Mikropettäminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä fyysiselle tasolle ei ole menty, mutta kumppani tuntuu ehkä sitä haikailevan. Tai tunnustelevan maaperää, kehuu toista ja seuraa tätä somessa. Ja kumppania loukkaa.
Onko ok vaatia että ne pimatsut lähtee sieltä nyt, tai minä lähden?
Tai vaatia ehtona suhteen jatkumiselle täyttä avoimuutta, että toinen voi lukea niitä viestejä?
No, onhan se tietysti yksinkertaista vain lähteä. Ja sanoa että tämä suhde nyt aiheuttaa minulle enemmän pahaa kuin hyvää mieltä?
 
Ehkä fyysiselle tasolle ei ole menty, mutta kumppani tuntuu ehkä sitä haikailevan. Tai tunnustelevan maaperää, kehuu toista ja seuraa tätä somessa. Ja kumppania loukkaa.
Onko ok vaatia että ne pimatsut lähtee sieltä nyt, tai minä lähden?
Tai vaatia ehtona suhteen jatkumiselle täyttä avoimuutta, että toinen voi lukea niitä viestejä?
No, onhan se tietysti yksinkertaista vain lähteä. Ja sanoa että tämä suhde nyt aiheuttaa minulle enemmän pahaa kuin hyvää mieltä?
Miksi sinua loukkaa se, jos kumppanisi kehuu jotakuta toista? Ja et kai ole salaa lukenut hänen viestejään, Suomessa on lainsäädännössä viestisalaisuus mutta ei kehumis/ihailukieltoa.
 
vierailija
Onhan se törkeä tyyppi kun ei ajattele tunteitasi

terv. mieshlö
Kiitos. Enkä näe tässä taustalla mitään viatonta, vaan minä en kelpaa, vaan etsii parempaa. Sitä nuorempaa ja seksikkäämpää. Eikä ole edes ensimmäinen kerta.
Plus kuinka myötähäpeää herättää tuo miehen lirkuttelu ja "ystävävyys" huomattavasti nuorempia naisia kohtaan.
Ne naiset tuskin ovat uhka, en ymmärrä mitä miehessä näkisivät, mutta miehen yritys uida näiden nuorten naisten liiveihin!
 
Mut jos sä käsket miehen lopettaa niin onko sillä edes merkitystä, lopettaako vai ei ku kuitenkin se haluaisi niin tehdä?


Mitä teet moisella ukolla? Varmasti löytyy sellainen joka haluaa lirkutella just sulle.

Ja epäilijöille tiedoksi, kyllä vaan, vaihtamalla paranee!
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Mut jos sä käsket miehen lopettaa niin onko sillä edes merkitystä, lopettaako vai ei ku kuitenkin se haluaisi niin tehdä?


Mitä teet moisella ukolla? Varmasti löytyy sellainen joka haluaa lirkutella just sulle.

Ja epäilijöille tiedoksi, kyllä vaan, vaihtamalla paranee!
Niinpä niin Roosaruusa hyvä. Hevosia vaihdetaan, mutta ei ihmisiä.
Yksin on hyvä elää. Käyn joskus ihailemassa hevosia läheisellä tallilla, mutta omaksi en niitä halua. Tunne aina vahvistuu, kun selaan tätä palstaa.
Tämän palstan lukeminen on parasta siedätyshoitoa miesallergikolle.
 
Niinpä niin Roosaruusa hyvä. Hevosia vaihdetaan, mutta ei ihmisiä.
Yksin on hyvä elää. Käyn joskus ihailemassa hevosia läheisellä tallilla, mutta omaksi en niitä halua. Tunne aina vahvistuu, kun selaan tätä palstaa.
Tämän palstan lukeminen on parasta siedätyshoitoa miesallergikolle.

Tosi! Yksinkin on hyvä elää.


Mut eikö sua koskaan vaivaa ajatus että ehkä jossain ois sittenkin se just oikea. Joku jonka kanssa oot liki aina samalla aaltopituudella. Joku jonka kanssa on parempi istua ja katsella maailmaa kuin yksin?
 
vierailija
Mut jos sä käsket miehen lopettaa niin onko sillä edes merkitystä, lopettaako vai ei ku kuitenkin se haluaisi niin tehdä?


Mitä teet moisella ukolla? Varmasti löytyy sellainen joka haluaa lirkutella just sulle.

Ja epäilijöille tiedoksi, kyllä vaan, vaihtamalla paranee!
Näin itsekin näen asian. Joskus on tilanteita esim. pienten lasten takia jolloin kannattaa vaan puskea läpi vaikeuksista ja tehdä uhrauksia, mutta yleensä ihmiset roikkuvat huonoissa parisuhteissa vain tottumuksesta. Eikä siinä ole mitään järkeä.
 
Ehkä fyysiselle tasolle ei ole menty, mutta kumppani tuntuu ehkä sitä haikailevan. Tai tunnustelevan maaperää, kehuu toista ja seuraa tätä somessa. Ja kumppania loukkaa.
Onko ok vaatia että ne pimatsut lähtee sieltä nyt, tai minä lähden?
Tai vaatia ehtona suhteen jatkumiselle täyttä avoimuutta, että toinen voi lukea niitä viestejä?
No, onhan se tietysti yksinkertaista vain lähteä. Ja sanoa että tämä suhde nyt aiheuttaa minulle enemmän pahaa kuin hyvää mieltä?
Onko miehellesi ok, jos sinä seuraat muita miehiä somessa ja kehut sekä ylistät näiden ominaisuuksia?
 
vierailija
Meillä tilanne toisin päin. Olemme olleet pitkään yhdessä +15v. Vaimolla tämmöinen mikrosuhde yhteen mieheen. En tiedä miten asian ottaisin esille rakentavasti. Ja kyllä siinä toivotaan yhteisiä kylpylälomia, kuvia ja vaikka etäseksiä app seksileluilla. Aika maahan on lyöty tämän ukon itsetunto.
 
vierailija
Meillä tilanne toisin päin. Olemme olleet pitkään yhdessä +15v. Vaimolla tämmöinen mikrosuhde yhteen mieheen. En tiedä miten asian ottaisin esille rakentavasti. Ja kyllä siinä toivotaan yhteisiä kylpylälomia, kuvia ja vaikka etäseksiä app seksileluilla. Aika maahan on lyöty tämän ukon itsetunto.
Tiedätkö mitä ainoa oikea tapa on puhua asiasta suoraan. Ei sinun tarvitse nöyristellä vaimosi edessä. Sanot, että tiedät ja asia loukkaa sinua sekä rikkoo parisuhteenne keskinäistä luottamusta. Kysy miksi ja voisiko asialle (parisuhteellenne) vielä tehdä jotain. Toimi nopeasti koska kokemuksesta tiedän, että vaimosi saattaa tehdä erotyötä kuten itse tein ja jätin sitten mieheni.
 

Yhteistyössä