<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3


*******Tiistai 1.5.2012************




Mukana:


Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp6/25-26............yk9
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp7/30........... yk2
äiti -07............tyttö 01/07..................kp7/31.............yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp12/30-35...........yk6
Salliina...............poika10/11..............kp14/?................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp14/50-75..............yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp16/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp16/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp16/28.................yk8
Icicle ....................06/11...............kp17/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp17/28-32...........yk16
bambina........................................kp18/27....... .........yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp19/26-32............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp19/30-36............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp19/28-36............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp21/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp21/29.................yk2
mama07..... .................................kp23/?..................yk1
Aia................poika 6/11........... .....kp24/27 ..............yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp26/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp27/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp27/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp27/31-64...........yk2
Meliah..........................................kp27/25-29............yk8
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp28/??................yk1
nanakuu................tyttö..................kp29/28-34...........yk3
Mememe........................................kp30/29?..............yk4
tiipula..............tyttö 05/11.............kp34/29-49............yk2
Toiveikas84
Paipula


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Tine Tänään jo selvästi haaleampi viiva, eli kyllä se o-plussa oli eilen... mulla on aina vihlonut oviksen aikaan oikealta puolen, mutta nyt tuntuu kipu vasemmalla!! Kai sekin on normaalia!?? Eilen sit makoilin tunnin kintut kohti kattoo!!! :D :D
 
Nöhvi
Jospa sitä täältä maanraosta jälleen nousisi ja pääsisi vaikka uuteen nousuun… Kiitos
Neiti Näpsän äiti uudesta hienosta pinosta :)

Onnea Heeva ja LeenaT ! Saatiinhan me se huhtikuunkin plussatilasto vähän kauniimmaksi!

Anu ja Neiti Näpsän äiti: joo kyllä nuo ovisplussilta näyttää. Jei :D

Bambina: mä olen jotenkin kuvitellut että kiinnittyminen voisi olla jopa dpo3?? En kyllä ole tosiaankaan varma, dpo5 on kanssa monessa mainittu. Vähän vettä myllyyn :D Toivotaan että olisi sitä itseään!

Tine: onnea ovisplussasta :)

Pink: huhuuu? Jos luet vielä näitä meidän höpinöitä - niin millaista se akupunktio oli? Sattuiko? Tässä alkaa miettiä vaikka mitä konsteja, vaikka yleensä on suht epäileväinen. Niin ja saa joku muukin kertoa jos on kokemusta :D
 
Tervehdys taas pitkästä aikaa...

onnittelut plussista,kaikista myös ovis+ :)

Itselläni alkaa oleman taas jännät paikat edessä. Melkoset tunneskaalat on menossa pelottaa ja odotuttaa enimmäkseen. en tiedä,on tää taas tätä :) mut hienosti sain pidettyy itteni hetken pois täältä ja raskaushaaveista. Hyödynnettiin tämä kierto nyt tosi huonosti,oli reissua molemmilla just silloin. Katotaan voisko nappaa parista hassusta kerrasta. Tähdättiin kyllä aika hyvin oikeille päiville, ehkä :) ääääh kyl mä niin niitä kuukautisia oottelen...

Täytyy muuten kertoo teille tää...puhuimme mieheni kanssa tänään juuri tämän kuun kierrosta ja se hyödyntämisestä,mainitsin näin että eipä se tärppi varmasti käynyt kun tuli niin huonosti nyt pupuiltuu,johon Mies naurahti kovaan ääneen ja kysyi anteeksi: mitä tehty :) vastasin takaisin pupuiltuu ja naurahdin itsekkin....huomasin et tuo sana pupuilla on tarttunut täältä....kohta mä varmaan puhun miehelleni tädeistäkin :LOL:

Ai ai kait s on lähettävä nyt nukkuu....testin aattelin loppuviikosta tehdä,pitkä on viikko...
 
neiti näpsän äiti Kiitokset uudesta pinosta! :)

anu84 Onnea meille molemmille loppu kiertoon! Toivotaan, et se täti pysyis nyt poissa. :)

