Talvi odotus!

Hei!

Mistä olette löytäneet talvitakin joka mahtuisi loppu ajan päälle?
Olen nyt rv 18 ja oma takki alkaa olla jo ahdas..

Miten muuten olette pukeutuneet talvella, oletteko käyttäneet mahan lämmitintä / maha tuubia ym..?

:)
 
"nanna84"
Mulla nyt rv39+5, ja oon toisaalta helpottunu ku ei oo vielä kovin kovat pakkaset alkaneet ja kunnon talvi tullut. Oon pärjänny omalla ohuemmalla fleecetakilla ja siihen päälle laittanu kuoritakin. Tosi nyt viimesen viikon verran se on alkanut ahdistaa ja oon käyttäny miehen kuoritakkia. Se on kyllä kamala, näyttää ihan sellaiselta teinien pilottitakilta mun päällä. :D Mutta kelpaa se kun koiran kanssa ulkoilee.

Kauppaan oon sit laittanu fleecen + toppaliivin, joka on auki. Ja fleecen alla pidän pidempiä toppeja/ohkasia pitkähihasia, joten ei oo maha paljaana. Ja mahtuu mulle mun yks villakangastakkikin päälle, se kun on semmonen alaspäin levenevä malli. Maha korostuu siinä kivasti. :)
 
"Pomm"
H&M:n ihan normi A-linjainen toppatakki. Maha oli kait sen verran pieni että hyvin mahtui (la oli huhtikuussa) Sen takin olin ostanut ihan tavan käyttöön jo aikaisemmin (olen aika harteikas joten koko passasi mahan kohdaltakin)
 
"vieras"
Mä sain lapsen viime joulukuussa ja käytin kotona ulkoillessa miehen työtakkia joka oli juuri sopiva, kun ollaan melkein saman pituisia mutta mies on leveämpi :D Kaupoille ja oikeastaan kaikkialle me joudutaan menemään autolla kun on niin pitkä matka, käytin ihan omaa takkiani mutta pidin sen auki ja kaulassa oli iiiiiso huivi. Ei oikein toimi jos kävelee kauppoihin ja kylään jne. mutta mä pärjäsin hyvin kun tarvitsi kulkea vain autosta sisälle. Säästyipähän rahaa.
 
Mä olen rv33 ja käytän ihan omaa takkiani, sen malli on vähän sellanen pussi niin edelleen peittää mahan, ainakin osittain.. :p Sit on mahatuubia yms. lämmittäjänä..Pakkasten tullessa kaivan kaapin kätköistä äidiltä saadun ison takin, jolla meinasin loppuraskauden kulkea.

Mä oon niin pihi etten viitti ostella noita kalliita äitiystakkeja, mielummin sit vaikka kirpparilta joku isompi takki.
 
Mulla on käytössä miehen takki :D Hihat on kilometrin verran liian pitkät, mutta yltää mukavasti mahan alle ja vetskarinkin saa kiinni. Onneksi muutaman viikon päästä viimeistään saa siirtyä omiin vaatteisiin :)
 
Pitänee rueta huuto.netistä kattelemeaan kun en uutena varmaan viitsi ostaa jos kauheen kalliita:eek: kun ei sille sitten taas ole pitkään aikaan käyttöä..

En itse kehtaa kuitenkaan miehen työtaskissa kulkea kun joudun töihin kävelemään sellaset 5km vilkkailla kaduilla ja keskustan poikki :D

Omat takit on kaikki tollaisia ''tiukkoja'' jo valmiiksi niin ne ei meinaa oikein käydä..

Kiitos kaikille! :)
 

Yhteistyössä