikori oli puolillaan kun alkoi tiputtaa vettä. Tähän aikaan syksystä vesi oli kylmää, lähes rännän sekaista. Mökille oli matkaa hyvinkin puolen tunnin reipas kävely pitkin mäkistä maastoa. Lähdimme matkaan mutta kaikesta huolimatta perille päästyämme olimme melkoisen märkiä. Merjan paksut hiukset olivat osaksi liimautuneet ponnistelusta punaisille märille poskille ja hänen vaatteensa olivat kastuneet kokonaan läpi alusasuun asti.
Astuimme sisään, ja vaikka mökissä oli lämmin, oli märistä vaatteista syytä päästä eroon. Komensin Merjan saunan pukuhuoneeseen ja kerroin että saunan padassa on lämmintä vettä ja lupasin tuoda pukutilaan hänelle pyyhkeen. Sanoin itse käyväni lämpimässä hänen jälkeensä. Kävin hakemassa pyyhkeen ja koska Merjalla tuskin oli vaihtovaatteita, toin hänelle lainaksi oman varakylpytakkini. Löylyhuoneesta kuului veden lorinaa ja menin tuvan puolelle ja viritin tulen takkaan vaikka mökki olikin lämmin. Lasiluukuista tuli mukava tunnelma tummien pilvien hämärryttämään syysiltapäivään.

Merja huhuili pukuhuoneesta ja kerroin että ottaa vapaasti kylpytakin päälleen ja menin myös pukutilaan. Merja oli juuri kietaissut takin päälleen ja sitoi sen vyötä kiinni. Punaiset hiukset olivat nyt vapaina ja märkinä ja takki oli omasta pituudestani johtuen hänelle aivan nilkkoihin ulottuva. Kaula-aukko hieman avoinna ja rintojen välinen vako ulottui kauas näkymättömiin.
Riisuin märät vaatteet ja Merja tuntui viivyttelevän pyyhettä hiusten ympäri kietoen ja seurasi katseellaan kuinka vedin märkiä vaatteita päältäni.
Nyt päälläni oli enää märät bokserit jotka olivat liimautuneet ihoon kiinni. Huomasin Merjan vilkaisevan etumusta ja otin pyyhkeen penkiltä ja käännyin selin häneen ja riisuin housut. Pyyhe olalla astuin löylyhuoneeseen ja aloin peseytyä ihanan lämpimällä vedellä.
Saatuani itseni valmiiksi menin pyyhe päällä tupaan ja kävin pikaisesti makuuhuoneessa ja vedin ylleni ohuen oloasun joka käsitti T-paidan sekä polvipituiset löysät housut.
Kaadoin meille konjakit ja Merja ensin epäröi puhuen jotain lautta-aikataulusta mutta maistoi juomaa kuitenkin.
”Ota vaan, se lämmittää tuon sateen jälkeen” sanoin ja istahdin lattialle paksulle villamatolle lähelle takkaa. Merja tuli viereen ja skoolasimme XO:ta ja olo tuntui todella mukavalle.
Juttu luisti ja kumpikaan ei edes maininnut lautta-aikatauluja tai muutakaan sellaista joka olisi pilannut tätä hetkeä. Sytytin takan reunalle ja tuvan pöydälle ryhmän tuikkuja ja lisäsin takkaan muutaman halon. Tein meille uuden juomat ja katselin lattialla istuvaa naista. Kylpytakin väljä koko sai sen liukumaan helposti pois naisen hennoilta harteilta ja paljasti vaaleaa ihoa sekä vilahduksen isoista pyöreistä meloneista jotka lepäsivät Merjan vatsaa vasten. Merjan huulet olivat hieman raollaan ja hän katselin häpeilemättä housujeni sisällä vapaasti heiluvaa kalua enkä pistänyt katsetta pahakseni; päinvastoin.
Istahdin uudelleen hänen viereensä ja skoolasimme jonka jälkeen siirsin lasimme sivummalle ja nojauduin hänen kasvojaan kohden. Merjan silmät osaksi sulkeutuivat ja suu aukesi suudelmaan. Suudelma oli täyteläinen ja kostean kuuma. Siinä oli pidäteltyä kiihkoa ja lupailevaa tunnustelua. Kieli alkoi varovasti tunnustella suutani ja kieltäni ja hän nojautui minua vasten kietoen kätensä kaulani ympärille.
Painoin hänet kyljelleen matolle ja jatkoimme suudelmaa välillä näykkien kaulaa, korvanipukkaa ja otsaa. Halu kasvoi hiljalleen ja meillä ei olut vielä kiirettä.
Merja työntyi hellästi irti minusta ja asettui polvilleen ja riisui hitaasti kylpytakin vyötäisilleen. Hän teki sen siten, että mahtavat rinnat tulivat näkyviin sentti sentiltä. Ne olivat jotain mitä en ollut ennen nähnyt. Rinnat riippuivat navan korkeudella ja niiden kärjet olivat kovettuneet kuin tupakantumpeiksi ja nänninpiha oli niin suuri että hyvä jos sain sen kerralla suuhuni. Merjan iho oli kesakkoinen, mutta sileä ja punatukkaisten tapaan vaalea ja varmaan kesällä arka palamaan.
Hän kannatteli raskaita rintoja ja tarjosi niitä minulle. Maistoin varovasti rintojen ihoa ja otin vuorotellen paisuneen nännin suuhuni. Otin toisen rinnan käteeni ja tunsin sen painon ja tukevuuden. Kaikesta huolimatta rinnat olivat kovat ja täyteläiset vaikka painon takia ne väkisin painuivat kohden vatsaa.
Merjan rinnat olivat herkät. Hän huohotti himosta kun nuolin niitä nauttien, ja vaikka minulla seisoi jo kunnolla, en pitänyt kiirettä edetä minnekään näistä uskomattomista meijereistä.
”Ethän Ipe kerro tätä töissä! Oon niin nolona jos ne muijat tietää” hän sanoi äkkiä ja vastasin siihen nousten seisomaan:
” Älä pelkää en kerro tietenkään. Älä säkään kerro mitä sulle nyt näytän” sanoin ja pudotin pyyhkeen lattialle. Kulli ponnahti vatsaa vasten läiskähtäen ja illalla sopivasti saunalla ajellut pussit roikkuivat odottaen kynttilänvalossa Merjan edessä.

