onks muilla yhtä ahdasta?

me muutettiin 2kk sit 12m isompaan kämppään nyt siis 92m, ja mullon edelleen muuttolaatikoita purkamatta, kun ne ei mahdu! siis, mä oon ostanu lipastoo ja säilytystilaa ja vaikka mitä! mutta mutta.. kesällä vaan ostin itelle parit (tai parit kymmenet :ashamed: ) kengät ja muutamia kivoja laukkuja ja vaatteita ja vähä sitä sun tätä... ja ei ole tilaa säilyttää.. perhana.. pakko oli raapustaa noita kirppisjuttuja myydä sit osa pois.. *kärsivänä*
 
se on joskus hyvä ajan kanssa käydä kaikki kaapit ja nurkat läpi ja hävittää puolet omaisuudesta :D mä oon tätä yrittäny kohta puol vuotta mutta kun ei malta luopua ni ne oottelee ny laatikois tuos eteisen rappusten alla sitä päivää ku mä ehkä maltan ne antaa pois.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Joillakin se on kengät........ ja laukut........ joillakin muumi astiat :LOL:
aaah..laukut..no se on ainoo mistä en luovu. ne vaan aina mahtuu jonnekin. :whistle: jos ei muuten niin karsimalla ukon tavaroita. :LOL:
paha paha... mun tytär vetää herneet kun mennään omppuun tai selloon jos menen yhdenkään kenkä/laukkuhyllyn lähelle edes ja alkaa kovaan ääneen kailottaa: äiti sullon kaapit täynnä laukkuja niin et meillei voi ees kävellä missään kun ne pursuu ulos.. sit kaikki tuijottaa ja pimu tyytyväisenä myhäilee.. ja mä häpeen.. siis tytärtäni, en suinkaan mun ihania LÖYTÖJÄ! kieroutunu?
ukon ja sen kaverin kaa juteltiin laukuista. ne oli ihan shokissa kun niille selvis että naiset tarvii laukkuja jopa laukkujen shoppailuun.. :eek: sehän on itsestäänselvä asia! B)
 
Mul on poitsun kans 73 neliöinen kolmio ja nyt on menossa sellanen suursiivous,et lähtee kaikki turha meidän nurkista.Jopa poika oli sitä mieltä et liikaa kamaa on ja 2pussia ite keräs lelujaan ym. poistoon :D

Hyvin oon saanu lahjoiteltua ja myytyä meille turhaa...mut perhanasti sitä vielä riittää...
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Mul on poitsun kans 73 neliöinen kolmio ja nyt on menossa sellanen suursiivous,et lähtee kaikki turha meidän nurkista.Jopa poika oli sitä mieltä et liikaa kamaa on ja 2pussia ite keräs lelujaan ym. poistoon :D

Hyvin oon saanu lahjoiteltua ja myytyä meille turhaa...mut perhanasti sitä vielä riittää...
meillä on 3h+k+s, 70neliötä..2 aik. + 3 lasta..niin ja 2 kissaa. hyvin mahtuu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
sun tytär on viisas :D
siis sä oot selkeesti joku liittolainen.. oikeesti mies kun et ymmärrä laukkujen ja kenkien päälle.. ne kun ei voi olla eriparia ja materiaalia ja tyylikin vielä.. ja entäs väri sitten? (lieneekin ainoo mitä musson tyylikästä, heh)
Mä en ihan oikeesti näe laukuissa tai kengissä mitään. Mä kerään antiikkia ja koruja. Ja myönnän 200 my little bonyä.
 
HelloShitty
mä olen niin innokas kenkien shoppaaja myös..että vauhdissa onnistuin jopa ostaa eripariset. huomasin sen vasta 3vkon päästä enkä saanu niitä vaihdettua/ostettua uudet. |O onneks mahtuu jotenkuten. :whistle:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
sun tytär on viisas :D
siis sä oot selkeesti joku liittolainen.. oikeesti mies kun et ymmärrä laukkujen ja kenkien päälle.. ne kun ei voi olla eriparia ja materiaalia ja tyylikin vielä.. ja entäs väri sitten? (lieneekin ainoo mitä musson tyylikästä, heh)
Mä en ihan oikeesti näe laukuissa tai kengissä mitään. Mä kerään antiikkia ja koruja. Ja myönnän 200 my little bonyä.
mun heikkous on hello kitty. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
sun tytär on viisas :D
siis sä oot selkeesti joku liittolainen.. oikeesti mies kun et ymmärrä laukkujen ja kenkien päälle.. ne kun ei voi olla eriparia ja materiaalia ja tyylikin vielä.. ja entäs väri sitten? (lieneekin ainoo mitä musson tyylikästä, heh)
Mä en ihan oikeesti näe laukuissa tai kengissä mitään. Mä kerään antiikkia ja koruja. Ja myönnän 200 my little bonyä.
no nih... tulihan se sieltä... :LOL:
Mut onneksi mies ei kerää mitään vaan rakentelee vanhoja autoja. Mun keräilyt saa vallata talon ilman sen mutinoita. :D
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No meillä on kyllä ahdasta. 67neliöö 3h+k+s. 1aikuinen ja 3 lasta ja 2 koiraa. Ja ihanuustavaroita sit vissiin liikaa, mut eihän niistä voi luopua... :)
siis kaameeta, eihän mun kengät ees mahtus noihin neliöihin...mullahan on siis lapsille varattu yhteensä 6m tästä kämpästä. miehelle 2,5m (kun se on siis isompi) ja mun ihanuuksille sit loput.. mä en mahu tänne lainkaan, pihalta kattelen(nenä lasis kiinni)
oisko mahollisuus laajentaa kämppää? :whistle: tai vuokrata naapurin yksiöö? *miettii jo miten karkoittaa tota naaputin jätkää* :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No meillä on kyllä ahdasta. 67neliöö 3h+k+s. 1aikuinen ja 3 lasta ja 2 koiraa. Ja ihanuustavaroita sit vissiin liikaa, mut eihän niistä voi luopua... :)
siis kaameeta, eihän mun kengät ees mahtus noihin neliöihin...mullahan on siis lapsille varattu yhteensä 6m tästä kämpästä. miehelle 2,5m (kun se on siis isompi) ja mun ihanuuksille sit loput.. mä en mahu tänne lainkaan, pihalta kattelen(nenä lasis kiinni)
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Paras keino on se, että totuttaa miehenkin harrastukseen. Jos nyt et voi luopua mistään.
Mutta älä kerro sille sitä että kenkä muoti kertaa itseään 5.n vuoden välein ja laukut on palannu menneisyyteen.
 

Yhteistyössä