Hakutulokset

  1. J

    ehdotelkaas mulle uutta nikkiä..

    kun mä en voi sietää tota nykyistä :/ En vain silloin keksinyt mitään muuta ja tekis mieli vaihtaa se. Kaikki otetaan vastaan ja kokeilen sitten mieluista mikä onnistuu =)
  2. J

    minkä merkkinen auto teillä on?

    meillä on Volvo V70 saksasta =)
  3. J

    kenet julkkiksen ootte tänään nähnyt?

    Mä näin Sanin vaikka se nyt ei niin big stara ookkaan B) Mut sen mies on aika namu :p
  4. J

    miks mun kuvat ilmoituksissa ei näy huutiksessa?

    ne on ollut näkyvissä siellä jo monta päivää ja nyt ei aukea mikään..
  5. J

    teillä joilla ukkonen on ollut jo ja mennyt pois

    kauan se kesti?
  6. J

    huomenta kaikki aamuvirkut!

    Täällä taas noustu aikaisin kun tytöllä tullut tapa herätä klo5 *haukotus*
  7. J

    miten on teillä mennyt huutiksessa kaupaksi?

    mä olen vasta-alkaja ja myyn lastenvaatteita, kukaan ei ole vielä mitään huutanut :ashamed: en omasta mielestäni ole ainakaan kovia hintoja laittanut
  8. J

    minuukin saa onnitella..

    tulee klo15.15 28v täyteen B) uhkaavasti 30set lähestyy :kieh:
  9. J

    huomenta jo kaikille heränneille

    jepulista, täällä on noustu jo klo5 kun tuo tytsy on sellainen aamuvirkku =) Nyt sumpin keittoon B)
  10. J

    mitä ette hyväksy?

    onhan niitä monia asioita, mutta päällimmäisenä tulee mieleen koulukiusaus oman kokemuksen kautta :(
  11. J

    minkälainen mies teillä on? Meillä näin..

    Kaljasieppo majailee meilläkin, geeneissä ilmeisesti myös kiljuhanhea. Saattaa pian huomata olevansa muuttohaukka :laugh: :laugh: Sopii kuin nyrkki silmään meille :D
  12. J

    kauan teillä kesti saada k.hoitotuen päätös?

    siinähän se oli =)
  13. J

    kuvitelkaa, 8xl kokoakin löytyy kaupoista

    ei juma,luin artikkelin eilen paikallisesta lehdestä ja myyjät sanoi että sillä koolla on kysyntää! Meikäläisiäkin mahtuis sen paidan sisään monta vaikka en ole keijukainen :kieh:
  14. J

    kuka kulkee merkkivaatteissa ja kuka kopioissa=)

    Mä kuljen vaan aidoissa ja muksulla on viimosen päälle kaikki trendiasut hankittu :kieh: :laugh:
  15. J

    kuka kulkee merkkivaatteissa ja kuka kopioissa=)

    Mä kuljen vaan aidoissa ja muksulla on viimosen päälle kaikki trendiasut hankittu :kieh: :laugh:
  16. J

    inhottavin kotityö?

    Mä en voi sietää tiskaamista! Nytkin tuolla kutsuu tiskivuori uhkaavasti :kieh: Pitää vissiin huomenna lähtä tiskikonekaupoille B)
  17. J

    Neuvokaa tyhmää!(huutiksesta)

    Mä yritän laittaa linkkiä huutikseen tänne palstalle siinä onnistumatta. Miten te teette sen?
  18. J

    minkäslaiset 1v synttärit teillä vietettiin?

    Kohta se olis meilläkin edessä :saint:
  19. J

    mitä meinaatte jos 5v painaa päälle 40kg

    tiedän sellaisen tapauksen,kun äiti ressu ei voi kieltää lapseltaan herkkuja, kuka siinä kärsii eniten.Säälittää vaan koko tapaus :(
  20. J

    hassuin kommellus minkä olette nähneet?

    Tää kyl tapahtui mun miehelle. Hän lähti samaan aikaan työkaverin kanssa ajaa autojen kanssa kotiinpäin,kohta hän huomasi että työkaverilta oli jäänyt auton katolle iso urheilukassi. No siinä se kaveri huristeli moottoritiellä kassi katolla :laugh: Jossain vaiheessa se sitten tietysti tippui...

Yhteistyössä