Hakutulokset

  1. Pesupähkinä

    Etsintäkuulutan Wanhoja palstalaisia!

    Ou.. olen siis pesupahkina :laugh: muistelin ihan muuta.. tosin pesupahkina ei tainnut olla ihan ensimmainen nikkini.
  2. Pesupähkinä

    onko kukaan muuttanut rakentamaansa taloon niin että se on ollut vielä kesken?

    Jos ihan uutta taloa rakennetaan.. eikös lopputarkastus tarvitse suorittaa ennen kuin saa muutta??
  3. Pesupähkinä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 maaliskuussa***

    Tähän porukkaan liityisin... 1. Oma ja puolison ikä 32 ja 27 2.Asuinpaikka 02 alue 3.Ammatti Kotiäiti 4.Mahdolliset lapset ja heidän iät + karvakorvat ja muut elikot Poika 5 ja Tyttö 2, sekä katti alle 1v 5.Tärppiin johtaneet yrityskerrat + mahdolliset mutkat matkalla Ei...
  4. Pesupähkinä

    OIKEA tila-auto?

    Luokitellaanko tämä pikkubussiksi?
  5. Pesupähkinä

    OIKEA tila-auto?

    Taitaa olla suurin myös tavaratilaltaan jos kaikki penkit käytössä. Meillä Peugeot 807, jos kaikki 8 penkkiä paikallaan ei kyllä mukaan mahdu mitään kaksostenrattaita, ellei peräkärryä laita ;) Suosittelisin pikkubussia jos haluatte 8 istumapaikkaa ja sen lisäksi tilaa kaksosten rattaille ja...
  6. Pesupähkinä

    käytin poikaa *poliisiasemalla* tunnustamassa

    No me saattin ainakin pikkuveljeni (silloin hän 14 ja minä 15) kanssa varoitus kun köröteltiin kaksi päällä maaseudulla ! Pikkuveljeni ajoi "alaikäisenä" ja poliisit ihmettelivät miksen minä ajanut kun olisi ikä riittänyt. Tästä on aikaa 17 vuotta (APUA olenko niin vanha) Ja siihen aikaan...
  7. Pesupähkinä

    Lapseni nielaisi luultavasti kolikon....Mitä tehdä!!!!

    4 vuotias nielaisi 2 kolikkoa ?? ilmeisesti koska olimme hiljattain lukeneet Vaahteramäen Eemeliä joka teki saman tempun, luulin että hän oli nielaissut vaan yhden rahan.. soitin terveyskeskukseen ja he kysyivät rahan koon ja lasen iän. Sitten sanoivat että odotelkaa pari kolme päivää ja...
  8. Pesupähkinä

    Olivian siskolle nimi

    Alma =)
  9. Pesupähkinä

    Äipät vm-75

    Ja tääläkin 75 kahdella lapsella, 02 poika ja 05 tyttö. :wave:
  10. Pesupähkinä

    Pieniin häihin ohjelmaa

    Törppöilevä tarjoilija jolta tippuu astiat käsistä ym. kaatuilua.. siis palkattu näyttelijä joka esittää tarjoilijaa. :D Pianisti tms. joka soittaa hiljaista taustamusiikkia, ei välttämättä kokoaikaa.
  11. Pesupähkinä

    kirppareita?

    Huutonettiä minäkin ehdotan.. Sielä moni ulkomailla asuva mamma kauppaa just esim. vaatteita. Ostaja maksaa ylensä postikulut. Onhan siitä hommaa kun niitä laittelee myyntiin ja postittelee, mutta jos tekee jotain paketteja joissa myynnissä useampia vaatteita kerralla .. helpottaa hommaa!
  12. Pesupähkinä

    Vieläkö perheen lisäystä?

    Meillä 1 ja 3 vuotiaat ja kolmosta ajateltiin vuoden päästä yritettäväksi! Iso perhe olisi kiva, mutta katsotaan nyt yks kerrallaan että montako lapsukaista saadaan! =) Adoptiokaan ei ole pois suljettu ajatus.. sekin kyllä joskus myöhemmin.. ehkä iltatähtenä! On kuitenkin aiak projekti...
  13. Pesupähkinä

    Mitä harrastatte?

    Viime talvena kävin joogassa, oli ihan kivaa. Nyt kesällä olen rullaluistellut ja pyöräillyt.. loppukesästä oikeen innostunut! Mun harrastukset on aina vähän kausiluonteisia.. Oon myös lukenut viimeaikoina aikapaljon. =)
  14. Pesupähkinä

    Lasten valjaat..mitä mieltä?

    Meillä ei ole ollut tarvetta, mutta ihan ok kun kyse on lapsen turvallisuudesta..
  15. Pesupähkinä

    lisää kysymyksiä kotiäideille

    Ensimmäisen synnyttyä ajattelin että olen ainakin 3 vuotta kotona. Nyt esikoinen 3,5 vuotta ja nuorempi vuoden ikäinen.. taas on ajatuksena että olen ainakin kunnes nuorempikin kolmen.. mutta toiveissa olisi vielä myöhemmin ainakin yksi lapsi lisää.. joten LOPPUA EI NÄY..
  16. Pesupähkinä

    Riitävästi tilaa...

    Meidän perhe asui ekan vauvan ensimmäiset kuukaudet yksiössä, ilman parvekettakin vielä.. enää en neliöitä muista jotain hiukan päälle 30 oli. Ihan hyvin meni.. se on asennoitumis kysymys. Meillä oli vaan liikaa tavaraa sielä.. siivous oli vaikeaa ja pölyä kertyi helposti.. Jälkiviisaana olisin...
  17. Pesupähkinä

    lastentarvikeliikkeitä Tallinnassa?

    Moikka, ehkä täällä infoa.. http://www.viroinfo.com/index.php ;)

Yhteistyössä