Yksin mökillä

Olin yksin mökillä pitkästä aikaa. Vaimo jäi kotiin viettämään työpaikan tyttöjen kanssa saunailtaa ja olivat menossa baariin myöhemmin. He olivat jo vauhdissa, vaikka valkoviinipullot olivat vasta jäähtymässä. Taina, vaimon bestis heitti minulle pikkutuhmaa huulta ja kuvaili mitä kivaa ilta mukanaan toisikaan ja ”lohdutti” minua kauniista kesämaisemasta yksin ulkosaaristossa.

Pakkasin auton ja lähdin ajamaan. Ajomatka kaksine lauttoineen vei pari tuntia kunnes saavuin perjantai-illalla mökille. Kannoin ruokatarvikkeet jääkaappiin ja lähdin puuvajalle hakemaan saunapuita kun huomasin naapurin pihalla liikettä.

Naapurimökissä oli auto pihalla ja siellä huiskutti kättään tuttavallisesti Arja( nimet muutettu), naapurin n. 40-vuotias rouva. Hän oli ystävällinen ja puhelias ja varsinkin vaimon kanssa juttelivat usein niitä näitä. Hän oli varsin lyhyt ja hieman pyöreä, mutta erittäin muodokas ja aika erikoisen näköinen kasvoiltaan. Hänessä oli jotain arabialaiseen viittaavaa. Tummat paksut hiukset ja hieman kyömy nenä, ja paksut huulet jotka hän kevyesti punasi mökilläkin.

Pekkaa, hänen miestään ei näkynyt, mutta se ei ollut poikkeuksellista koska tämä reissasi työnsä takia aika paljon ja siksi Arja oli mökillä usein yksin tai poikansa kanssa.

Arja ei ollut kaunis nainen sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta todella seksikäs ja sen hän kyllä tiesi itsekin. Hän oli nuorena harrastanut telinevoimistelua ja se näkyi liikehdinnässä edelleen. Takapuoli oli kilojen myötä pulskistunut, mutta todella muodokas kuten myös pyöreät voimakkaat reidet. Mahtavaa takamusta korosti entisestään erittäin hoikka vyötärö ja rinnat jotka hän tosin usein peitti mökillä löysiin isoihin T-paitoihin. Muutaman kerran olin pistänyt merkille, että löysän paidan alla tuskin oli liivejä kahlitsemassa rennosti heilahtelevia rintoja.

Kävelin tonttien rajalle ja vaihdoimme kuulumisia. Pekka oli lähtenyt Lontooseen työasioissa ja olisi poissa alkuviikkoon asti. ”Kesäleskiä siis molemmat” naurahdin ja Arja hymyili hauskasti vastaan. Houkutteleva Nainen ajattelin.

Pistin saunan lämpiämään ja avasin oluttölkin. Puut alkoivat ritistä pesässä ja kuulin ääntä terassilta. Arja seisoi portailla viinipullo kädessään ja huusi: ” Maistuuko kesäleskelle lasi viiniä toisen hylätyn kanssa” ”Mikä ettei vastasin” ja olin iloisesti yllättynyt koska kaipasin juttuseuraa kovan työviikon jälkeen.

Arja oli pukeutunut tiukkoihin legginseihin ja löysään paitaan jonka oli kietonut vyötäisille mahdollistaen muhkeiden pakaroiden ja ruskettuneen vatsan ihailun. Arja pani merkille katseeni ja hänen ilmeestään kuulsi tyytyväisyys. Juttelimme hauskoja, ja ennen kuin huomasimmekaan, oli valkoviinipullo tyhjä ja edessämme aromilasilliset päärynäkonjakkia jota vaimo ja Arja kerran olivat kehuneet. Arjan posket hieman punottivat ja hän oli ilmiselvästi hieman huppelissa.

Minä olen vajaa 190-senttinen ja melkein satakiloinen mies, joten sama alkoholimäärä ei ollut tehnyt minuun vielä oleellista vaikutusta. Itsellä oli pitkä urheilutausta myös ja kroppa oli edelleen ihan tyydyttävässä kunnossa. Arja kysyi olisiko hänen parempi lähteä oman saunan lämmitykseen jolloin ehdotin, että saunotaan meillä.

Arja katsoi minua silmiin ja sanoi: ” Jos saan pitää pyyhkeen ympärilläni, koska uimapuku unohtui kaupunkiin”. Ehdotus toki sopi minulle ja menimme riisumaan. Arja riisui legginssit ja alla oli pienen pienet stringit! Nielaisin katsellessani mahtavia pyöreitä pakaroita, jotka muistuttivat tummien pikajuoksija naisten pakaroita. Käännyin ympäri ja mumisin hakevani meille lonkerot. Kun tulin takaisin juomien kanssa oli Arja jo lauteilla. Riisuin nopeasti vaatteeni pois ja katsahdin peiliin. Olin eilen viimeksi ajellut kivesten karvoituksen ja siistinyt alavatsan karvoja. Onneksi!! Ajattelin. Luonto oli ollut minulle antelias ja onneksi jännityksestä huolimatta minulla ei vielä ollut erektiota, koska kullini oli muutenkin iso. Vaimo joskus leikillään oli lukenut artikkelin miesten kalujen mitoista ja oli ylpeänä kertonut kaverilleen Tainalle mitanneensa kullini kovana ja kehunut sen olevan 23cm pitkä ja avomaan kurkun paksuinen!