Ranskis Jospa se pari pupuilu kertaa oliskin riittäny. ;) Eihän siihen tarvita, kuin yksi... Ja mulla kans välillä meinaa miehelle tulla tätä meän sanastoa. Ei ihan vielä oo suusta asti ulos tullu mut ajan kysymys taitanee olla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Mä tuun myöhemmin laittaa vappuviikonlopun kuulumisia, mutta kirjoitan tänne jotain, että tulee tonne mun seurattaviin tää ketju ;) Meillä näytti olleen ovis jo kp11 (???), silloin aika vahva testiviiva oli... Sen jälkeen haalistunut. Mutta ainoa läheisempi kontakti täällä reissussa sattukin sitten tuonne kp12 ;) Mutta tuntuu, että aika aikasin ois ollu tuo ovis, en oikein siksi jaksa uskoa sitä... Mutta tosiaan, kirjoittelen myöhemmin, kunhan kotiudutaan reissusta!! :)
 
Kiitoksia vaan uudesta pinosta! :D

Salliina: kyllähän teillä sitten osui ihan oikeaan ajankohtaan, jos tikutit oviksen kp11. :)

Ranskis: sama juttu, menkkoja odottelen, mutta aina sitä jollain lailla toivoo sitä plussaa! mäkin oon yrittäny psyykata itteeni menkkoihin, mutta luulen että pettymys on silti suuri, kun ne alkaa.

Nöhvi: mä etsin kans tietoo netistä tuosta kiinnittymisvuodosta (kun kaikkein luotettavimmat vastaukset löytyy kuitenkin keskustelupalstoilta! ;) ), niin sellasta löytyi, että se saatttaa olla dpo3-12 välillä...

ON: oon niin wanna be-raskaana!!!! :LOL: :LOL: oli mukamas sitä kiinnittymisvuotoo sillon muutama päivä sitten (noh, sitä rusehtavaa vuotoa oli siis oikeesti koko päivän), ovis-/menkkakipuilut jatkuvat (edelleenkin), limaista vuotoa ajoittain edelleen, on pahaa oloa (saattaa johtua vkl:n mahataudista) ja ajoittain huippaa. nää saattaa olla ihan kuviteltuja ja mistä tahansa johtuvia.
mitään en usko, ellei rinnat ala kipeytymään (se oli edellisessä raskaudessa ainoa oire!!), ja sitä ei ainakaan vielä ole tapahtunut. enkä kyllä tosiaan usko, että mitään oireita voi näin aikasilla kp:llä vielä ollakaan. toiveet on kuitenkin nousseet jo pilviin, ja täältä rymistään viikon päästä alas ja lujaa!!! :kieh:
 
Plussanneille onnet :flower:

anu84 ja NNÄ Hienot o-plussat, nyt ei kun jännäilemään sitten :)

Ranskis
Jos kerta oikeille päiville sattuneet, niin kyllä muutamakin kerta voi toivotun tuloksen tuoda, joten älä nyt vielä kirvestä heitä kaivoon.

Nöhvi
Suurensuuret :hug: ja tsempitykset tähän kiertoon.

salliina
Hyvinhän se sitten ajoittui, ihan pitäisi mahdollisuuksia tärppiin olla :)

bambina
Toivotaan että sinulla oireet olisivatkin juuri sitä itseään, eikä valeraskausoireita, jotka ovat minulle hyvin tuttuja :LOL: Pidetään peukut pystyssä!

Meillä sitten levisi taas tietokone, jota joku miehen kaveri yritti korjata tuloksetta. Nyt on uusi läppäri sitten hankittuna ja hyvin pelittää. olisi vaan pitänyt marssia aiemmin kauppaan hakemaan uutta, eikä sitkutella sillä ikivanhalla joka jumitti ja temppuili koko ajan.

Eilen dpo11 testattu nega. Alkaisi nyt sitten pian menkat, niin pääsisi kohti yk yhdeksää |O
 
Pikaisesti kävin taas kuulumisia lukaisemassa.

Edellisen kerran jälkeen oli täällä pari raskautunut! Onnea teille, jos vielä käytte lukemassa palstaa.

