Hakutulokset

  1. S

    Eläintarha jossa kierretään hissillä?

    Hei ! Meillä oli perhevalmennuksessa puhetta mukavista kohteista missä voisi käydä lastenkanssa, ja sitten ohjaaja kertoi eläintarhasta jossa kierretään hisseillä, en muista paikan enkä edes maan nimeä jossa tämä paikka oli.. :D Olivat vierailleet siellä joskus pari vuotta sitten...
  2. S

    Unipusseista :)

    Oletteko pitäneet jo vastasyntyneellä unipussia? Meillä on kokoa 0 unipussi joten se soveltunee vastasyntyneelle mutta onko varmasti turvallinen ? Kokemuksia kaipailen! :)
  3. S

    Miehen syntymäpäivät

    Hei! Elikkä mun miehelläni on syntymäpäivät ensiviikolla ja mietin tässä että mitä ihmettä keksin.. Täyttää 26vuotta, oon järkänny jo aimmin sauna iltaa ja yllätys pippaloita ja sellasia ja nyt kun odotetaan vauvaa niin ei oikein mitkään ryyppäämiset onnistu kun en itse voi juoda ja mies...
  4. S

    kolposkopia ja raskaus

    Hei! Ajattelin kirjotella tänne vähän kun ei keskustelua oikein löytynyt ja nyt kun minulle se kolposkopia vihdoin tehtiin raskausaikana, mitä kauhulla odotin. Eli jos jollain tulee joskus sama tilanne eteen ja etsii tietoa :) Minulla siis papa:ssa oli vahvojasolumuutoksia jotka...
  5. S

    Maitoa tulee jo?

    Hei! Minulla on tänään 18rv täynnä eli 19 alotellaan.. Milloin teillä on alkanut tulla maitoa tai olette joutuneet käyttämään liivisuojia? Kaksi viikkoa sitten tuli töissä läntti tissin kohdalle, luulin että tuli pisara vettä jostain enkä huomioinut sen kummemmin mutta nyt myös toissa...
  6. S

    Talvi odotus!

    Hei! Mistä olette löytäneet talvitakin joka mahtuisi loppu ajan päälle? Olen nyt rv 18 ja oma takki alkaa olla jo ahdas.. Miten muuten olette pukeutuneet talvella, oletteko käyttäneet mahan lämmitintä / maha tuubia ym..? :)
  7. S

    Talvi odotus!

    Hei! Mistä saisi mamma takkeja tai sellaisia mitkä on talvella sellasia mukavia eikä jätti kokoisia telttoja eli yli isoja takkeja? :D nyt viikkoja 17+3 joten maha alkaa kasvaa jo huimasti ja omaan takkiin ei meinaa mahtua.. :I ja miten muuten olette pukeutuneet talvella ? käytittekö...
  8. S

    Kohdunkaula syöpä raskaana!

    Hei! Laitan nyt vielä tälle osastolle; Minulla oli ensimmäinen neuvola käynti tänään, oltiin jo lopettamassa kun neuvolantäti pyysi käymään vielä antamassa verinäytteet mutta ne otettiin jo kuukausi sitten , tuloksia ei kuitenkaan näkynyt missään ja hän alkoi sitten tutkia testejä. ja...
  9. S

    Kohdunkaula syöpä raskaana!

    Hei! Minulla oli ensimmäinen neuvola käynti tänään, oltiin jo lopettamassa kun neuvolantäti pyysi käymään vielä antamassa verinäytteet mutta ne otettiin jo kuukausi sitten , tuloksia ei kuitenkaan näkynyt missään ja hän alkoi sitten tutkia testejä. ja sitten sainkin selville että huhtikuussa...
  10. S

    Beef jerky?

    Moikka ! Mietin tässä että saako noita beef jerkyjä syödä raskaana ollessa? :D Ne on niin hyviä ja tuliaiseksi niitä ajattelin mieheltä pyytää mutta muistelen että joskus siinä olisi ollut suositus kuva ettei raskaana oleville? Muistaako/tietääkö kukaan että onko näin kun en 100% varma...
  11. S

    raskauden tarkka kesto?

    selvillä jo :)

Yhteistyössä