Hakutulokset

  1. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Heissan pitkästä aikaa :) Melissa minäkin kävin edellisenä päivänä ennen synnytystä vyöhyketerapeutilla, sain rennon olon ja nukuin todella hyvin. Kävin vyöhyketerapiassa melko säännöllisesti koko raskauden ajan, itsellä se toimii hyvin mm. uniongelmiin (ainakin ei-raskaana ollessa)...
  2. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Ja hassua ettei aamulla voi tietää miten ilta päättyy... Perjantai-iltana hieman ennen puolta yötä saimme syliin 3,5kg 50cm pojan :heart: - synnytys oli 'luomu' ja helppo :) - kesti reilun 4 tuntia, joista alle 2 oltiin salissa. Vaurioita korjattiin kahdella tikillä. Mammala ja Muru 2vrk
  3. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Heissan, Mites täällä menee? Minni88, miten päin teidän tyyppi kohdussa lepäili, ja vieläkö on kyydissä? Täällä supisteluja tulee ja menee, alkaa kroppa olla aika väsy. Eilen kokeiltiin käynnistämiseen :p seksiä, saunaa ja vyöhyketerapiaa, tänään aamu alkanut siivouksen merkeissä - muita...
  4. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Onnittelut Mariska!! :heart: Täällä kärvistellään jatkuvien supistusten kanssa, jotka ei näytä aiheuttavan mitään :kieh: olo on ärtynyt ja ärsyyntynyt! Varmaan menee reippaasti yliaikaiseksi, kun kerta ei tunnu lähtevän mitenkään järkevästi käyntiin. No kai tähän pitää yrittää suhtautua, että...
  5. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    :heart: :heart: :heart: :heart: Ihanaa Susanna!! ja kovasti onnea koko perheelle :) Aika mahtavat päivät teidän perheessä! Teette vielä pari lasta joilla on synttärit joko helmikuun 2. tai 8. pv ja toukokuun 2. tai 8. pv ;) - mä kyllä koen jotenkin maagiseksi aina, jos päivissä on jotain...
  6. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Susannahan on jo hyvillä viikolla :) - jännää nähdä, koska tässä ketjussa aletaan jakautumaan. Itse olen yhdessä koossa ja kotona taas, hermot tosin riekaleina ja muutenkin on tosi ärtynyt/ärsyyntynyt ja kiukkuinen olo. Eilen iltapäivällä tuli taas napakoita supistuksia n. 3 tuntia (2-3min...
  7. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Täällä sitä taas pötkötetään sairaalassa, supistusestolääkkeet on päällä ja vauvan keuhkoja kypsyttävät piikit on saatu. Pari päivää pitää olla levossa vielä, ja sit varmaan pääsen pois, kun 34+0 on täynnä. Kyllä on kiire maailmaan tällä meidän toisella pojalla. Tosin voihan olla, että syntyy...
  8. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Pääsin kotiin :) - mut jo paluumatkalla supisti kerran. No katsellaan mitä tästä tulee... Tarttee varmaan alkaa pakkailla sairaalakassia valmiiksi, jos tulee tilanne, että joutuu sairaalaan ja sinne tarttee jäädä esim. pidemmäksi aikaa makoilemaan. Mitäs teillä on sairaalakassivarusteina...
  9. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Osanotto Susanna :( Ihana aurinkoinen päivä kääntyi lievään draamaan. Pötköttää tällä hetkellä Kättärin päivystyksessä, ja sain reilu tunti sitten supistuksen estolääkkeet, nyt odotellaan et tehoaako ne. Kohdunsuu ei onneksi vielä ole auki, mut supistuksia tulee paljon ja kohdunkaula on vähän...
  10. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Nostellaans taas vähän tätä meidän ketjua :) - miten menee? Ootteko kaikki vielä kasassa, toivottavasti sillä melko aikaista taitaisi vielä olla tämän porukan osalta. Täällä on lopputyö saatu pakettiin, ja vika tentti pitäisi vielä pusertaa. Sit voi keskittyä kasvattelemaan mahaa ja...
