Hakutulokset

  1. P

    Ovulaatiosta

    Jätin cerazeten pois neljä kuukautta sitten. Kierto ollut sen jälkeen 25-28. Nyt sit päätin kokeilla taas vuosien jälkeen ovistestejä. Edelliset menkat tai sen tyngät oli 15.10 ja sitä ennen parina päivänä tihkuvuotoa. Aloitin testauksen sit tuon 15.10 perusteella kp9 eli eilen. Siihen ilmestyi...
  2. P

    1v 8kk yölliset huudot

    Kaipalisin neuvoja kun meidän 1.8v poika on ihan yllättäin alkanut öisin itkemään ja kitisemään. :/ omassa huoneessa nukkunut jo yli vuoden. Käytössä on yövalo ja ovi on auki, mutta silti herää useasti öisin itkemään ja rauhoittuu vasta kun viereen ottaa. Itsr olen sitten hetkkäuninen enkä saa...
  3. P

    Tutin vieroittamisesta

    Meillä 1 v 4kk ikäinen poika ja kaksi viikkoa sitten otettiin tutti pois käytöstä. Tuttia on saanut elämänsä aikana ainoastaan nukkuessa käyttää. Nyt alkanut armottomat yöhuudot eikä rauhoitu millään. Syliin kun ottaa niin rauhoittuu, mutta kun laittaa takaisin sänkyyn niin huuto jatkuu. Koskaan...
  4. P

    Maaliskuussa syntyneiden vanhempia

    Löytyykös palstalta maalikuussa syntyneiden vauvojen vanhempia? Olisi kiva vaihdella kuulumisia ja kysellä neuvoja/vinkkejä tarpeen tullen. :) Meidän poika on meille kauan odotettu esikoinen ja vielä tuntuu epätodelliselta olla äiti. :)
  5. P

    Adoptiota harkitseva

    Olemme adoptiota harkitseva pariskunta. Meidän lapsensaanti yrityksemme ovat aina päättyneet huonosti eikä syitä vauvojen kuolemaan ole löytynyt. :'( Nyt tuntuu etten enää kykene yrittämäänkään raskautta ja lääkäritkään eivät hirveän korkeita onnistumisprosentteja antaneet. Miten tämä...
  6. P

    Kesällä ivf-hoitoon menijöitä

    Eli tupsahdinpa jälleen kerran odotus puolelta tänne...ei sitä olla kauan siellä puolen koskaan oltukkaan kun aina bumerangina takaisin tänne. Ketkä olisi menossa kesällä ivf-hoitoon? Mulla alkaa toukokuussa sumutteet ja kesäkuun alussa muistaakseni puregonin piikitys. Ensimmäinen...
  7. P

    Kysymys Oululaisille!

    Tietääköhän kukaan milloin Oysin lapsettomuuspoli menee kesätauolle ja milloin se sitten taas aukeaa? Pitäis taas alkaa pikku hiljaa varaamaan aikaa ivf:ään...
  8. P

    ärsyttää...

    mies on ulkomailla töissä ja tänään tuli sitten lomalle...oli kuukauden poissa...minä kun pääsin kotiin ja innoissani odotin miehen näkemistä niin eiköhän herrä ollut jo pikku sievässä ja ilmoitti lähtevänsä polttareihin!!! Voi että sitten rasittaa tuollainen käytös...olisi voinut vaikka...
  9. P

    valitus-ketju...

    Elikkä tänne saa tulla purkamaan pahaa oloaan ja kertomaan kuinka julma maailma voikaan olla... Mua tällä hetkellä raivostuttaa...ei tiedä itkeäkkö vai nauraa... Täti se sit löysi TAAS JÄLLEEN perille vaikka mä jotenkin mietin, että nyt voisi olla pienikin mahis raskautua...ei niin ei!!! Ei...
  10. P

    Millainen oli/on elämän tilanteenne kun aloititte/aloitatte hoidot?

    Elikkäs tuollaista kyselen. Oletteko töissä, opiskelija vai työtön ja entäs miehenne? Itse olen hoitoalan opiskelija vielä vuoden verran ja mies on töissä. meillä mies näyttää miettivän eniten näihin hoitoihin menossa sitä rahaa, että miten pärjätään kun vielä olen opiskelija...olenkin...
  11. P

    kuka tietäis...

