"Ylestä on pakko leikata. Suomen yleisradion budjetti on suuri verrattuna muiden pohjoismaihin."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Vertailukohtina Tanskan yleisradio käyttääkin noin 13 prosenttia vähemmän asukasta kohden kuin Suomi, Ruotsin 18 prosenttia vähemmän, ja Viron jopa 70 prosenttia vähemmän."


Suomen Yleisradion budjetista voi leikata huoletta puolet pois ja veronmaksajat kiittäisivät.
 
vierailija
Persuparat eivät kestä Ylen sivistäviä ja viihdyttäviä ohjelmia.
Kovan päivän viikko on valtavan hyvä ohjelma vaikka sitä aluksi karsastin.
Minun ei enää tarvitse vaivautua kirjoittamaan samoista aiheista, kun ammattilaiset tekevät työn puolestani.
 
vierailija
Yle tulee olemaan yksi niistä ihmeellisyyksistä, joita ulkomaalaisissa lehdissä retostellaan sitten kun troikka tulee pistämään Suomen talouden kuntoon.

Siis siellä ei rahanpuutteen takia hoidettu vanhusten diabetesta, mutta tositelevisioon pantiin 600 miljoonaa vuodessa!?
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
"Vertailukohtina Tanskan yleisradio käyttääkin noin 13 prosenttia vähemmän asukasta kohden kuin Suomi, Ruotsin 18 prosenttia vähemmän, ja Viron jopa 70 prosenttia vähemmän."


Suomen Yleisradion budjetista voi leikata huoletta puolet pois ja veronmaksajat kiittäisivät.
Tokion olympiakisojen kolmen viikon televisiotuotanto ja lähetykset maksoivat 8 euroa/aikuinen YLE:n tuottamana. Itse en haluaisi maksaa enempää. Luulen että yksityiset veloittaisivat sievoisen summan.
 
vierailija
Yle tulee olemaan yksi niistä ihmeellisyyksistä, joita ulkomaalaisissa lehdissä retostellaan sitten kun troikka tulee pistämään Suomen talouden kuntoon.

Siis siellä ei rahanpuutteen takia hoidettu vanhusten diabetesta, mutta tositelevisioon pantiin 600 miljoonaa vuodessa!?
Kerro hieman elämästäsi Venäjän trollina? Mitä mieltä olet tämän palstan
kantavista voimista, jotka kuvittelevat omistavansa tämän palstan? Hyödynnätkö heidän taipumusta karkottaa kivat lukijat ja kirjoittajat tältä palstalta. Onko teillä keskenänne yya-sopimus?
 

Yhteistyössä