Hakutulokset

  1. Neiti Näpsän äiti

    Pregchek raskaustestit

    Ovatko nämä uudistetut testi luotettavia siinä suhteessa etteivät anna turhia viivoja. En ole piiitkään aikaan testejä tehnyt. Ja nyt kun ihme vihlaisujen vuoksi tein tulikin tällainen. Testi tyhty n. 3 h pissasta. https://aijaa.com/yqbOOY
  2. Neiti Näpsän äiti

    Menkat kadoksissa. Kysymys myöhemmin plussanneille, onko itsellä mahdollisesti toivoa vai ei?

    Te ketkä plussanneet myöhemmin. Oliko oireita? Milloin plussa testiin? Itsellä nyt kohta viikon myöhässä. testit negaa.. Pää pyörällä kun ei tiesä missä mennään.
  3. Neiti Näpsän äiti

    Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

    Tämän ketjuun on tervetulleita kaikki joilla pikkukakkosen yrityksessä kierrot ylittyvät yli 6, tai kärsivät sekundäärisesta, tai on pikkukakkosen tuloon jokin terveydellinen haittatekijä. Tarkoitus olisi että keskustelu pysyisi samanhenkisenä, jotka ymmärtävät toisien ahdinkoa, surua...
  4. Neiti Näpsän äiti

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol. 29 <3

    *********Keskiviikko 8.5.2013********* bubunen.................tyttö 08/10..................kp 8/29..............yk 4 jenniii90..................tyttö 03/12..................kp 13/29............ yk 3 Wuf........................tyttö 02/09..................kp 14/28-30..........yk 2...
  5. Neiti Näpsän äiti

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    **********Sunnuntai 1.7.2012********* Mukana: Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp6/24-27...............yk3 amante.........................................kp8/23-25................yk4 Hjannah..............poika 7/11.............kp9/30-35...............yk3...
  6. Neiti Näpsän äiti

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    *******Tiistai 1.5.2012************ Mukana: Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp6/25-26............yk9 Emma82...... tyttö 10/01.................. kp7/30........... yk2 äiti -07............tyttö 01/07..................kp7/31.............yk4 Nopponen.........tyttö...
  7. Neiti Näpsän äiti

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    ********Maanantai 2.1.2012************ Mukana: nellinu...............tyttö 08/10............kp5/26-28...........yk5 Nasutin83.......................................kp8/?..........yk1 Taikamaailma............poika11/10.....kp7/28-32..........yk6...
  8. Neiti Näpsän äiti

    Onko David-r-testit luotettavia, vai ei?

    tilasin verkkoapteekista r-testejä, joita nyt huvin vuoksi olen dippaillut ja hullulla kun on halvat huvit :rolleyes: Löytyy kasetti-testiä ja liuskaa. Yhteen kasetti testiin olen saanut hailun viivan lauantaina(+lukuisia viivanpaikkoja melkein jokaiseen testiin jotka olen tehnyt), eilen...
  9. Neiti Näpsän äiti

    Meillä tapahtui jotain omitusta yöllä

    joskus viime yönä meidän makuhuoneen telkkari meni itsetään päälle, ja nyt en tarkoita että olisi kaukosäätimestä painettu vaan vaan ihan telkkari nappulasta.Avatessa telkkari pitää sellaisen hassun avaus äänen, johon mä heräsin. Meillä on tässä asunnossa kyllä kuulunut outoa kolinaa aina...

Yhteistyössä