Hakutulokset

  1. Ä

    keskustelu sectiota haluaville

    Kätilölle! Täällä käsittääkseni saa vapaasti esittää oman mielipiteensä ilman että vedetään herneet nenään. Muistaakseni keskustelun aloittaja jo mainitsi tämän alussa.. Ja aion edelleen SUOSITELLA sektiota kaikille jotka tosissaan pelkäävät synnytystä.Niinkuin varmasti sinäkin tulet...
  2. Ä

    keskustelu sectiota haluaville

    Mulle tehty kanssa sektio n5 kk sitten. Alku raskaudesta asti aina neuvolassa iski paniikki kun puhuttiin tulevasta synnytyksestä. Olin joka kerta tippa linssissä ja kerrottua pelosta tuntui juuri siltä ettei meitä kuunnella. Se on luonnollista ja muuta tuli joka kerta kun otin asia puheeksi...
  3. Ä

    tauluja?

    Anna lapsillesi sivellin käteen ja anna luovuuden tulla esiin.. Ties vaikka nämä taulut joskus tulevaisuudessa tuottaisi sinulle kun lapsestasi on tullut kuuluisuus. jos oikeita edullisia tauluja haet niin tietty ikea, tarjoustalo, vapaavalinta on joskus omalle kohdalle ollut hyvät ja edulliset...
  4. Ä

    Perhepäivähoitajaksi?

    Oon vakituisessa työssä josta nyt jäänyt äitiyslomalle. Tytär kohta 5kk.(Rakastan suloista tytärtäni yli kaiken.) Työni on mukavaa mutta pomoni on täysi tyranni. Nyt iskee karu todellisuus eteen kun lapsi kasvaa kovaa vauhtia ja pitäisi päättää mennäkö töihin vai jäädä kotiin pienellä tuella...
  5. Ä

    Minkä kokoinen vauvasi on?

    Vauvamme on kasvanut melkoista tahtia syntymästään,mikä tietty normaalia. Nyt 2,5 kk ikäisenä 60 cm 5,8kg. Syntyessään oli 53cm 3285g. Mietin vain minkä kokoisia muiden lapset saman ikäisinä ja syntyessään. Hauska verrata kasvukäyriä. Hyvää kesää kaikille!
  6. Ä

    4veen itkeskely....

    Erittäin tuttua :ashamed: Meillä myös neljä vee poika, joka on yksi vuotiaasta asti ollut "itkupilli" ja on sitä edelleen. Mulla valitettavasti menee hermot sellaisen kanssa :'(
  7. Ä

    Pino; helposti hermonsa menettäville!

    Kuin myös :ashamed:
  8. Ä

    Laitan tällekin puolelle kysymyksen kalaöljyvalmisteista?

    Vielä pitää lisätä, että ainakin meillä neuvolantäti piti kalaöljyä hyvänä juttuna, suositteli sitä ottamaan juuri raskausaikana. Eli luulisin sen tosiaan olevan ihan tutkitusti hyvä juttu, jos sitä voidaan neuvolassakin mainostaa =)
  9. Ä

    Laitan tällekin puolelle kysymyksen kalaöljyvalmisteista?

    Söin koko kuopuksenin raskausajan sekä vieläkin, nyt yksi vuotias, Möllerin kalaöljyä ruokalusikallisen päivässä. Olo oli todella hyvä, sairastin (esim. flunssia) hyvin vähän ja oli jotenkin todella jaksava olo, vaikka kotona oli myös silloin kaksi ja kolme vuotiaat poikaset. Vauvan syntyessä...
  10. Ä

    Kysymys niille jotka on joskus kokeilleet e-piikkiä

    Minä käytin piikkiä ehkäisynä vuoden. Nyt vaihdan Nuva Ringiin. Neuvola-täti sanoi reseptiä antaessaan, että voi mennä jopa 3kk ennen kuin ensimmäisiäkään kuukautisia tulee... Eli olen nyt jo pari viikkoa odotellut, eikä mitään ole kuulunut.. :/
  11. Ä

    vuosmallia 1978?!

    Kohta omat synttärit, kolme poikaa löytyy 00, 01 ja 04 :flower: Mies 75

Yhteistyössä