Syntyneet marrasvauvat pinoon!

  • Viestiketjun aloittaja Rh-neg
  • Ensimmäinen viesti
en ollukkaan tänne huomannu ilmoitella, mut laitetaan näin jälkikäteen. Laskettuaika oli 6.11 mutta poika päätti syntyä 17.11 rv 41+3 mitat oli 4170g ja 50cm :heart:
Huomenna poju tuleekin kolme viikkoa ja on tosi kiltti. Maito tosin maistuu kahden tunnin välein yöllä ja päivällä =)

niin ja profiilissa on kuva laitokselta.

 
nakero
Tänne syntyi poika 8.12. viikoilla 41+6. Eihän se sieltä olisi itekseen mihinkään lähtenyt, eli käynnistellä piti. Pituutta 51cm ja painoa 3725g. Kaikin puolin täydellinen paketti! :heart:
 
Jousimiesvauva
Naistenklinikalla syntyi ihanista ihanin tyttömme. Pituutta 49 cm ja painoa 3528 g. Pään ympärys 35 cm.

Synnytys kesti reilu 3 tuntia ja oli hieno, vaikka toki kivulias kokemus. Täytyy ottaa uusiksi, jos vaan luoja suo!

Tuhannesti onnea kaikille uusille äideille! Eikö ole ihme, että pikkuista kääröä voi heti rakastaa niin sairaan paljon!!!
 
judy84
meille tuli poika 30.11. meni sitte reilusti yli vaikka odotettiin että ois tullu ennen laskettua aikaa kuten isosiskonsa. painoa pojalla oli 3490g ja pituutta tasan puoli metriä. pipo 35cm.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 15:06 chantilly kirjoitti:
Meille syntyi kaunis pieni prinsessa itsenäisyyspäivän aamuna klo 7.43. Neidillä pituutta 50cm ja painoa 3490g. :heart:
Oltiin sitten yhtäaikaa Jorvissa :D Etkös sinäkin siellä ollut?

Eli toinen tyttäremme syntyi 4.12 klo 7.27. Äidin ja isin täydellinen vauva mustalla tukalla varustettuna. 49cm, 3420g ja pään ympärys 36cm. :heart: :heart: :heart:

Paljon onnea kaikille meille vauvallisille!!
-Wenca + prinsessa 10päivää
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 12:03 kangasajuruoho kirjoitti:
Meidän marrasvauva syntyi lopulta joulukuun 11. =)
Ja, ONNEA kaikille muillekin syntyneille!!! :flower:
Hienoa!! :hug: Paljon onnea! Nyt se sieltä sit tuli, kun sitä jo tuolla jossain ketjussa aiemmin jännitettiin... :) Kumpi tuli?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 19:33 Wenca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 15:06 chantilly kirjoitti:
Meille syntyi kaunis pieni prinsessa itsenäisyyspäivän aamuna klo 7.43. Neidillä pituutta 50cm ja painoa 3490g. :heart:
Oltiin sitten yhtäaikaa Jorvissa :D Etkös sinäkin siellä ollut?

Eli toinen tyttäremme syntyi 4.12 klo 7.27. Äidin ja isin täydellinen vauva mustalla tukalla varustettuna. 49cm, 3420g ja pään ympärys 36cm. :heart: :heart: :heart:

Paljon onnea kaikille meille vauvallisille!!
-Wenca + prinsessa 10päivää
Onnea onnea!
Jorvissa tosiaan oltiin samaan aikaan. Itse olin osastolla N6, mutta pariin päivään en huoneesta poistunut, kun olin sen verran kipeä, eli ei varmaan missään vaiheessa törmätty... Olitte tod. näk. jo kotiutuneet, kun pääsin vasta jalkeille.


Onnea kaikille marrasvauvoille! :heart: :flower:
 
Chantilly: itse olin N7:lla. Eikös ollut sinulle esikoinen? Itse olin myös ekan jälkeen pari päivää täysin pedissä. Varauduin samaan tämän kanssa ja olin aivan järkyttynyt kun olikin niin "helppo" synnytys. Kuvailin synnytyksen jälkeen salissa videokameralla ja olisin lähtenyt heti kotiin jos olisivat päästäneet :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2005 klo 21:38 Wenca kirjoitti:
Chantilly: itse olin N7:lla. Eikös ollut sinulle esikoinen? Itse olin myös ekan jälkeen pari päivää täysin pedissä. Varauduin samaan tämän kanssa ja olin aivan järkyttynyt kun olikin niin "helppo" synnytys. Kuvailin synnytyksen jälkeen salissa videokameralla ja olisin lähtenyt heti kotiin jos olisivat päästäneet :D
Esikoinenhan tämä :heart:. Imukupilla autettiin neiti maailmaan, josta pahat repeämät... :$ . Ei kuitenkaan mitään traumoja jäänyt ja sanoinkin kätilölle, että voisin synnyttää vaikka heti ens vuonna uudestaan :D . Oli se kuitenkin kaikesta huolimatta upea kokemus!

Viblsp:lle onnittelut myös!

 
Onnea kaikille marrasvauvoille jotka on jo syntyneet :heart: :flower:
Meidän poikavauvamme syntyi 3.12. rv 41+6 ja pituutta 52 ja painoa 3810. Sitä piti vähän käynnistellä jo edellispäivänä mutta lähti sitten itestään syntymään lauantaina. Synnytys oli nopea 1t ja 42min ja tuostakin 2min oli ponnistusvaihetta :p . Onneksi olin jo valmiina sairaalassa mutta mies ei kerinnyt mukaan, myöhästyi puolisentuntia. eipä siinä olisi miehellä ollutkaan mitään tekemistä kun suppareita tuli kokoajan ja ilokaasunaamari oli kasvoilla taukoamatta. Ponnistusvaiheen aikana ei tietenkään ollut.
Mulla oli kaikki lapsivedet kadonnut jonnekin. Ultrassa ei näkynyt yhtään kun lääkäri katteli ennen käynnistystä. Kalvot oli ehyet. Sille ei löytynyt mitään selitystä.
Me päästiin kotiin itsenäisyyspäivänä ja kaikki on mennyt tähän asti hyvin. Vauva painaa jo 4200g ja syö tosi hyvin. Oma maito on riittänyt tähänasti =) .
Hyvät jatkot kaikille
 

Yhteistyössä