Merja nielaisi ja sanoi:” Ihanan kokoinen kulli. Sulla on jumalainen elin Ipe” Ei kai toi vaan satu?”
Hän nousi riisuen myös itsensä ilkosilleen ja katsoin punaista pehkoa jalkovälin yläpuolella ja sen alla olevaa vakoa joka oli siistitty sileäksi. Reidet olivat samaa kaliiberia rintojen kanssa ja pakaroissa hieman selluliittiakin, mutta ne eivät roikkuneet ja kun tartuin niihin suudellessamme uudelleen, tunsin kuinka tiukka mahtava peppu kuitenkin oli.
Kullini ylettyi Merjan vatsaa vasten ja sormeni leikkivät hänen jalkovälissään etsien vakoa. En kunnolla ylettänyt perille asti, mutta sain keskisormen hänen pakaroidensa väliin ja Mrja inahti kun hyväilin peppua mumisten hänen suuhunsa. ” Ootko jo märkä kulta? Kerro mistä sä tykkäät ja mitä sulle teen ekana?”
”Mä haluun et sä panet mua ekaks takaa tässä lattialla. Se olis ihanaa. Muta tänä yönä saat tehdä mulle mitä vaan…mä oon valmis kaikkeen mitä ikinä keksitään”

Hän asettui polvilleen lattialle ja raskaat rinnat heiluivat edestakaisin kun hän haki sopivaa asentoa tarjota minulle pillua jonka nyt näin kunnolla. Häpyhuulet olivat isot ja paisuneet. Merjan pillu oli avoinna odottamassa paksujen reisin välissä ja hän levitti pakaroita kiimaisena jolloin myös pieni punaisena erottuna anus oli näkyvissä. Paisunut vittu ja ahtaan näköinen anus olivat todella lähellä toisiaan ja vaikka teki mieli survaista kyrpä sisään menin kuitenkin ensin hänen taakseen ja aloin nuolla todella märkää pillua ja samalla hyväille pikku peppua jota heti ensi kosketuksesta tämä punatukkainen naaras puski suutani vasten.
”Saat tänään persettä jos haluut muru. Eilen sormeilin sitä samalla kun ajattelin sua saunassa. Jos olisin tiennyt että sulla on tollanen mahtikyrpä olisin lauennut ajatuksesta: Nyt laukesin vasta kun työnsin dildon peppuun!!” huohotti Merja ja se riitti minulle.

