Hakutulokset

  1. E

    Rfsu testin tehneet!!

    Laitan tännekin ton saman aloituksen jospa saisin vastausta.. Eli yks nega pari kuukautta sitten, ja tänään kaksi positiivista noilla halpistesteillä. Piti ostaa kun halvalla sai, ja vasta sitten aloin lukemaan et niillä saa vaikka miehet positiivisia tuloksia :D Tossa on nyt ylhäällä mun...
  2. E

    Rfsu testin tehneet!!

    En tiä onks tää nyt ihan oikee paikka, mut laitan kuitenkin.. Ostin hölmönä marketista noi testit ku halvalla kerran sai, ja mitä enemmän luen nettiä, sen vähemmän luotan niihin.. Eli te jotka ootte Rfsu testejä tehneet, onko teillä tullut jotain hämypositiivisia vai voiko noihin luottaa? Joku...
  3. E

    Neuvoa kaipaan! (Naapurin mummo huutaa ja uhkailee)

    Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Koitan saada asian suht lyhyesti.. Asutaan rivarissa, jossa 2+2 taloa. Välissä yhteinen piha-alue, jossa nurmikkoa, keinut ja hiekkalaatikko. Pihassa asunut aika vähän lapsia, ja nyt kun tähän on lapsia muuttanut, yksi eläkeläispariskunta, lapseton, on...
  4. E

    Miten mopon omistajan saa selville??

    Mulla on rekisterinumero, mut aiemmin käyttämäni 16400 ei toimi tässä tapauksessa vaikka autojen rekkareissa toimiikin..
  5. E

    Jos hääkutsussa lukee vain vanhempien nimet..

    ..niin tarkoittaako se sitä ettei lapset ole tervetulleita? Eipä oo tällaista tullut ennen eteen. Jos näin on, harmittaa ja vietävästi koska olen lapsille puhunut asiasta koko alkuvuoden kunnes kutsu tipahti postilaatikosta..
  6. E

    Facebook-kysymys

    Miten saa vai saako jotenkin niin, että pystyn kieltämään joltain henkilöltä kaveripyynnöt ja viestin lähettämiset? Siis vaikka Jorma Virtanen jos haen listalta, pystynkö estämään ettei hän voi lähettää mulle kaveripyyntöä tai mitään viestiä? Itse en tuota löytänyt, vaikka muistan nähneeni...
  7. E

    Polttaribudjetti??

    Mikä on mielestänne sopiva summa sijoitettavaksi polttareihin per henkilö? Sain kutsun polttareihin ja kyseltiin minkä voisin sijoittaa, ennen en oo polttareissa kauheesti ollut joten heitin n.30-40e/hlö. 50e en kyllä suostuis maksamaan, ja sen takia kerran kieltäydyinkin polttareista.
  8. E

    Lemmikistä luopuminen

    Miten onnistun tekemään päätöksen ja laittamaan ilmoituksen nettiin.. Meillä ollut 8 vuotta kani, nyt on kaksi puolivuotiasta ja miehen astma on alkanut oireilemaan.. Ikinä ennen ei oo kaneista tullut mitään reaktiota, mut nyt taitaa luopuminen niistä olla edessä. Hitsi kun sais tehtyä...
  9. E

    Lestadiolaisuudesta haluaisin kysyä..?

    Siis en mitenkään pahalla kysy enkä haasta riitaa, vaan työn puolesta tulen tekemään töitä lestadiolaisperheen kanssa ja kokeneemmat kehottivat etsimään tietoa internetistä, mitä minun pitää ottaa huomioon? Olisi kiva jos joku osaisi vastata..
  10. E

    Mikä biisi se oli?

    Jossa lordi lauloi taustalla, oliks se joku martti servon biisi? Muiastaako joku??
  11. E

    G: Oletko facebookissa?

    Ei nyt siis tarvii kertoa kuka olet mut tuli mieleen kun selailin uutta luokkaa uudessa koulussa et lähes kaikki ovat facebookissa. oletko sinä?? Minä olen ollut jo(pa!) puoli vuotta.
  12. E

    Kun vauvasi oli syntynyt, unohditko kaikki kivut?

    Tänään oli kaverin kanssa juttua kun sanotaan että "vauvan rinnallesi saatuasi kaikki kivut ja tuskat synnytyksestä unohtuu"! Juu mulle ei ainakaan käynyt niin, aika tuskainen olo oli vauva rinnallakin, vaikka onnellinen olinkin.
  13. E

    Hauskoja jouluviestejä?

    Onks täällä jo ollut aiheesta aloituksia tai mikä se nettisivu oli missä oli juhlapyhiin liittyviä viestejä?
  14. E

    Mitä suunnitelmissa perjantaina/viikonloppuna?

    Mitäs ootte suunnitellut? Pakko kysyä kun hehkutan et kerrankin pääsen täältä johonkin, lähen Yötä kattoo Turun Caribiaan! Kyllä on hienoa kun perheenäiti pääsee kaks kertaa vuodessa johonkin, toivotaan et menee ilta hyvin.
  15. E

    Missä musapino??

    Nostakaas mulle tän viikonlopun musapino, en löytänyt selaamalla enkä haullakaan..
  16. E

    Kuka lähtis kattoo mun kans Yötä Turkuun..?

    Kaverit oon kysellyt jo läpi ja kukaan ei oo lähdössä.. Epätoivoinen vai kuinka..?
  17. E

    Baariin tänään..??

    Kuka lähtis meitsin kans baariin tännään..?? Intoa kyllä olis.. =) =)
  18. E

    Nettiosoitteita kanin lahjoittamiseen?

    Moi! Ostettiin kolme pupua joista "varaemo" ei tule toimeen kahden poikasen kanssa ja nyt etsin epätoivoisesti uutta kotia emolle, niin mitä sivustoja on mille ilmoitus kannattaisi laittaa? Olen käynyt läpi jo keltainen pörssi ja suomi24:n palstat, sekä verkkopirkko.fi.
  19. E

    Hyvä lapsiperheen kohde etelässä?

    Tarkoitus ois lähteä vuodenvaihteessa ensimmäiselle etelänreissulle, mitä kohdetta/maata suosittelisitte? Ja missä ois lämmintä tammikuussa?
  20. E

    Kysyn nolona:Onko olemassa kissoja jotka sopisivat astmaatikon perheeseen..?

    Haluisin niin kissan mutta toi miehen astma..

Yhteistyössä