Hakutulokset

  1. Papillon74

    Kakkaaminen

    Meillä on 3v 2kk tyttö, joka ei vieläkään suostu kakkaamaan pottaan (eikä pyttyyn), vaan aina vaippaan. Mitenköhän ihmeessä tuon saisi kakkaamaan pottaan?!? Onko ketään muuta näin vanhaa joka kakkii vaippaan..?
  2. Papillon74

    Joku rokko vai mitä tää nyt on??

    Tytölle 2v4kk on tullut naamaan muutama pieni ruskea pilkku. Yön aikana aina lisääntyy näemmä. Ja kova jano hänellä on. Juuri oltiin pulkkamäessä ja ei jaksanut siellä kauaakaan olla, vaikka normaalisti häntä ei saisi sieltä pois millään! Valitti janoa, ja joikin kotiin tultua paljon vettä...
  3. Papillon74

    Lapsen outo pelko

    Mitähän tällaisessa tilanteessa voisi ja kannattaisi tehdä? Meidän 2v tytöllä on kova tuulikammo. Ei ole kyllä ikinä pitänyt tuulesta, mutta ei se kuitenkaan ole mitenkään aiemmin haitannut ulkoilemista. Paitsi nyt viime viikkoina on alkanut kasvamaan tämä kammo. Ulkoilu on lähes mahdotonta...
  4. Papillon74

    Meinasin ottaa hormonikierukan...

    Mutta enpäs sitten otakaan! Tänään piti laittaa, mutta lääkäri ei saanutkaan sitä millään onnistumaan. Kohdunsuu kuulemma liian tiukka tai jotain. Kamalaa räpellystä ja kyllä sattui! Vieläkin on jalat ihan heikkona. Hän sitten laittoi lähetteen sairaalan puolelle jos siellä saisivat paremmin...
  5. Papillon74

    Raivarit!

    Meillä nyt tytöllä (kohta 2v) on alkanut olla ihme raivareita. Viime yönäkin jopa heräsi yhtäkkiä raivoamaan sängyssään. Ja huusi tuttia. Yritin sitä antaa, mutta ei huolinutkaan, raivosi ja huitoi vaan. Samanlaista myös hereillä ollessa. Aamulla halusi juustoa. Kun sitä ei ihan sillä sekunnilla...
  6. Papillon74

    Raivarit!

    Meillä nyt tytöllä (kohta 2v) on alkanut olla ihme raivareita. Viime yönäkin jopa heräsi yhtäkkiä raivoamaan sängyssään. Ja huusi tuttia. Yritin sitä antaa, mutta ei huolinutkaan, raivosi ja huitoi vaan. Samanlaista myös hereillä ollessa. Aamulla halusi juustoa. Kun sitä ei ihan sillä sekunnilla...
  7. Papillon74

    Kun lapset syrjii toisiaan

    Mulla on ongelma! Olen aika ulalla tämän asian kanssa. Eli kysynkin mitä te muut teette tilanteessa jossa teidän omaa muksua joku/jotkut muut syrjivät leikkipaikoilla? Että ensin vaikka leikitään yhdessä, sitten yhtäkkiä yksi jätetään leikistä pois ja aletaan huudella tyhmäksi eikä haluta tätä...
  8. Papillon74

    Kun lapset syrjii toisiaan

    Mulla on ongelma! Olen aika ulalla tämän asian kanssa. Eli kysynkin mitä te muut teette tilanteessa jossa teidän omaa muksua joku/jotkut muut syrjivät leikkipaikoilla? Että ensin vaikka leikitään yhdessä, sitten yhtäkkiä yksi jätetään leikistä pois ja aletaan huudella tyhmäksi eikä haluta tätä...
  9. Papillon74

    Cerazette kyssäri

    Varmaan näistä pillereistä on kyselty jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta kysynpä taas kun en jaksa etsiä... Eli siis miten teillä muilla vaikuttanut haluihin, entä kykyyn saada orgasmi?? Itse olen vasta vajaan kuukauden käyttänyt, pientä vuotoa on ollut välillä, ja haluja ei ollenkaan...
  10. Papillon74

    Mikähän vois olla??

    Kun tuolle meidän 1v4kk tytölle on tullut niskanseutuun kutiavia punaisia näppylöitä. Pitäisikö käyttää lääkärissä?? Epäilen vaan että ei ne siellä mitään kyllä tutki, määrää vaan jotain rasvaa...
  11. Papillon74

    Mikähän vois olla??

