Mies on vuoden viestitellyt nuoremmalle naiselle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kehunut tätä super naiseksi, jne. Surkutellut itseään ja tehnyt tikusta asiaa, odottanut nähtävästi että nainen ylistää, ja kyllä niitå olikin, "oot hyvå ja kyllähän säkin oot reipas" kun mies vinkuu kuinka on niin surkee. Vuoden ajalta näitä kehuja ja tikusta asiaa, kun minua haukkui samaan aikaan.
Alun alkaen oli kerjännyt naiselta jotain ruokaa, ja naisen tavattuaan kiitti tätä tapaamisesta, ei niistä ruoista? Tätäkään en tiennyt, tiesin että mies lähti hakemaan ruokia, vaikja sanoin että tosi noloa tuo kerjääminen. Sitten vuoden päästä yritti selittää että sähän hyväksyit ja tiesit... no en tiennyt että kiitteli vu tapaamisesta, ei ruoasta ja vuoden sen jälkeen aina jotain.
Nyt jos otan esille niin häipyy viikoiksi tai sitten "aiba sä alat riiteleen". Eli tämä nainen ei häivy seurattavista. Olenko väörössä jos sanon että se on tämä "ystävå" tai minä?
 
vierailija
Suhteenne on loppumassa joka tapauksessa. Vaikka valitsisi sinut, ei suhde kauaa kestäisi kuitenkaan.

Yhden keinon tiedän kuitenkin, millä suhteenne voisi jatkua. Ilmota hamesankarille, että hankit rakastajan itsellesi.
 
vierailija
Millaisia sinun ruokasi ovat? Vai onko kyseessä koodinimi "piirakalle"?
Johnny hyvä. Laittamani ruoat ovat sinoita mitä hän kehuu. Sekin vähän harmittanut ettei kavereilleen muuta kuulosta minusta kertovan kuin että laitan hyvää ruokaa. Tosin hän sylkee usein lautaselle, joka kerta on jotain parannettavaa, pitsapohja ois voinut olla ohuempi, possun sisäfilee oli sitkeää...
Muuta "pìirakkaa se ei huoli. Kun olen joskus sanonut että tarttis piirakkaan täytettä niin olin vain lu**, h**a, munsn perässä.
 
  • Surullinen
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Suhteenne on loppumassa joka tapauksessa. Vaikka valitsisi sinut, ei suhde kauaa kestäisi kuitenkaan.

Yhden keinon tiedän kuitenkin, millä suhteenne voisi jatkua. Ilmota hamesankarille, että hankit rakastajan itsellesi.
No oon väjän vittuillut eria yrittäessä että saisin parempaakin. Sanonut joskus että niinhän sä sanot. Jos joku löytyis ni tappais mut varmaan. Itsellään eri säännöt näköjään, kun saa flisttailla. En vaan voi jäädä odottamaan että löytää, kun ei tommoinen vaan löydä. Ulosotossa oleva alipainoinen kaljuuntuva vanha ukko...
 
vierailija
No oon väjän vittuillut eria yrittäessä että saisin parempaakin. Sanonut joskus että niinhän sä sanot. Jos joku löytyis ni tappais mut varmaan. Itsellään eri säännöt näköjään, kun saa flisttailla. En vaan voi jäädä odottamaan että löytää, kun ei tommoinen vaan löydä. Ulosotossa oleva alipainoinen kaljuuntuva vanha ukko...
Niin ja siis sanoistaan päätellen ei usko että lähden lopullisesti. Joten jos sanon sen nyt, että se on loppu nyt, niin mitä seuraa? Hällä on aseet jne. Pitäiskö selittää ennemmin jotain etten ole tarpeeksi hyvä jne.
 