    Pitkästä aikaa taas selailen näitä sivustoja...jotenkin ollut vaan luovutus fiilis päällä... Edelleen jonotetaan ivf:ään ja syksylle menee. Lopetin terojen syönnin pari kuukautta sitten ja sen jälkeen on menkat tulleet aina viikon välein ja kestäneet viikon....arvatkaa vaan, et onko rasittavaa...
  12. P

    clomit ilman seurantaa

    Eli kuinka moni teistä syö clomeja ilman seuranta ultraa? Mä aloitin tänään enkä siis ole menossa seurantaan... Jotenkin vaan niin turhauttavaa odotella syksyn ivf-hoitoa ja clomeja kun on kaapissa kahteen kiertoon niin miksei ei...sanoin tästä kyllä hoitajalle ja hän sanoi, että syö vaan...
  13. P

    Oululaisia?

    Kuinkas moni tämän osion palstailija on Oulusta? Missäs käytte hoidoissa? :wave:
  14. P

    Teroluteista...

    Onkos teillä jotka ovat teroja syöneet niin menkat muuttuneet niukemmiksi? Mulla nyt tuntuu näin käyneen... Eilen kyllä alkoi niagaran putouksella vessakäynnillä, mut nyt tuntuu taas kaikonneet melkein kokonaan...No, ei saa valittaa...kunhan ei vaan mitään haittaakaan olis...
  15. P

    Tammikuun inssipiinailijat!

    Jokos voi jo Joulukuun puolella laittaa tällaisen aloituksen? Eli tervetuloa kaikki joilla olisi inssi edessä tammikuussa! :wave: Mulla tilanne nyt tämä: Eilen otin viimeisen terolutin ja ei ole toistaiseksi vuotoa näkynyt...yks kerta tuli vaaleanpunaista vuotoa vessa käynnillä ja nyt sit...
  16. P

    Marraskuun inseminaatio hoidot!

    Eli ajattelin nyt aloittaa tällaisen aloituksen ja kaikki joilla on inseminaatio edessä ensi kuussa niin voidaan vaihdella kuulumisia ym... Meillä siis edessä ihan eka inssi ja tässä jo odottelen kerrankin tädin tuloa... Sit kp3-7 syön clomeja ja kp8-9 pistän puregonia 50iu jonka jälkeen ultra...
  17. P

    Hoitoputki piinailijat!

    Eli tässä olis sitten se uusi aloitus kun pikku hiljaa aletaan jokainen edetä näissä asioissa joten miksi ei uusi pino...? Nyt selvisi se, että minulla onkin se munatorvien aukiolotutkimus ensi torstaina eikä 26 päivä!!! Ei sitä tutkimusta olisi kyllä enää 26 päivä voinut tehdä kun sehän pitää...
  18. P

    hoidoista.

    Tässä olen nyt vähän miettinyt, että mitenkäs tulee uon ensimmäisen inseminaation kanssa käymään... Miehellä todettiin tosi hitaat ja vähäiset simpat ja 3% olivat normaalin näköisiä, mutta sillä ei ole kuulemma merkitystä... Onkos jonkun miehellä todettu simppojen vähyys ja hitaus ja silti...
  19. P

    odottelua odottelun perään...

    On tämä elämä sit yhtä odottelua...Nyt pitäisi odottaa, että täti tulisi kylään...tulisipa nyt kerrankin mahdollisimman pian...sitten päästäisiin tekemään munatorvien aukiolo tutkimus jonka jälkeen olisi sitten edessä eka inssi! Saatiin eilen kuulla, että miehen simpat ovatkin todella hitaita ja...
  20. P

    voih...

    Ette kuule arvaakkaan kuin haikea mieli tuli eilen... Nähtiin veljen ja hänen siippansa 2 viikon ikäinen tyttövauva... Oli se sitten niin suloinen ja pieni... Meillä alkaa keskiviikkona vasta tutkimukset, että varmasti saadaan vielä kauan sitä meidän pienokaista odottaa... :( Kylläpä tämä elämä...

Yhteistyössä