Hakutulokset

  1. W

    Minä en osaa ystävystyä!!!

    En ole ainoa! Tutustuttuani juttua riittää ja ystävystyn helposti, mutta se jonkun luokse meneminen ja ittensä likoon laitto vaatii kyllä multa liikaa. Espoossa kahden lapsen kotiäitinä hääräilen, muksut 4v ja 3kk. Laittakaa meiliä jos siltä tuntuu, vaikka kauempaakin :) wenoca@hotmail.com
  2. W

    Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

    Espoo! Karhusuo ja lähialueet. Ulkoilu- yms seuraa lapsellisista kaipailee hän :D Äiti 24 ja tytöt 4v ja 3vk. Perheessä koiria. Yv:tä tulemaan!
  3. W

    Syntyneet marrasvauvat pinoon!

    Chantilly: itse olin N7:lla. Eikös ollut sinulle esikoinen? Itse olin myös ekan jälkeen pari päivää täysin pedissä. Varauduin samaan tämän kanssa ja olin aivan järkyttynyt kun olikin niin "helppo" synnytys. Kuvailin synnytyksen jälkeen salissa videokameralla ja olisin lähtenyt heti kotiin jos...
  4. W

    Syntyneet marrasvauvat pinoon!

    \ Oltiin sitten yhtäaikaa Jorvissa :D Etkös sinäkin siellä ollut? Eli toinen tyttäremme syntyi 4.12 klo 7.27. Äidin ja isin täydellinen vauva mustalla tukalla varustettuna. 49cm, 3420g ja pään ympärys 36cm. :heart: :heart: :heart: Paljon onnea kaikille meille vauvallisille!! -Wenca +...
  5. W

    Minkälainen puudutus on spinaali?

    Olen kanssa kuullut spinaalista ja mietin josko pyytäisi sitä h-hetkellä epiduraalin sijaan. Oletteko kyseisen kokeneet käyttäneet esim ilokaasua avautumisvaiheessa ennen spinaalin laittoa vai luomunako sinne asti? Tuo, että laitetaan samoin kuin epiduraali vähän arvelluttaa, kun viimeksi meni...
  6. W

    3-vuotiaat

    Meillä 3v10kk tyttö, kesällä mitat olivat 106cm ja 18(?)kg. Kauhea uhma ollut nyt pari kk ja välillä tunnen itseni kyllä niin kyvyttömäksi ja epäonnistuneeksi kun en saa tyttöä kuriin :ashamed: En tiedä johtuuko osa tulevasta vauvasta, la 24.11, sillä haluaisi jatkuvasti kaikkien huomion...
  7. W

    Kietaisubodyja?

    Mistä löytyy pikkuisia kietaisubodyja? Ekan kanssa niiden helppouteen ihastuin, mutta en ole nyt niihin missään törmännyt. Toiselle tulokkaalle haluaisin pari niitä hankkia lisää, mutta mistä? :ashamed: :D
  8. W

    Lapsivedestä

    Juu, tuon tiesinkin :) Lähinnä veden vähyys oli pääasia..
  9. W

    Lapsivedestä

    Nyt kun synnytys lähestyy niin luin edellisen synnytyskertomuksen. Lapsivettä tuli 300ml ja oli "poikkeavaa; vihreää ja juoksevaa". Jo toisessa ultrassa muistan kätilön sanoneen että lapsivesi on normaalin rajoilla, mutta mitään seurantaa ei ollut. Vatsa oli tosi pieni silloin johtuen osaksi...
  10. W

    Mitähän tämä..

    No sitä ajattelin itekkin, mutta jotenkin ei haluis uskoa et vielä.. Ekan kanssa limatulppa tuli kerralla ja oli tosiaan tulppa eikä tällasesta tietoakaan.. :o Mut täytyy seurailla mitä tässä tapahtuu, jos mitään. Vauvakin eilen kääntyi vielä poikittain vaikka raivotarjonnassa ollut jo...
  11. W

    Mitähän tämä..

    Huuli pyöreänä totesin vuotavani "valkoista limaa". Tavallisen valkovuodon piikkiin ei voi mitenkään laittaa. Eli ihan body lotionin näköistä vuotoa :kieh: Tuli ihan roimasti, reidet märkinä ja pyyhkimässä sai käydä usein. Seksiäkään ei olla harrasteltu useaan päivään, joten sekin vaihtoehto...
  12. W

    kohdunkaula

    Juu, minulle kans tietoa mistä sen pituuden tietää ja mitä sieltä yleensäkään kokeilee.. Voi kyl olla ettei masun takia yllä, mutta täytyyhän sitä kokeilla jos kerran se mahdollista!
  13. W

    Synnytystapa-arviointi ja pitkä kohdunkaula

    Tässä olen lukenut miten monet kertovat menevänsä synnytystapa-arviointiin. Toinen tulossa rv 33+6 eikä ensimmäisenkään kanssa kukaan maininnutkaan tuollaisesta. Joten voisikohan joku hieman sivistää.. :) Ja sitten tuo kohdunkaulan pituus; mikä on normaali pituus ja mikä ei. Kiitos vastaamaan...

Yhteistyössä