Ranskis: Peukutuksia! JOSpa nyt natsaisi! Käytän muuten myös kotona tuota "pupuilu"-sanaa..meillä mies ei ole siitä hätkähtänyt..

Meliah: eikö kp 11 oo vielä aikaista testata, voihan se muuttua vielä plussaksi!

Bambina: onnea oireiluun! Kenties se nyt onkin ihan aiheellista!

Täällä on olevinaan kp 13 tienoilla bongattu ovis. (ainakin viivat oli tasapunaiset) Ja koitettu sitten hyödyntää joka toinen päivä..ainakin nämä kriittiset päivät..tosin tällä kierrolla en tosiaankaan voi sanoa, että menikö oikein.
Mitä oireita..rinnat on alkaneet kipeytyä..ja niin käy joka kierrossa. Oli silloin sen haamuisen aikaan toooosi kipeät...mutta kun ei uskalla tästä vielä innostua. Toivoisin kuitenkin, että edes tämä kierto asettuisi normaaliksi, ellei raskaudu. Pääsisin sitten aloittamaan clomit..purkki polttelee jo kaapissa. Tupla-annoksena pitäisi ottaa ja terotkin määrättiin, jos ei menkat ala normaalin puitteissa.

Olen jo mielessäni pukenut kevätvauvaa! Lievästi aikaista unelmoida. Alkaa vaan jo ahistaa töissäolo..kotona oli niiiiiiin mukavaa. (lievästi tärähtänyt tämä täti täällä)
 

*******Keskiviikko 2.5.2012************
[/SIZE]



Mukana:


Meliah..........................................kp1/25-29............yk9
Nöhvi..............tyttö 07/10..............kp7/25-26............yk9
Emma82...... tyttö 10/01.................. kp8/30........... ...yk2
äiti -07............tyttö 01/07...............kp8/31................yk4
Nopponen.........tyttö 06/08.............kp13/30-35...........yk6
Salliina...............poika10/11..............kp15/?................yk1
Alisa84..............tyttö5/10.... ...........kp15/50-75...........yk?
Tine.................tyttö 10/11.............kp17/28-38...........yk5
Anu84............. poika 07/11... .........kp17/32-35..... .....yk1
MeaMinnis........poika 01/08.............kp17/28.................yk8
Icicle ....................06/11...............kp18/30-35............yk5
Neiti näpsän äiti..tyttö 10/08............kp18/28-32............yk16
bambina........................................kp19/27....... .........yk1
Tiuhti83.............poika03/06........... kp20/26-32.............yk10
aliisa10............poika 07/10.............kp20/30-36.............yk4
Omppuf............tyttö 11/10.............kp20/28-36.............yk13
MyDream..........poika 06/11.............kp22/30.................yk5
Pikku-Saara....tyttö 10/11...............kp22/29.................yk2
mama07..... .................................kp24/?...................yk1
Aia................poika 6/11........... .....kp25/27 ...............yk1
Ruttunaama......poika 06/04.............kp27/24................yk22
Aura08...................12/08...............kp28/31-33...........yk4
NiQ..........................07/11............ kp28/32................yk3
laala..............tyttö05/09.................kp28/31-64...........yk2
Ranskis.........Tyttö 07/11................kp29/??.................yk1
nanakuu................tyttö..................kp30/28-34...........yk3
Mememe........................................kp31/29?...............yk4
tiipula..............tyttö 05/11.............kp35/29-49.............yk2
Toiveikas84
Paipula


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
diiselikissa

Plussanneet:



Huhtikuu2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)




Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Icicle Toivottavasti olisi nyt tärppikierto meneillään sinulla, tsemppiä piinailuun ja peukutuksia :) Periaatteessa minullahan ei ole menkat vielä myöhässä, kun kierto heittelee 25 ja 29 päivän välillä. Voiskohan tässä sitten kuitenkin toivoa elätellä, että nega vielä plussaksi muuttuisi. On vaan tullut luettua kaikenmaailman keskusteluja plussauksista, ja minulle jäänyt sellainen mutu, että dpo10-11 näkyisi jo plussaa jos se olisi tullakseen. Esikoisesta tein testin vasta, kun menkat olivat yli viikon myöhässä, olin jo niin lovuttanut yrittämisessä, etten uskonut raskautumisen olevan mahdollista.. Nooo, mahaa kyllä vähän juilii siihen malliin, että osaan arvata kuka on tulossa kylään, se paskiainen taas :kieh: :LOL:
 