Asetin kullin paisuneiden huulien väliin ja tartuin varresta kiinni kovaa ja aloin hieroa märkää vakoa paksulla terskalla. Merja huohotti ja aneli kyrpää sisään jonka pian tokis saisikin, mutta hetken kiusasin ja samalla kostutin kullin pään niin että uskalsin työntyä kerralla pohjaan asti. Merja alkoi huutaa ja minä panna. Tällaista ääntä en ollut kuullut koskaan ja se sai minut tuntemaan itseni valtiaaksi jonka orjattaret nauttivat huutaen.
Panin kovaa ja merja pani vastaan. Pussit läiskähtelivät paksua persettä vasten ja Merjan rinnat osuivat välillä hänen vatsaansa ja välillä leukaan.
Tunsin että Merja oli haluamassa kerralla ilman pidennyksiä ja puristin silmät kiinni ja keskityin työntöihin ja pyrin ajattelulla estämään laukeamisen liian aikaisin.
Ei ollut pelkoa sillä aika pian Merjan polvet alkoivat pettää ja huuto ei enää sisältänyt sanoja vaan ulinaa ja samalla tunsin kuinka hänen pillunsa ruiskaisi kuumat nesteet kyrvän varteen. Joka kerta kun vedin kullia ulos huulille pillusta ruiskui kirkasta nestettä kyrvälle ja osaksi vatsallekin ja Merja lysähti lattialle.
En antanut armoa vaan jatkoin edelleen naimista maaten hänen päällään hajareisin. Merjan perse nytkähteli ja pillu puristautui kullin varren ympärille ja jatkoin panemista vielä hetken ennen kuin tunsin että minultakin tulee.
Kerroin sen Merjalle ja hän kääntyi ja tarttui kulliin ja puristi sen rintojen väliin. Aloin panna häntä rintojen väliin ja katselin kuinka se hävisi paksujen melonien väliin kuitenkin niin että kyrvän pää pilkotti välillä tökkien Merjan leukaan ja poskiin.
Nyt minulta alkoi tulla ja Merjakin aisti sen. Hän tarttui kyrpään ja alkoi runkata sitä tuijottaen paisunutta elintä lumoutuneena ja hymy nousi hänen kasvoilleen kun ensimmäinen kouristus sai sperman lentämään hänen rinnoilleen ja leualleen. Merja jatkoi runkkaamista ja hieroi spermaa kullin varteen ja sitten kyrvällä omiin rintoihinsa. Sitten hän painoi vielä kullin liukkaiden melonien väliin ja puristi ne tiukasti yhteen. Panin tätä rehevää naista vielä tissien väliin kunnes pisaraakaan ei enää herunut.
Asetuimme lattialle vierekkäin ja suutelimme toisiamme samalla kuvaillen miten hyvää äskeinen oli ollut.
Merja kääntyi päälleni ja rinnat painuivat rintaani vasten. Tunsin kuinka hänen pillunsa painautui reittäni vasten ja se sykki hänen sydämensä tahdissa.
”Mä oon Ipe nainut sun kanssa fantasioissa monta kertaa! Toivon mukaan tykkäät kaikista niistä jutuista mitä voisimme kokeilla!” nainen sanoi ja jatkoi. ”
”Mä oon viimeksi saanut munaa 3 vuotta sitten! Nyt haluun siitä ainakin osan takaisin muru” ”Saat panna mua joka paikkaan ja haluun että teet sen. Haluun myös että laukeet suuhun ja haluun että katsot kuinka oon runkannut kun oon jotain miestä ajatellut…jooko”
Tässä oli se hiljainen ujo toimistohiiri jonka kanssa olin vuosia istunut kahvipöydässä!!! Mihin tämä viikonloppu meidät viekään!!
 

Yhteistyössä