Hakutulokset

  1. E

    Vauvamme sai nimen

    Helmi Juuli Amalia :heart: :heart:
  2. E

    Tytölle nimeä olen miettinyt. Mielipiteitä kiitos!

    Helmi Ella Ottilia Helmi Jenny Amalia Helmi Lotta Linnea Helmi Usva Auroora Helmi Rauha Annele Helmi Sara Vanilja Helmi ? Kaneli Helmi Vilja ? Ja toki näitä nimiä vois yhdistellä sekaisinkin. Ja muitakin ehdotuksia otetaan vastaan... :)
  3. E

    Säikähdin tänään...

    ...kun tyttö kaatui kun oltiin kävelyllä. Tuli alahuuleen haava ja ylähuuleenkin ruhje, kun hampaat osui. Hampaat onneksi säästyi. Säikähdin tosi paljon, kun ajattelin että hampaat lähtee... :| Tyttö ei kauan itkenyt, eikä ollut kohta moksiskaan tapahtumasta. Paitsi, että oli itselleen vihainen...
  4. E

    Nimiehdotuksia otetaan vastaan

    Olemme miettineet tyttövauvalle nimeksi Helmi, mutta toinen ja kolmas nimi ois hakusessa. Sukunimi on umpisuomalainen.
  5. E

    Kauanko kestää, että vehnä häviää elimistöstä?

    Söin eilen vielä vehnäpitoisia ruokia ja nyt mietin kauankohan menee ennen kuin elimistöstä ois poistunut kaikki vehnät ja -proteiinit niin, ettei äidinmaidossa ois yhtään. Kun taitaa olla koliikkivauva tuo nuorimmainenkin. :/
  6. E

    Sain toisen ihanaisen prinsessan!

    Suloinen tyttövauva syntyi maailmaan 30.6. :heart: :heart:
  7. E

    Supistelee....

    Koko päivän on supistellut. Ja alkaa olla jo vähän kivuliaita. Vihdoinkin! On tätä odotettukin...
  8. E

    Itkevän lapsen äidille ehdotus

    Lukematta koko lukittua ketjua läpi ehdottaisin että käyttäisit vauvan hierojalla. Meillä esikoisella oli koliikki, kävimme vyöhyketerapiassa, joka auttoi vähän, hyviä neuvoja sain. Sitten vein vauvan hierojalle. Hän sanoi, että ei ihme että vauva itkee, koska oli vatsakipujen takia itkenyt...
  9. E

    Ooh la laa, mikä mies...

    http://www.youtube.com/watch?v=7vABDmEERcQ&feature=related Laulu on aika persiistä, mutta katsokaas toi tumma hottis kenen kaa laulaja kuhertelee... Mäkin voisin... :p
  10. E

    Voisko nää olla jo varmoja merkkejä...

    Koko päivän on tullut limatulppaa (eka osa tuli jo 2 vrk sitten), hirveän rauhaton olo, ei oikein tiedä miten oisi (ei kuitenkaan innosta siivota...) ja vauva on tosi aktiivinen. Mutta. Ei supistele. Haluaisin jo synnyttämään!
  11. E

    Laskettu aika tänään...

    ...eikä supistuksen palaakaan pariin vuorokauteen... Odottelu jatkuu siis....
  12. E

    Raskin antaa tytön mennä mökille...

    ...mummun ja hänen miehen kanssa. Matkaa 100 km, tulevat vasta sunnuntaina, mikäli en käy aiemmin tyttöä hakemassa... Mulla tulee ikävä! Tyttö on 3 v 9 kk. Ja oli hyvin innoissaan menossa mökille, ennenkin on yötä siellä ollut, mutta ei näin pitkää aikaa... Mutta kun tuo laskettu aika on niin...
  13. E

    Vauvan kiinnittymisestä h-hetkeen?

    Kauanko teillä on mennyt? Enhän mä kyllä tiedä kauanko beibi on ollut kiinnittyneenä, tänään vaan neuvolan täti sanoi, että lujasti on paikoillaan. Painaa ihan tosissaan jo tuonne luihin... Istuminenkaan ei hirmu kivaa, pitää taakse nojata... Mutta kovasti siellä heiluu nyrkit. Nyt siis 39+4...
  14. E

    Näin kamalaa painajaista...

    Unessa minulle näytettiin valokuvaa, jossa oli noin 35-40 lukioaikaista luokkakaveria ja muutama yläasteeltakin. Kuvaa näytti henkilö, josta näin ainoastaan etusormen ja kuulin äänen, jota en osannut tunnistaa, en saanut selvää edes siitä oliko puhuja mies vai nainen. Kuitenkin, hän yksitellen...
  15. E

    Alamahassa menkkamaista tuntoa....

    ... ei siis oikeastaan kipua. Jokohan tulis synnärille lähtö? Vauva potkii kyllä siihen malliin, ettei mikään huolestuttava tuntemus ole... Ja Viikkoja on siis 38+2.
  16. E

    Edullisimmat legot?

    Onkos kukaan tehny hintavertailuja ihan peruslegoista? Tarvis siis sellaisen paketin, josta jo jotain sais rakennettuakin. Ois mahdollista käydä Halpa-Halli, cittari, Kärkkäinen, euromarket, prisma ainakin. Noi tuli ekana mieleen...
  17. E

    Voi tuota KELAa...

    Äitiysloma pitäis alkaa parin viikon päästä ja mitään päätöksiä ei ole tehty... Ja hakemukset olen tehnyt ajoissa, samoin lähettänyt pyydetyt lisäselvitykset. Ottaa pannuun. :kieh:
  18. E

    Raskaana olijat kertokaa!

    Meikäläisellä viikkoja 32+2. Raskaus mennyt kaikin puolin hyvin. Nyt tuntuu alapäässä sellaisia tuikaisuja. Olin äsken pyykkiä laittamassa kuivumaan ja vähänkin kumartuessa tuikkasi ihan pienen, lyhyen ajan. Pitäiskö neuvolaan soitella vai onko ihan normaalia? Esikoinen jo 3,5v. niin olen...
  19. E

    Pikkuneidin pohdiskelua...

    Tyttö 3,5 v, tuli äsken kysymään, että millon sulla äiti tulee reikä mahaan? Minä kysyin, että miksi pitäis tulla, niin vastaus oli, että sitten se vauva pääsee mahasta pois.... Enpä alkanu vielä biologian luentoa pitämään, sanoin vain, että kyllä se sitten pääsee kun on aika, vielä pitää kasvaa.
  20. E

    Vauvahempeilyä!

    Katselin pikkuruisia vaatteita kaapista pestäväksi. Moni ihana vaate oli ehtinyt jo unohtua ja sain hillitä itseäni, etten ihan 80 cm vaatteita vielä pese. Oli ne niin suloisia! :heart:

Yhteistyössä