Nöhvi
Ranskis: tsemppiä piinailuun! Ja kyllä, mäkin käytän ties mitä termejä jo arkipuheessa miehen kanssa ja ei tuo enää edes ihmettele :D

Salliina: onnea bongatusta oviksesta! ja ihan hyvin voi olla noin aikaisin. Mulla on kakkosta yrittäessä ollut useimmiten siinä kp16 ovisplussa tikussa, mutta viime kierrossa se olikin yllättäen jo kp12.

Bambina ja icicle: onnea piinailuun :) Koskas meinasitte testata?

Meliah: pahoittelut negasta :hug: Mutta kyllä se ihan hyvin voi muuttua vielä plussaksi! Dpo 10-11 pitäis olla vielä tosi aikaista testailuille, täällä palstoilla saa helposti väärän kuvan! Toivottavasti se nega nyt ymmärtäisi väistyä plussan tieltä!
 
Tervetuloa uusille ja onnittelut raskautuneille! :flower:

Meillä meni tämä kierto ihan harakoille, kaikenlaista ollut tässä. Ranskiksen tavoin minäkin lähinnä odottelen menkkoja. Jos tästä kierrosta olis tärpännyt niin se olisi kyllä jo aika lähellä neitseellistä sikiämistä! :LOL: Joten palaan linjoille seuraavassa kierrossa, tietysti lueskelen taustalla. :) Mieluusti kuitenkin pysyn listalla!

Paaaaljon plussia toukokuulle, puuh puuh!
 
Ensimmäiseksi onnittelut kaikille viime kuun plussanneille! :)<3
anulle tsemppiä ovistoihuilujen kanssa
Kaikille testailijoille paljon plussaisia tuulia
meliah: Pahoittelut negasta! :(:hug:
NNä: Voi toivotaan niin kovasti että teillä nyt tämä kierto olisi onnekas! :)

Ihanaa uusi pino! Nyt me tyhjennetään sitten tämä palsta tässä kuussa kokonaan ja tehdään kunnon plussa-ennätys. :) Tai saahan sitä haaveilla. Reissusta kotiuduttu ja huomenna olis se kauan pelätty seurantaverikoe. Sillon ultrassa ei näkynyt mitään kummoisempaa aktiviteettiä munasarjoissa. Epäili kylläkin että ovis olisi ollut justiin, en sitten tiiä että miten sen voi nähdä (en ole jaksanut googlettaa) Limakalvo oli hyvän paksuinen. Unohdin tosin kysyä tarkkoja mittoja mistään kun menin taas jäähän siitä alastomasta olosta :D:D Nippailut on jatkunu jo viikkotolkulla, ja hivenen huono olo (hyvin mahdollisesti johtuu maanantaina nautituista vappujuomista ;)) Nyt en nostata omia toiveitani pilviin!
 
NNÄ, kiitos uudesta pinosta :) Toivottavasti sun lämmönnousu enteilisi hyvää!

anu84, hurjasti tsemppiä ovisteluihin!

Nöhvi, kiitos! Tuntu vaan hassulta, että olis voinut olla sillon kp11... Kun silloin testiviiva oli lähes samanmoinen kuin kontrolliviiva, mutta sitten lähtikin jo haalistumaan... Luulin, että siitä vielä vahvistuisi, että tulisi sellainen tummempi kuin kontrolliviivasta.

Ranskis, voihan nuo pari kertaa riittää hyvinkin! :)

bambina, eihän sitä tiedä :) Kun kuitenkin jokainen raskaus voi olla erilainen, ei sitä tiedä vaikkei nyt alkuun rinnat kipeytyisikään.

meliah, :hug: Voihan se siitä vielä muuttua, ei välttis vielä plussa näy.

