Hakutulokset

  1. P

    Lapsesta erossa kolme viikkoa

    Lapsi viety mummilaan lauantaina ja mä itken jo nyt!! Ekaa kertaa näin pitkä ero. Tyttö kohta 10 vee ja lähdetään nyt miehen kanssa kahdestaan kiertämään eurooppaa... Tekis niin mieli käydä vielä kerran halimassa mutta on niin matka käydä tosta noin vaan... :( Kai se tästä suttaantuu...
  2. P

    Tää niin vihaa päänsärkyä...

    Valvottiin vielä myöhään eilen ja sit herää kuuden aikoihin armottomaan jysäriin.... Onnex ens viikolla pääsee taas hierojalle joka saa mun niskajumit auki niin jos tää hedarikierre vaikka taas loppuis!
  3. P

    Miehet jotka vihaavat naisia alko just subilta

    Nää on niin mun lemppareita niin kirjoina kuin leffoina. Jenkkiversio leffaa en oo viel kerinny käydä kattomassa!
  4. P

    Hautajaisiin pukeutuminen

    Tutustuin hautajaisetikettiin naisten pukeutumisen osilta kun kuumuus on tänään kuitenkin kova. Naisten täytyy olla pukeutunut mahdollisimman peittävästi ja varsinkin hartiat ja käsivarret peitettynä. Olisin itse halunnut päälle mekon joka on yli polvien mutta niskalenkillä joten en nyt sitä...
  5. P

    Tää kävi ostaa skootterin!!

    Kyllä mä useilla pari pyörillä olen huristellut paljonkin mutta mutta mopolla ekaa kertaa sitten teini-iän kokeilujen jälkeen! Nyt pääsee näppärästi! :D Onkohan tää jotain kolmenkympin huumaa!!!???:laugh:
  6. P

    Se siitä korvien puhkaisusta...

    Kuukausi sitten puhkaistiin nielurisojen poiston yhteydessä. Nyt on sit korvat kipeenä ja lukossa ja räkätauti päällä. Kuukauden päästä olis jälkitarkastus mut huomenna mennään nyt sit kattoo miltä ne korvat näyttää.. Tyttö aina ollu niin terve ja nyt sit ku ikää 8 vee niin alkaa nää...
  7. P

    Apua sykemittarin kanssa!

    Kun ei Polarin sivuilta löydy apua niin täältähän sitä kuitenkin aina saa vastauksen! Eli sain kaverilta hänen vanhan sykemittarinsa (Polar FT7) jossa on nyt hänen asetuksensa. Millä sen saa nollattua että saan sinne jatkossa omat tulokset ja omat asetukseni? Jos muutan sinne omat astukset...
  8. P

    Kun lapsi masentuu

    Tyttö leikattiin maanantaina. Sen jälkeen ollut todella maassa. Itkee kipuja ja itkee lääkkeiden ottamista kun se on vaikeaa. Tyttö on muutenkin herkkis ja saiko nyt sitten jonkun trauman!? Kyseessä siis nielurisaleikkaus ja korvien puhkominen... Todella hiljainen, vetäytyy... Oon yrittänyt...
  9. P

    Ensimmäinen yö ja päivä takana

    tytön kanssa kotona. Eilen siis leikattiin nielurisat ja korvat puhkaistiin. On vaan niin vaikeaa noiden lääkkeiden ottaminen likalla (ikää 8 v.) mutta kai tää tästä! Tuntuu hirmu pitkältä ajalta toi 2 viikkoa! Mites muilla on ollut? Onnex meillä mummo tulee ensi viikolla jatkamaan ettei...
  10. P

    Kohta lähdetään kohti Meilahtea

    ja korvaklinikkaa. Eli tytöltä kita-ja nielurisat ja korvat putkitetaan samalla. Jos tyttö vihdoin alkais kuulemaan!!:)
  11. P

    Paluu salille reilu kuukauden jälkeen ja voin kuvitella olevani huomenna niin kipeenä...

    Kesän riennoissa taukoa venyi jo vähän liikaakin ja tänään ajattelin palata normi arkeen ja salille. Ekaa kertaa kokeilin crossong tuntia ja voi piru että oli sit muuten tehokkaan olosta touhua! Vähän jännittää kuinka kipeä on huomenna mutta tästä se taas alkaa! Huomenna jos menis...
  12. P

    Savuttomana 6 viikkoa ja kaksi päivää, pelkään edelleen alottavani uudestaan

    vaikka tämä on ollut suht helppoa tähän mennessä. Laskurin mukaan väliin on jäänyt 670 tupakkaa ja rahaa on säästynyt 154, 24?. Mun on vaan niin pakko onnistua!!! |O
  13. P

    Uusi Esprit-aloitus

    Niin ja unohdin mainita että siellä nettikaupassa oli aivan ihania kynttilöitä ja kahvikuppeja! itelleni tilasin ihku oman kahvikupin johon muut ei saa sitten koskea! http://pics2.esprit.de/Shop/PicProductFrontView/ES0982_080.jpg
  14. P

    Tää tilas jo likalle koulurepun

    ja muita tarvikkeita Espritin nettikaupasta. Ollaan juu hurahtaneita ko. merkkiin... :ashamed: Mut tiedän että likka hyppii onnesta ku ne näkee! =) Ja muutenkin kun ekalle ei saanut uutta reppua niin olihan tuo jo aikakin.
  15. P

    Ilman kahvia ja tupakkaa...

    Nyt täynnä 4 viikkoa, 4 päivää, 9 tuntia ja 59 minuuttia. Olen savuttomuudella säästänyt 111, 84 ? ja väliin on jäänyt 486 tupakkaa! Vihreää teetä ja kuntoilua ja olo on ihan jees, ei ehkä suurta eroa aiempaan mutta en valita!! Kiloja ei ainakaan ole tullut lisää eikä kyllä ole pudonnutkaan.
  16. P

    Viikko täynnä savuttomuutta!

    Ja aikas kivuttomastikin vielä, eli josko mä kerrankin onnistuisin... Tai no, ei taida kannattaa vielä hehkuttaa...
  17. P

    Mistä tätä virtaa riittää joka päivälle!?

    Olis vissiin kannattanut lopettaa röökin polttaminen jo aiemmin ku nyt tulee tehtyä ja touhuttua että saa muuta ajateltavaa! Kohta 5 päivää täynnä! On lenkkeilty, shoppailtu, siivottu, pyykätty.... Ja nää siis vaan tänään töiden lisäksi! :D
  18. P

    Kolmas päivä ilman tupakkaa Champix kuurin kera...

    Silti nyt kyllä hieman ajatukset karkailee tupakkaan koko ajan... :/
  19. P

    Lattioiden vahaus huomenna edessä...

    Voi luoja mun polvia!! 100 neliöö ku käy läpi ni tietää luutunneensa... Äijä lupas auttajalle 50 euroo jos hänen ei tartte tehdä mitään! :laugh:
  20. P

    Kuinka paljon vihreää ja tuoretta uskaltaa pupulle antaa!?

    Tekis mieli käydä viskomassa hermeliinille tuolta takapihalta koko ajan uutta! :D

Yhteistyössä