Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Meillä kastetaan, niinku esikkokin on kastettu. Kuulutaan momemmat kkrkkoon ja esikoinen kastettiin kirkossa meijän vihkimisen jälkeen. Haluaisin ehkä nytkin kirkkojuhlat, koska esikkokin on lastettu ja paljo helpompaa vaa viedä tarjottavat mukanaan ja tarvikkeet mitä tarvii nii ei tarvii...
  2. T

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Joo neuvolantätille soitto, jos et oo menossa nyt vähää aikaa :) Sanot vaa et sua alko huolestuttaa ja pelottaan. Meil ainaki neuvolantäti laitto heti ku sanoin et mua pelottaa synnytys edellisen rankan kokemuksen vuoks :)
  3. T

    Maaliskuiset 2018 *helmikuussa*

    Heips, Ei oo pitkään aikaan tullu tänne kirjoteltua. Raskaus mennyt ihan hyvin mitä nyt unettomia öitä on ollut viime aikoina vähän enemmän kun särkyjä alkaa tuleen. Ihanaa äippäloma alkaa perjantaina :) Onni ja unelma : Tänään just kävin äitiyspolilla lääkärin käynnillä kun olin ensin käyny...
  4. T

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Onnea hyvistä rakenneultra kuulumisista kaikille, kiva että asiat on hyvin :) ja tsemppiä meille jännitykseen jotka ei vielä olla päästy :D @Heity kyl mä suosittelen rattaita, niitä on nikn monenlaisia, pieneen tilaankin meneviä. Kyl varmasti se kantaminen alkaa sitten puuduttaa jos on...
  5. T

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Mä kans tein ekasta lapsesta tollasen isyyspakkauksen ja ton @anni00 mainitseman kelan huijauskirjeen. Kyl se on ihan kivaa fiilistelyä siitä ekasta lapsesta kun on aikaa tuhlattavaks mitta nyt taidan suosiolla jättää sen tekemättä :) :D Kiva @anni00 että saat vähän apua :) Mä tässä oon...
  6. T

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Ultrakuulumisia eiliseltä, kaikki hyvin ja vaatas edelleen viikkoja. Sukupuoli arvaustakin saatiin mutta se oli niin varovainen arvaus että en taida sitä viittiä julki vielä tuoda. Rakenneultraa siis odotellessa tän kuun vika päivä :) @Hilkku81 Onko siis tulevaisuudessa siirtymässä kokonaan...
  7. T

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Niiin no joo ois kyl voinu jos ois tajunnu laittaa sinne linkin @anni00 ja @Sannelii :LOL: @Jenspanen Meillä kans oli aluns et pitäakö vaihtaa autoo ku nyt ois se hetki et siitä saiski jorain mutta ei sit viittitty ku meitä ois sit vasta neljä nii mahtuu varmaan :) Vtuplavaunuja oo itte...
  8. T

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Voi @lloyd miten sä jaksat viel opiskellakkin tässä samalla :D @mekkuli81 eiköhän siellä oo kaikki kuitenkin hyvin ja jos hipsutustakin tuntuu :) Täällä vähän hiljasta olluy, onkohan kaikki siirtynyt toisaalle keskustelemaan? :D Heei onks teil mitään raskausaiheisia blogeja mitä ootte...
  9. T

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Heippa, tein sitten uuden ketjun meille :) Niin se vaan maaliskuu lähestyy :love: Tänne ihan tasaista perusarkee, jonkun verran väsymystä on mutta ei nyt ollut muuta. Töissä kyselin joulukuusta, niin sain tietää et työsoppari jatkuu tammikuun seittemänteen. Sitten oon ihan valmis jo...
  10. T

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Tiedot muodossa: laskettu aika, nimimerkki, ikä, synnytyssairaala, monesko lapsi. Muutokset ja puuttuvat tiedotpunaisella värillä. Kaikkia tietoja ei ole pakko ilmoittaa ja LA tarkentuu sitten neuvola käynneillä. 1.3 Karvatassut, 30v, SEKS, 2 .lapsi celest, 25, TAYS, 2. lapsi 2.3...
  11. T

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Ainii ja oin unohtanu kokonaan sinne fb fyhmään pyytää liittymislupaa, vieläköhä sinne mahtuuo_O
  12. T

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Heippa :) Taas vähään aikasn pääsee kirjotteleen kun töiltä jaksaa :D @anni00 tsemppiä raskaaseen vaiheeseen, puhu ehdottomasti neuvolassa :) Tervetuloa @mannamuu :) @Jesy tsemppiä huomiseen sokerirasitukseen :) Mullakin sellanen olo et hassua ostaa vauvanvaatteita kun koko aika...
  13. T

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Me mennään yksityiselle ultraan tässä nt ja rakenneultran välissä. Varasin jo ajan reilu 2 vkon päähän ja viikkoja ois sillon 16+5 :) Toivottavasti sieltä jo jotain rakenteita pystyy kunnol tarkastelee ja ehkä jurkkii jo sukupuoltaki :D Meil on esikolta vielä pinnasänky,syöttötuoli...
  14. T

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Heippa pitkästä aikaa, Oon ollu ihan poikki niin en oo tänne jaksanut kirjotella nyt vähään aikaan. Pahoinvointi menny ohi mut siis kauhee väsymys.o_O Tervetuloo uusille ja onnea esim @Cumina lle hyvistä uutisista :) Tääl kauhee lenssu ja nukun huonosti yöt :/ Vaikka toi vartalotyyny on...
  15. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @Minttuchrista luulen että fbryhmä on salainen eikä se näy haussa/muuallakaan ulkopuolisille @Jesy ihan normaalia ettei kuulu, mul dopplerin kyljes lukee et 14-16 viikoilta alkaen Tänään kävin nt ultrassa ja kaikki vaikutti hyvältä :)tänään siis 12+0 mut sano et nyt näyttää 4pvää isommalta...
  16. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Heippa vaan uusille ja tervetuloa :) Varmaan @mekkuli81 on hämmentävää mutta tärkeintä että siellä oli elävä sikiö :) Mä kävin sitte päi ystyksessä istumassa eilen kun en saanu mielestäni sitä vuotoo. Kaikki oli kunnossa. Sano gynekologi että aika pieni prosentti enää näillä viikoilla menee...
  17. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Kiitos tsempeistä :). Toistaseks ei oo tullu enää verta vessareissuilla, toivotaan että oli joku kertalaaki ja sikiö hengissä :) Laskeskelin että mulla ois menkat tähä aikaa et jos se vaikuttaa(n)o_O
  18. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Huomenna koitan soittaa neuvolaan ja kysyn. Ei mul kyl sen kummempi kipuja oo mitä ny koko aika on ollu sellast jotain ja pariin paperiin tuli kirkasta verta reilusti mut nyt äsken taas ei tullu... Ota tästäki ny selvää...
  19. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Tais olla tää raskaus tässä, alko vuotelee just :/:cry::cry::cry:
  20. T

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Heippa, Täälläkin kauhee väsymys, ei jakais mitään ylimäärästä. Sunnuntai meni ihan torkkuessa koko päivä ja elen nukuin puolille päiville :D Pelottaa jo valmiiks ku alkaa yötyöt tänään :S Mä kans joudun sokerirasitukseen x 2 sukurasitteen vuoksi. :/ Meillä esikoinen 11/14 synty viikoilla...

Yhteistyössä