vierailija
Johnny hyvä. Laittamani ruoat ovat sinoita mitä hän kehuu. Sekin vähän harmittanut ettei kavereilleen muuta kuulosta minusta kertovan kuin että laitan hyvää ruokaa. Tosin hän sylkee usein lautaselle, joka kerta on jotain parannettavaa, pitsapohja ois voinut olla ohuempi, possun sisäfilee oli sitkeää...
Muuta "pìirakkaa se ei huoli. Kun olen joskus sanonut että tarttis piirakkaan täytettä niin olin vain lu**, h**a, munsn perässä.
Niin ei siis, johnny hyvä, huoli minulta. Mutta riittää näitä nettinaisia joita vahtaa, ja yöllä vieressä tunnen sängyn hytkyvän. Ja minä en saa. Nyt yltyy raivo.
 
vierailija
Hei , pelasta itsesi tuollaiselta geriatriselta mies-lapselta, selviät paremmin omillasi. Vaihtamalla paranee. Kaikkea hyvää sinulle.
Geriatrinen joo :D just olin puheissa ja alkoi syyttää että olen kännissä kun syytän näistä naisista. Yritin selittää että ihan joja päivä nämä mua vaivaa. Eli mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin 2 viikon päästä on taas muina miehinä perässä.
Nyt sius kirjoitti että "seko oon". Kieltää nämä helvetin naiset joille on flirttaillut.
 
vierailija
Kuulostaa kuin teillä olisi joku teinisuhde meneillään.

Mistähän tuollainen sitten johtuu, että mies kirjoittelee toiselle ja itsetunto selkeästi alamaissa? Tuskin olet kauheasti nähnyt vaivaa asioiden eteen.
 
vierailija
Kuulostaa kuin teillä olisi joku teinisuhde meneillään.

Mistähän tuollainen sitten johtuu, että mies kirjoittelee toiselle ja itsetunto selkeästi alamaissa? Tuskin olet kauheasti nähnyt vaivaa asioiden eteen.
Oot taas niitä suomiämmiä, joka pistää kaiken aina naisen syyksi.
Palveleeko se sinun asemaasi naisena suomessa millään tavalla, että osallistut naisten aseman huonontamiseen syyttelemällä kaikesta naista?

Valotan sinulle hieman faktoja naisen asemasta Suomessa: täällä ei oikeesti ole Mitään naisen asemaa, naisen päälle syljetään joka paikassa.
Esimerkkejä:
1 tyttöjä kiusataan enemmän kuin poikia. 2 Työelämässä naisen on vaikeampi osoittaa olevansa uskottava.
3 ulkonäöstä kanssaihmiset etsii virheitä julkispaikoilla.
4 pukeutumiselle naureskellaan kun nainen poistuu bussista.
5 suominainen on liian vanha 30:isenä, mies ei.
6 sinkkunainen on aina hullu, jos sillä ei ole lapsia.
7 suominainen on aina huono äiti muiden suominaisten mielestä.
8 neuvolassa suominainen on aina huono äiti.
9 55:nen on hullu vanha nainen.
10 suominaisella ei voi olla kissoja, koska muuten hän on se hullu kissanainen.
 
vierailija
Kehunut tätä super naiseksi, jne. Surkutellut itseään ja tehnyt tikusta asiaa, odottanut nähtävästi että nainen ylistää, ja kyllä niitå olikin, "oot hyvå ja kyllähän säkin oot reipas" kun mies vinkuu kuinka on niin surkee. Vuoden ajalta näitä kehuja ja tikusta asiaa, kun minua haukkui samaan aikaan.
Alun alkaen oli kerjännyt naiselta jotain ruokaa, ja naisen tavattuaan kiitti tätä tapaamisesta, ei niistä ruoista? Tätäkään en tiennyt, tiesin että mies lähti hakemaan ruokia, vaikja sanoin että tosi noloa tuo kerjääminen. Sitten vuoden päästä yritti selittää että sähän hyväksyit ja tiesit... no en tiennyt että kiitteli vu tapaamisesta, ei ruoasta ja vuoden sen jälkeen aina jotain.
Nyt jos otan esille niin häipyy viikoiksi tai sitten "aiba sä alat riiteleen". Eli tämä nainen ei häivy seurattavista. Olenko väörössä jos sanon että se on tämä "ystävå" tai minä?
Kuis vanhoja te olette?
 
