Hakutulokset

  1. O

    kylläpäs mä olen paha ihminen*hoh hoijaa*

    Eilen erehdyin kommentoimaan, nimim. omppuli harmaana kun ei päästänyt kirjautumaan rekatulla, erään naikkosen ammatinvalintaa sanoilla tai oikeammin kysymyksellä jotka oli siis poistettu myöhemmin ketjusta. ONKO NYKYISIN SAMA ASIA STRIPATA JA OLLA MAKSULLINEN, jokos vain minä nyt olen se pahis...
  2. O

    osaiskos joku neuvoa?

    Mitenkäs tuonne elokuun odottajiin ilmoittaudutaan? jos siis laskettu elokuu 2009? en ole koskaan tuota oppinut tekemään ja nyt ois kiva vaihtaa samassa elämäntilanteessa olevien kans ajatuksia.
  3. O

    HÄÄKORTTIIN RUNO!

    Apua! Naapurit menee naimisiin viikon päästä ja haluaisin jonkun kauniin ihanan runon aikuiselle parille, molemmilla ikää 40+ ja isot lapset ja nyt löivät hynttyyt yhteen, toinen ekaa kertaa menos vihille (mies) ja nainen toista kierrosta.. kuka keksis/löytäs jonkun kauniin, herkän muttei mitään...
  4. O

    kauniita unia ja sama ruotsiks (enää ei oo pakkoruotsii, saa toivotella suomeks;)

    uinukaa hyvin.. minen jaksa ees provoilla..vanha ja tylsä.. |O
  5. O

    onks muilla yhtä ahdasta?

    me muutettiin 2kk sit 12m isompaan kämppään nyt siis 92m, ja mullon edelleen muuttolaatikoita purkamatta, kun ne ei mahdu! siis, mä oon ostanu lipastoo ja säilytystilaa ja vaikka mitä! mutta mutta.. kesällä vaan ostin itelle parit (tai parit kymmenet :ashamed: ) kengät ja muutamia kivoja...
  6. O

    ikean perunamuussi....

    sekoita, kiehauta hämmennä... mitä mä hämmennän??? tota pakastettua perunahilettä..?? prkl.. kuvassa kaks purkkia.. mut onko tonne nyt tarkotus lintata maitoo vai vettä vai mitä? ja onko se toinen suola? helpommalla ois päässyt kun ois tehny alusta asti itse koko soossin.. ei sovi mulle tää...
  7. O

    mä en taida kuuluu tänne..kään?

    mä oon nyt jotenkin pihalla tästä touhusta. kun nyt pari päivää rekattuna lukenu näitä ketjuja niin tuntuu et kaikki tuntee toisensa. jostain kun jotain kysyt tai kommentoit niin muut ei enää sen jälkeen sanokaan mitään. :( tuli fiilis et mä en taida kuuluu tänne, enkä oikein tiedä onko täällä...
  8. O

    yksityisviestin lähettäminen..apua!

    sain kirjauduttua, mutta nyt tuli ongelma kun en osaa lähettää yksityisviestiä. osaisko joku kiltti auttaa? kiitos jo etukäteen.

Yhteistyössä