Laskettu aika tänään...

muistan tuon tunteen, mulla meni viikon yli ja joka aamu äiti soitti "joko?" ja olin ihan hermona että kai mä ilmottaisin jos jotain ois tapahtunu.... oli muutenkin jo tuskainen olo niin tais olla elämäni pisin viikko! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
hermoja odotteluun :D mä odotin 2vkoo ja sit käynnistettiin...
Joo, tuttua tää on. Esikoinen käynnistetty 42+2... Mutta nyt ei jaksais odotella niin kauan. Ja kun esikoinen on mummun ja hänen miehen kanssa mökillä, niin ei olis pulmaa lapsenvahdistakaan... :)
 
Juu se on ihan typerin asia mitä voi kysyä et "Eikö yhtää tunnu siltä et pitäs lähtee jo?" ihan heti tulee perässä oksentavalta kysyttävä "Onko sulla vähä paha olo?" tai nukkuvalta "nukutko?" :LOL:

Se ei valitettavasti auta vaikka kui tuntus et pitäs jo lähtee, ku se ei aina mene nii.... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
muistan tuon tunteen, mulla meni viikon yli ja joka aamu äiti soitti "joko?" ja olin ihan hermona että kai mä ilmottaisin jos jotain ois tapahtunu.... oli muutenkin jo tuskainen olo niin tais olla elämäni pisin viikko! :D
Tää on just kaikista ärsyttävintä!!
Meillä meni esikoinen tasan 2viikkoo yli ja silloin jo sanoin etten vastaa enää puhelimeen ku menee hermot, nyt sama homma. Mies kanssa kyselee, että eikö yhtään tuntuis siltä, hitostako minä voi aamulla tietää vaikka oliskin jo illalla salissa... :kieh:
 

Yhteistyössä