vierailija
Johnny hyvä. Laittamani ruoat ovat sinoita mitä hän kehuu. Sekin vähän harmittanut ettei kavereilleen muuta kuulosta minusta kertovan kuin että laitan hyvää ruokaa. Tosin hän sylkee usein lautaselle, joka kerta on jotain parannettavaa, pitsapohja ois voinut olla ohuempi, possun sisäfilee oli sitkeää...
Muuta "pìirakkaa se ei huoli. Kun olen joskus sanonut että tarttis piirakkaan täytettä niin olin vain lu**, h**a, munsn perässä.
Ei kettu. Se kusipää pitää jättää. Huonon kotikasvatuksen tulos. Lopeta ruuanlaitto, laita uusi lookki ja hanki rakastaja.
 
vierailija
Oot taas niitä suomiämmiä, joka pistää kaiken aina naisen syyksi.
Palveleeko se sinun asemaasi naisena suomessa millään tavalla, että osallistut naisten aseman huonontamiseen syyttelemällä kaikesta naista?

Valotan sinulle hieman faktoja naisen asemasta Suomessa: täällä ei oikeesti ole Mitään naisen asemaa, naisen päälle syljetään joka paikassa.
Esimerkkejä:
1 tyttöjä kiusataan enemmän kuin poikia. 2 Työelämässä naisen on vaikeampi osoittaa olevansa uskottava.
3 ulkonäöstä kanssaihmiset etsii virheitä julkispaikoilla.
4 pukeutumiselle naureskellaan kun nainen poistuu bussista.
5 suominainen on liian vanha 30:isenä, mies ei.
6 sinkkunainen on aina hullu, jos sillä ei ole lapsia.
7 suominainen on aina huono äiti muiden suominaisten mielestä.
8 neuvolassa suominainen on aina huono äiti.
9 55:nen on hullu vanha nainen.
10 suominaisella ei voi olla kissoja, koska muuten hän on se hullu kissanainen.
Suomen islamisoituminen parantaa naisten aseman. Malta odottaa 20 vuotta.
 
vierailija
Kuulostaa kuin teillä olisi joku teinisuhde meneillään.

Mistähän tuollainen sitten johtuu, että mies kirjoittelee toiselle ja itsetunto selkeästi alamaissa? Tuskin olet kauheasti nähnyt vaivaa asioiden eteen.
Ai en? 2 vuotta olen yrittänyt, ja yrittänyt tyydyttää sängyssäkin. Se loppuu siihen että käsin ja suulla ja voimat lopulta loppuu. Ja lerpahtaa. Vaikka mies saiskin niin minä jään ilman. En voi muuttua nuoremmaksi tai miehen mielen mukaiseksi isotissiseks i20-30 vuotta nuoremmaksi fitnees-pimuksi.
 
vierailija
Vanhatkaan naiset ei ole impotentista kiinnostuneita. Mutta on niitä kuuskymppisiä miehiäkin, jotka pimeessä suhisee mummojen kanssa peiton alla ja vielä toisen parin kanssa yhtä aikaa.
 
vierailija
Ai en? 2 vuotta olen yrittänyt, ja yrittänyt tyydyttää sängyssäkin. Se loppuu siihen että käsin ja suulla ja voimat lopulta loppuu. Ja lerpahtaa. Vaikka mies saiskin niin minä jään ilman. En voi muuttua nuoremmaksi tai miehen mielen mukaiseksi isotissiseks i20-30 vuotta nuoremmaksi fitnees-pimuksi.
Ei kettu, ukko käy huorissa. Tilaa huora kotiinne ja suhaatte sen kanssa yhtä aikaa.
 

Yhteistyössä