Astuin hämärään saunaan ja annoin Arjalle lonkeron. Arjan hiukset olivat märät ja hän kertoi kastelleensa itsensä että olisi mukavampi istua lauteilla. Suoristauduin tahallisesti ikkunan eteen ja otin kauhallisen vettä, suljin silmäni, ja kaadoin hitaasti pari kauhallista vettä päähäni sekä vartalolle. Avasin silmät ja huomasin miten Arja käänsi nopeasti katseensa pois kullistani ja onnittelin itseäni poseeraamisesta.

Istuin Arjan viereen ja nautimme kylmästä juomasta. Tunne oli todella eroottinen ja ehdotin että hieroisin Arjan niskaan saunahunajaa. Hän suostui katson minua syvälle silmiin ja kääntyi selin nojaten minuun päin samalla laskien pyyhettään niin, että saisin siveltyä hunajaa hartioihin ja selkään. Sauna oli sopivan leuto ja hunaja lämmintä. Hieroin kaunista niskaa ja selkää ja annoin sormieni mennä myös etupuolelle jolloin Arja nojautui vielä enemmän minuun päin. Minulla alkoi seistä ja asetin toisen jalkani pitkäksi lauteille niin, että Arja oli jalkojeni välissä. Hänen selkänsä painui rintaani vasten ja pelkäsin että nyt jo täydessä koossa oleva kyrpä paljastuisi ja yritin pitää lantioni hänestä irti.

Arja irrottautui hetkeksi ja riisui pyyhkeen kokonaan pois ja nojautui nyt kokonaan syliini. Kuuma kyrpä painui hänen selkäänsä vasten ja hän painoi päänsä taaksepäin silmät suljettuina ja huulemme yhtyivät suudelmaan. Arjan kieli leikki suussani ja otin molemmat mahtavat melonit hellästi käsiini ja hieroin niitä hitaasti. Arja inahti ja kieli työntyi syvemmälle suuhuni.

Sauna alkoi olla jo liian kuuma paikka jatkaa ja nousimme ylös ja huuhdoimme puhtaalla vedellä toinen toisemme kunnes siirryimme käsikkäin tupaan. Arjan lyhyt vartalo verrattuna minuun aiheutti vaikeuksia suuteluun ja niinpä tartuin häntä pakaroista ja nostin ilmaan.
”Ihanan vahva panomies mulla” Arja ja inahti kun sormeni liukui hänen kuumaan jalkoväliinsä. Kullin painautui ihanan naaraan vatsaa vasten ja kävelin Arja sylissä sohvalle ja asetin hänet istumaan puoliksi makuulle tyynyjä vasten.

Arja levitti jalkansa lähes irstaasti ja nielaisin kiimasta kun katsoin hänen ihanaa posliiniaan. Karvat oli ajeltu todella huolellisesti ja häpyhuulet odottivat kutsuvasti minua. Suutelin pyöreitä reisiä tarttuen Arjaa nilkoista ja lähenin pillua jota oli pakko päästä maistamaan. Arja kiljaisi ja puri itseään käteen katsoen kun aloin nuolla märkää makeaa vakoa. Arja maistui juuri niin ihanalle kuin näyttikin ja hän todella nautti suuseksistä. Välillä nuolin hänen vatsaansa ja otin vuorotellen molempien rintojen paisuneet päät suuhuni ja taas nopeasti annoin kielen liukua vatsaa alas jalkoväliin ja jatkoin pillun nautinnollista nuolemista.

”Näytä se mulle! Anna se mun suuhun. Mä haluun imeä sun isoa kullia!” Arja sopersi käheästi ja nousin kiusoittelevan hitaasti ja annoin hänen ihailla kivikovaa kiimaista kullia. Puristin sitä varresta ja heilutin Arjan kasvojen edessä kunnes hän tarttui kiveksiin ja alkoi nuolla kyrpää se paksusta varresta varoen vielä koskemasta tomaatiksi paisunutta terskaa. Kuuma hengitys tuntui kullin varressa ja hätkähdin kun Arja hieroi anustani alkaen samalla puhua rivoja:
”Ihanan iso kyrpä. Haluan saada sen sisään joka paikkaan. Pane mua joka paikkaan Ipe. Panetko!!