Icicle, toivotaan tärppiä kerta tuli hyvin hyödynnettyä ovis :)

Pikku-Saara, tsemppiä uuteen kiertoon sitten vain :)

Omppuf, tsempti kokeeseen :) Toivotaan, että sieltä tulee vain hyviä uutisia!

ON: Niin mulla siis oli kp11 samanvahvuinen se testiviiva kuin kontrolliviiva ja jotenkin odotin sitten vahvempaa viivaa. No, ei näkynyt... Mulla jäi kp12 testaamatta ja kp13 olikin sitten jo tosi hailakka. Se ovis oli sitten varmaan kp11 tai kp12. Kp12 tosin yritettiin hyödyntää ovis vaikkei olis niin myöhään illalla mitenkään jaksanukaan :LOL: Tuntemuksia oon yrittänyt kuunnella ennen ja jälkeen oletetun oviksen, mutta muutamia paineentunteita enemmän ei ole mitään kuulunut. Mäkin jään odottelemaan seuraavia menkkoja. Kivahan sekin olis, jos tietäs vaikka, että minkähän pituinen mun kierto suunnilleen on :) Mulla on jotenkin tää aika menny niin nopeasti, että tuota listausta kun katsoin niin olin ihan hämmästynyt, että on jo kp15. Tää on sitten varmaankin dpo3. En kuitenkaan jaksa missään nimessä uskoa, että tuosta olisi tärpännyt, joten menkkoja jään odottelemaan. Ja itse asiassa ihan hyvillä mielin, poikakin on ensi kuussa jo sitten 7kk, joten mahdollinen ikäero lapsille kasvaa samalla sinne 1v 4kk :)
 
meliah voi pahoittelut siitä paskasta tätistä!!!!!! :hug:

Miten se dpo lasketaan?? Onko se niin että kun kp14 oli ovisplussa ja nyt mä meen kp 17 niin mulla on nyt dpo 3??? Taitaa olla joku superovis, kun molemmille puolille sattuu kun yleensä vihlonut vaan oikealta, ja tissit tuntuu turvonneilta?? :O Ja jotenki tuo vasen on arka tai kihelmöi kummasti!!
 
Viimeksi muokattu:
meliah :hug:

Eipä mitään erikoista täällä päin maailmaa.
Ov tuntemuksia seuraillaan. Alavatsaa vihloo välillä. Kp 8 vasta menossa, joten ei ov vielä ihan kohdillaan.
Liekö tämä kevät ja kierron ajankohta saanut hormonit hyrräämään, peittoja ukon kanssa heiluteltu ahkeraan. :kiss:
 
meliah, :hug:

anu84, mä laskin niin, että kun mulla oli ovisplussa kp11, niin ovis oli kp12, joten nyt kun on kp15 niin olis dpo3... En sitten tiedä?

Emma82, meilläkin mies aika hyvä indikaattori, että millon mulla on ovis :D En tiedä onko mahdollista, mutta eihän se näistä kiertopäivistä mitään tiedä, joten ihmettelen, kun häntä haluttaa koko ajan sen parin päivän ajan :O
 
Jahas mä olen ollut niin epäaktiivinen ku voi. Mutta ehkä se kuvastaa tätä tilannetta täällä. Minkäännäköisestä hormonitoiminnasta ei tietoakaan, joten alan varmaan silleen syömään teroja että jos menkat käynnistyy niinku suotavaa olis niin sitte vois jussina päästä tositoimiin sellaisen hyvän mahdollisuuden kanssa. Sehän clomeissa on kivaa, kun tietää varmasti ovuloivansa. :p Katotaan kuis käy.
 
Emma82, meilläkin mies aika hyvä indikaattori, että millon mulla on ovis :D En tiedä onko mahdollista, mutta eihän se näistä kiertopäivistä mitään tiedä, joten ihmettelen, kun häntä haluttaa koko ajan sen parin päivän ajan :O
Erittääkö naiset sitten ovulaation aikana jotain tuoksua hormooneista johtuen. Muuta selitystä en keksi tuolle. Itseläkin halut lisääntyy päivä päivältä. Loppukierrosta taas ei haluta yhtään.
 

Yhteistyössä