    Kun tuolle meidän 1v4kk tytölle on tullut niskanseutuun kutiavia punaisia näppylöitä. Pitäisikö käyttää lääkärissä?? Epäilen vaan että ei ne siellä mitään kyllä tutki, määrää vaan jotain rasvaa...
  12. Papillon74

    Miten sais syömään kotiruokaa??

    Siis kun tuo tyttö 1v3kk ei suostu ollenkaan syömään kotiruokaa, purkkiruoka vaan menee alas. Tänäänkin koitin antaa mureketta ja muusia, niin ei syönyt, pudotti vaan pois suusta kaikki! Ainut on lohikiusaus mitä vähän syö, mitään muuta ei. Purkkiruokaako sille pitää syöttää kouluikään asti... :|
  13. Papillon74

    Ehkäisylaastari?

    Onko kenelläkään kokemusta? Mulle ei oikein mitkään e-pillerit sovi, joten vaihdan nyt kohta ehkäisylaastariin. Mahtaakohan siitä tulla kovia sivuvaikutuksia... En jaksais niitä enää!
  14. Papillon74

    Rokotuksesta...

    Meiän tyttö 1v rokotettiin neuvolassa perjantaina, ja eilen huomasin että vähän matkaa pistokohdasta oli tullut joku punainen ihottumaläiskä. Se on siinä edelleen eikä ainakaan näytä pienenevän. Mikähän se oikein on??
  15. Papillon74

    Allergioista

    Mulla on nyt koko kesän ollut paha allergia, nokka vuotaa koko ajan ja aivastuttaa. Allergialääkettä joutuu vieläkin popsimaan. Olen ihmetellyt asiaa, koska ei ole moneen vuoteen enää ollut paljoakaan mitään allergioita.(lapsena oli) Tänään vasta hokasin että kun olin poissa kotoa koko...
  16. Papillon74

    Kun vauva ei juo tarpeeksi maitoa!

    Onko kenelläkään sellaista tilannetta että vauva ei kertakaikkiaan juo tarpeeksi maitoa? Että mitä sitten pitäisi tehdä..? Meillä vauva 10,5kk, ja on tässä jo jonkin aikaa maitolakkoillut. Nuhasta se alkoi, ja vieläkään ei maito oikein maistu. Välillä joi paremmin kun nuha helpotti, mutta nyt...
  17. Papillon74

    Ei vieläään palautunut synnytyksen jälkeen

    Siis kostuminen. Synnytyksestä on nyt 10,5kk. Imetyksen lopetin kun vauva oli n. 6kk. Masentaa kun hädin tuskin kostuu sen verran että pystyy hommat hoitamaan pikasesti. Palautuuko tässä enää ikinä sellaiseksi kun oli ennen raskautta?? Ennen kostuin aina ihan älyttömästi, pikkuhousutkin ihan...
  18. Papillon74

    Mahtavaa...

    Kyllä ottaa pattiin nää sadekelit! Miehelläkin on lomaa ja täällä me vaan tuskaillaan kerrostaloasunnossamme 10kk vauvelin kanssa, kun ei pihallekaan voi mennä. Vettä sataa siis ihan täysiä! Ja just tänään tietysti, kun olis tuolla torilla kesämarkkinat!!!
  19. Papillon74

    Pää repee ton muksun kans

    Nyt 10kk ikäinen on ollut ekaa kertaa kuumeessa ja nuhassa, ja on tehnyt totaalisen maitolakon. Tänään on mennyt 60ml aamulla ja sen jälkeen ei enää mitään. Heti työntää pullon pois kun tulee lähellekään! Eikä juo mukistakaan. Onko muilla ollut tuollaista?? Huolestuttaa vaan, jos se ei enää...
  20. Papillon74

    Mitä kummaa??

    Pitäisköhän tässä mennä lääkäriin vai kattella vielä... Viime yönä mulla oli alavatsa tosi kipeä, en pystynyt nukkumaan ollenkaan selälläni, sattui ihan hirveästi. Kyljellään ei tuntunut mitään. Heräsin aina kamalaan kipuun kun olin kääntynyt unissani selälleni. Aamulla kun nousin, oli maha...

Yhteistyössä