Hän puristi kulliani niin että se melkein sattui ja tiesin että joutuisin tänään todella koville. Asetuin sohvalle selälleni ja Arja kääntyi nopeasti 69-asentoon alkaen imeä kullia ahnaasti. Minä katselin valtavan perseen vakoa jossa paisunut pillu ja pieni tumma anus odotti kieltäni. Työnsi kielen peppureikää vasten ja Arja inahti päästämättä kyrpää kuitenkaan suustaan. Kostutin peppua syljellä ja hieroin sormella klitorista. Arja nuoli ja puri kiveksiä ja hänen sormensa oli syvällä pepussani tuntuen irstaan ihanalle. Arjan peppu maistui saunapuhtaalle ja suolaiselle ja pillu valui hunajaa kastaen kasvoni liukkaaksi ja limaiseksi. Kostutin hänen nesteillään persettä ja työnsin ensin yhden sormen peppuun nuollen samalla pillua.

”Ihanaa…. ihanaa Nuole pillua..nuole!!!

Arja alkoi olla lähes sekaisin kiimasta ja halusin panna tätä ihanaa seireeniä. Nostin hänet varovasti kyljelleen sohvalle ja heitin selkänojatyynyt pois että mahduimme paremmin. Asetuin hänen taakseen ja asetin kullin pakaroiden välistä etsien kuumaa kraateria jonne upottaa ohjukseni. Arja auttoi sormin paksun kyrvän turvonneen pään huulilleen ja työnnyin sisään. Arja laukesi kolmannella työnnöllä mutta jatkoimme samaa tahtia. Kyrpä takoi kuumaa pillua tasaiseen tahtiin ja vaikka Arjan mahtavat pakarat ja asento sinällään ei mahdollistanut pääsyäni sisään koko pituudella oli tässä kohtaa apua vaimoni mittaaman kullin pituudesta. Arja piti sormiaan pillun edessä estäen kullia luiskahtamasta ulos ja pyöritti lanteitaan minua vasten.

Suutelimme ja nuolimme toisemme kasvoja, korvia ja silmiä supisten kiimaisia sanoa toistemme korviin ja suuhun. Jäykistyin kun Arja sanoi:

”Pane mua perseeseen kulta! Haluan Ipe sun ison ihanan kovan paksun kyrvän mun peppuun!!”
Nousin ylös ja otin yöpöydän laatikosta hyväilygeelipullon ja hieroin liukasta nestettä punaisena kiiltävän kullin varteen. Arja asettui lattialle kontalleen ja levitti pakaroitaan kuin ilotyttö ja odotti silmät sumeina minua sisäänsä. Olin sormella jo pehmittänyt hänen anustaan ja nyt annoin Arjan sormeen myös geeliä ja katsoin kuinka hän työnsi etusormensa perseeseen ja samalla katseli kun runkkasin kyrpää hänen takanaan.

Nyt olimme valmiit ja asetuin hänen taakseen. Paksu terska näytti järkyttävän isolle hänen peppureikäänsä vasten ja puristin kullin juuresta ja aloin työntyä sisään.

”Iiiihaanaa..ihanaaa!” sopersi Arja ja kun sain kullin puoliksi sisään aloin nussia hitaasti kiihtyvin työnnöin. En mennyt vielä kovin syvälle ja tunnustelin Arjan reaktioita. En halunnut satuttaa, mutta tiesin että hän pitää peppuseksistä eikä tehnyt sitä varmaan eka kertaa.
Peppu oli pieni ja tiukka, mutta Arja piti sen rentoja ja aloin nussia kovempaa. Nyt työnsi kyrvän hitaasti ihan pohjaan ja Arja sulki silmät ja irvisti kunnes huulet antautuivat kiimaiseen hymyyn ja hän alkoi itse työntyä edes takaisin kiivaammin ja kiivaammin.

Minulta alkoi tulla enkä halunnut laueta naiseni perseeseen vaan halusin että hän näkee mitä on saavuttanut. Vedin tärisevän kullin ulos pepusta joka hitaasti sulkeutui nautinnollisen runnomisen jälkeen. Käänsin Arjan selälleen ja pistin räjähtämäisillään olevan kullin hänen rintojensa väliin ja aloin naida ihanien melonien väliin jolloin kulli upposi joka työnnöllä Arjan suuhun.

Nyt Arja tarttui kyrpää ja alkoi imeä sitä oikein kunnolla. Silmäni sulkeutuivat ja näin tähtiä kun Arjan sormi painui peppuuni ja tulin. Spermaa valui Arjan suupielistä ja hän levitti sitä kullin varteen ja maisteli sormiaan samalla runkaten viimeisetkin pisarat jotka nytkähtelevästä elimestä irtosivat. Lysähdimme vierekkäin lattialle ja pitkän, pitkän ajan kuluttua menimme jo hiipuneeseen löylyyn ja peseydyimme. Lauteilla Arja suuteli minua hitaasti ja hellästi ja sanoi:

”Jaksatko kulta vielä jos jään yöksi!”
 
  • Tykkää
Reactions: Helminetti

Yhteistyössä