Kolmas päivä ilman tupakkaa Champix kuurin kera...

Mulla ei varsinaisia vieroitusoireita ole (tärinöitä, hermostuneisuutta jne, jne...) mutta tuntuu tosissaan ettei ajatukset pysy kasassa ja koko ajan miettii sitä että on ilman tupakkaa... Täytyy kohta jatkaa touhuamista niin saa taas muuta ajateltavaa!
 
.
:O Ole erityisen varovainen CHAMPIXin suhteen
Potilailla, jotka ovat käyttäneet CHAMPIXia, on ilmoitettu masennusta, itsetuhoisia ajatuksia, itsetuhoista käyttäytymistä ja itsemurhayrityksiä. Jos sinulla ilmenee CHAMPIX-hoidon aikana kiihtyneisyyttä, masentunutta mielialaa tai käyttäytymismuutoksia, jotka ovat sinun itsesi, perheesi tai lääkärin mielestä huolestuttavia, tai jos sinulla ilmenee itsetuhoisia ajatuksia tai itsetuhoista käyttäytymistä, lopeta hoito ja ota heti yhteys lääkäriin.
 
Hoitoa ei saa lopettaa äkillisesti vaan asteittain. Mulla oli diagnosoitu masennus aikasemmin ennen champixin aloittamista, mutta olin jo lopettanu masennuslääkkeet. Sit champix-kuurin aikana masennus alkoi nostaa päätään ja oli pakko lopettaa se ja aloittaa toiset lääkkeet kun niitä ei saa yhtäaikaa käyttää.
 
traumatisoitunut
Ukko just lopetti kolmen kuukauden kuurin ja oli koko ajan kuin persiiseen ammuttu karhu! :xmas: Ei oo ainakaan vielä alottanut uudestaan ja jos alottaa niin alottakoon! Tuota lääkekuuria mä en enää kestä! Ukko oli kuin minä pahimmissa pms-oireissa paitsi että olotila jatkui sen 3kuukautta 24/7...
 

Yhteistyössä