  11. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Baby-mama, mä olin kans ihan järkyttynyt ekassa raskaudessa nännien ja alapään tummumisesta, ne kyl palautui ainakin omalla kohdalla vähän, muttei ehkä ihan niin vaaleiksi kuin ne aiemmin olivat olleet... Tosin nyt ei enää muista, et minkä väriset noi alueet alunperin oli, niin ei oo tullut...
  12. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Täälläkin oli ihana pääsiäisloma. Oltiin kotona koko porukka ja touhuttiin omia juttuja :) Hyvällä fiiliksellä mennään myös täällä, oireena on nuo Baby-maman mainitsemat ummetus ja liitoskivut. Ummetus on voimakkaampaan kuin viimeksi ja liitoskivut taas lievempiä. Perjantaina ois...
  13. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Eipäs ole vielä tarvetta sokerirasitukselle, neuvolatädin mittauksella (saman joko mittasi ekalla kerralla) sf-mitta on keskikäyrän tuntumassa. Ja huomasin, että on lähes sama kuin esikoista odottaessa näillä viikoilla. Mites muilla masut kasvaa yms.? Hauskaa viikkoa!
  14. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Melissa Kiitos :flower: ! Ollaan pk-seudulla, joten toi Itis tai Järvenpääkin on ihan hyviä. Nyt maito on ollut poissa kuvioista, ja kundin vatsa toimii sekä viime yönä ei tullut yhtään inahdusta. Siis koko yönä!! Mä tosin stressasin mun koulua, joten olin klo 04 hereillä taas jonkun tovin...
  15. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Melissa, nyt se sit iski päälle, et epäilen kundilla maitoallergiaa tai refluksia. Ihan pöhköolo. Mut kundi sairasti ilmeisesti RS-viruksen maaliskuun lopulla, ja oli niin limainen yskä etenkin öisin, ettei annettu maitotuotteita ollenkaan (ettei lisää limaisuutta). No huolimatta tuosta yskästä...
  16. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Susanna, joko on muutto tehty? Miten sujui :) - ja Onnea uuteen kotiin :heart: Mulla oli äiti ja omat sisarukset viikonloppuna kylässä, tuli sitten käveltyä oikein urakalla, ja lantioliitos on nyt sit hellänä. Onneksi pumpissa kärsii vielä käydä, tänään ajattelin kokeilla pyöräilyä, ja hakea...
  17. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Me ollaan tiputtu jo toiselle sivulle täällä... Mitä tälle porukalle kuuluu ja miten menee?
  18. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Harjoituskappale, mulla vkon 22+6 sf oli 19cm, mut toisen mittaajan mukaan 24+2 jo 24cm. Toi jälkimmäinen taisi olla vähän ylimitoitettu (tai ainakin toivon niin...), kun sen teki nuori lääkäri. Hiljaista on tosiaan ollut täällä palstalla. Meillä käynnissä kunnon sairastelukierre, joka...
  19. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Heissan hei! Nyt alkaa täällä vihdoin väsymys taittua, oman oksutaudin jälkeen oli horror-viikko, kun mies oli reissussa koko viikon ja kundikin sairastuin samaan oksutautiin. (Kirjoittelinkohan mä jo tästä :confused: ) Piti soitella viime viikolla Naikkarin päivystykseen, kun supistuksiakin...
  20. M

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Onnittelut kaikille uusista tyttö- ja poikalupauksista! Ja onnea Lurppanen työpaikasta. Olikohan muita onniteltavia :) Ennakoin tuon vatsataudin selätyksen kanssa, ja erehdyin la-iltana syömään vähän tuhdimmin kuin oli jo huomattavan hyvä olo. Tämä oli kyllä iso virhe ja sainpas sitten taas...

Yhteistyössä