Hakutulokset

  1. E

    Kuka osais tunnistaa tätä vanhempaa (kristalli?)lasisarjaa? (kuva)

    Eli tämmöistä sarjaa löytyis mille en tiedä mitään nimeä tai alkuperää.. Lasit ovat tulleet meille miehen edesmenneen iso-äidin jäämistöstä eikä näistä kukaan tiennyt kertoa mitään. Kristallin ja lasin eroista en juuri mitään tiedä mutta tosi kirkas helähdys kuuluu kun vähän tömäyttää ja ääni...
  2. E

    Joku varmasti tietää mitä nämä veripilkut käsissä ovat (kuva)

    Neuvokaa naista mäessä! Mitä nämä veripilkut on mun ihossa? Kuvassa olkavarsi joissa pilkkuja on eniten mutta myös muualta näitä löytyy. Näitä on ollut mulla useamman vuoden mutta nyt raskauden aikana niitä tulee lisää selkeästi. Neuvolan terkat ja lääkäri vaan hymisee että ei toi vakavalta...
  3. E

    Miten eroaa hyvä ja huono suoristusrauta? Satsaanko kalliiseen, ostanko keskihintaisen vai tyydynkö halpaan?

    Nyt on tullut se aika kun Edina ostaa suoristusraudan! :D Onko eri hintaluokkien suoristajissa eroa esim. suoristustehossa tai jossain oleellisessa? Antakaa vinkkejä raudan valintaan :wave:
  4. E

    Mikä on Farmvillessä se _they of mystery_ (?) ribbon?

    En vaan tajua. Ei ensimmäistäkään ribbonia vielä ja siitä ensimmäisestä puuttuu 1. Mitä mun pitää tehä että saisin noita ribboneita? |O
  5. E

    Eihän kermaviili ole "makeeta" tai ees makeen hajuista?

    Tuli kauhee ongelma kun mä en ite syö viiliä lainkaan mut nyt kyllä voisin lyödä vetoo et mun valion kevyt kermaviili purkissa on maustamatonta viiliä. Piti sekoittaa valkosipulidippi ja heti se kermaviilin haju otti nenään; jotenkin makee. Sit maistoin ja makukin on semmonen ällön makee ja...
  6. E

    Laittakaas pinoon kivannäköisiä välikausipukuja 4v. pojalle!

    Viikonloppuna olis ostoksille lähtö ja ois kiva vähän etukäteen tietää minkänäköinen on tarjonta tänä keväänä :wave: Jos sais miestä sen verran säästettyä ettei ihan joka lastenvatekaupassa tarvis kiertää... :whistle:
  7. E

    En osaa lääkärikieltä. Mitä tarkoittaa lyyttinen?

    Minkä takia potilaalle pitää lähettää yhteenveto lääkärikielellä |O En tajua puoliakaan.
  8. E

    Jos saisit äkkilähdön minne vaan, mihin lähtisit?

    Google maps tekee huonoa mun matkakuumeelle :snotty: Haluan lomalle! Kaupunkiloma, löhöloma, kulttuuria, lämpöä... Mulle kaikki heti nyt. :|
  9. E

    Farmville ja bugilla hankitut kanakopit hävinneet

    Onko muilla? Sillon kun se bugi löytyi ja kanakoppeja pystyi monistamaan ni tuli muutama koppi hankittua. Nyt giftbox tulvii kanoja ja yks koppi enää jäljellä..
  10. E

    Jos sulla on ollut kyynärpään alueella murtuma: miten on hoidetttu ja miten parani?

    Laittakaas kokemuksia pinoon. Mulla ei kipsattu tai lastoitettu ollenkaan ja edes särkylääkettä ei määrätty. Vähän jännittää miten lähtee paranemaan ja että malttaako kättä olla käyttämättä 6-8 vkoa :o :kieh:
  11. E

    Kuinka pian oksennustaudin sairastamisen jälkeen uskaltaa lähteä kyläilemään?

    Perheessä on vastasyntynyt vauva ja en halua ottaa mitään riskejä että tautia kulkis meidän mukana sinne.. Mikähän aika ois hyvä pysyä "parantelemassa"?
  12. E

    Kuka näitä mun viestejä kyttää?

    Ehkä ex itse? Joku joka raportoi exälle? Mä en jaksa ymmärtää et MIKSI pitää mun tekstejä lukee ja niistä alkaa tekemään asiaa. :/ Mä haluan vaan erota rauhassa. Mä haluan oman kodin ja kannan varmasti kamani sinne heti kun vaan tiedän mihin osoitteeseen ne kannan. Mut EI. Tehdään sitte...
  13. E

    Kaupassa ei toiminut visa electron ja käteisellä maksoin mut nyt onkin summa katevarauksessa..

    Meenkö kauppaan sanoon asiasta vai mihin? Oli siis linjoilla ruuhkaa ja kassa koitti kolmeen kertaan vetää sitä korttia mut sanoi että ei mene läpi. Maksoin käteisellä ja nyt kun äsken katsoin verkkopankkiin ni se summa olikin varattuna... Prkl. Summa Kuitenkin monta kymppiä ja tahon rahani...
  14. E

    Minkä niminen lelu vois olla kyseessä??

    Kaveri kysyi multa et tiedänkö minkä niminen lelu olis semmonen joku possu mikä syö hampurilaisia?? Jossakin keltaisessa paketissa..
  15. E

    Kuinka paljon sossu voi auttaa?

    alkuviikosta sain kuulla että ero on nyt tosiasia ja muuttaa pitää mahd pian. Tästä kämpästä en mitään tavaroita omista ja tuloja ei ole. töitä olen etsinyt pitkin syksyä mut mitään ei ole löytynyt. kotihoidontuki loppuu ensiviikolla. aikaa varatessani se täti sanoi että 1kk:n takuuvuokran ja...
  16. E

    Miten voikin tuntua niin pahalta?

    Äsken katselin ikkunasta kun vasta vähän aikaa tuntemani naapurin muuttoauto kurvasi pois pihasta. Kyyneleet nousi väkisin silmiin. Ei olla tunnettu kun 1,5kk mut voi että miten rakas siitä ihmisestä on tullut :heart: Sen seurassa vaan oli niin hyvä olla. Sen seurassa pystyin rentoutumaan...
  17. E

    Nyt olis apu tarpeen!!! Luottotiedoton kotiäiti eroaa.

    Mitä jumaliste mä nyt teen??? Tätä nykystä edellinen ex joi mun luottotiedot kurkusta alas. Velat pääosin kaupungille maksamattomista vuokrista. Sillon mulle hyvin kovaan ääneen kerrottiin että kämppää ei kaupungilta tipu. Voiko olla että kämppää en lapsen kanssa saa kun on luottotiedot mennyt...
  18. E

    Mikä paino kuulostaisi hyvältä 187cm pitkälle?

    Ja tiedän et ei oikein vois näkemättä sanoa mikä on hyvä mut mikä kuulostaisi sopivalta? Enkä ole urheiluhullu, semmonen sopivan löysä kotimutsi :D :xmas:
  19. E

    G: Mistä urheilulajista löytyy seksikkäimmät pelaajat/kilpailijat?

    Tänään vähän pohdittiin kaverin kanssa... Antakaas tulla!

Yhteistyössä