Hakutulokset

  1. T

    Keskittäminen kannattaa!!!

    Mäkin aamulla kävin kattomassa, ja 77 euroa näyttäis pätkähtävän =)
  2. T

    Elämässä on kyllä tosi vähän asioita joihin voi satavarmasti luottaa.

    Ja se pointti vielä, että oli asia melkeinpä mikä tahansa (kuten nyt esim tämä lyöminen), niin kynnys on matalammalla seuraavalla kerralla :/ Ja minun mielestä on kammottavaa, ettei mies edes ole ihan kauhuissaan tapahtuneesta, jos kerran niin rauhaisa on ja tuolleen on pimahtanut :(
  3. T

    Käyttäisittekö tällasia vaatteita pojalla?

    No kyllä meijän poika ainakin sai mekkoa pitää, kun sellasta kovasti päällensä halusi. Tyttöpuolinen kaveri puki sellasen päällensä, ja tietty tuo poikakin halusi sellaisen, kun vaatehan se vaan hänen mielestään on :) Mä nyt vaan en nää mitään ihmeellistä tai kammottavaa siinä. Ja ap:lle, en...
  4. T

    Miten tehdään aivojen verisuonipullistuman suojausleikkaus?

    Mun äidillä on 3 pullistumaan, ja aikanaan ne ainakin leikataan just tolleen kalloon reikä poraamalla :x Sairaala-aikaa ei voi kukaan ennakkoon määrittää, se riippuu pitkälti siitä, kuinka paljon kuntoutusta tarvitsee tehdä leikkauksen jälkeen.
  5. T

    Arvuutelkaas taas mitä mulla vierashuoneessa....

    Onko ne samat tyypit kun viimeksi? :)
  6. T

    Mihin ikään mennessä haluaisit, että lapsesi olisi "tehty"?

    Käsittääkseni jos olet ensisynnyttäjä, ja lähemmäs 40v, niin silloin riskit kasvaa. Ei niin paljon, jos olet jo lapsia tehnyt :)
  7. T

    Mihin ikään mennessä haluaisit, että lapsesi olisi "tehty"?

    Paremmin mä yli kolmikymppisenä tunnun jaksavan yöheräämiset, kun neljä tuntemaani 20-26-vuotiasta, saman ikäsen lapsen äitiä... 2 vuotta tuo poika on riekkunut yöt, mutta minkäs teet :)
  8. T

    Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

    Niin, tavallaan ymmärrän pointtisi. Jos mies harrastaisi henkistä väkivaltaa vuosikausia, tuuppisi välillä yms, niin naisen "pimahtaminen" olisi suurimmalle osalle täysin hyväksyttävää.
  9. T

    Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

    Juu, aivan. Siinä olet oikeassa :)
  10. T

    Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

    Ei pahalla,mutta mistäs sinä tiedät mitä itse olen kokenut?
  11. T

    Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

    Mun mielestä häntä ei ole täällä syyllistetty. Kaikkihan on ollut järkyttyneitä asiasta, ja pitävät miestä "hulluna". Ainoastaan ap:n asenne tapausta kohtaan, on se, joka on kerännyt ihmetystä...
  12. T

    En jaksa erota, en jaksa olla sinkkuna, en halua olla yh- tästä tuli mieleeni

    Näissä valitettavasti pätee se, että parempi tunnettu paha, kuin tuntematon.
  13. T

    Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

    Takerrun pikku juttuun, mut hiukka ihmetyttää nämä :) hymiöt, kun kerrot ettämies on hakannut sua :(
  14. T

    Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

    Ok, mä en tunne yhtään hänen taustaa. Mutta silti, kerran kun on joutunut väkivallan kohteeksi, niin kyllä sen luulis säikyttävän. Ihan vain niinkun "herätyksenä" kuinka kuolevaisia me ihmiset ollaankaan. Vaikkei edes uskois puolisonsa uudelleen lyövän, niin silti luulis sellasen pelkotilan...
  15. T

    Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

    Mä en vaan pysty uskomaan, että ihminen, joka olis tollatavalla hakattu, ei muka yhtään pelkäis seuraavaa kertaa, tai lastensa puolesta. En vaan usko! Ja oikeesti, niskaiskulla niitä ihmisiä saa yhdellä lyönnillä hengilta! Ihan sairasta. Mutta ihan on tietty jokaisen oma valinta mitä tekee...
  16. T

    TERVETULOA HAASTAMAAN MINUT!

    28,5 ekalla kerralla. Toisella 0? :laugh:
  17. T

    Meijän neiti ei oo kasvanu viimesten 2kk aikana milliäkään...

    Meillä oli ihan sama. Tissillä eleli vielä kymmenkuisena :whistle: Ei vaan suostunut syömään mitään kiinteetä. Mä en nyt tarkkaan muista paljonko oli tuossa 8kk-10kk iässä painoa tullut, mutta muistan et ite olin kanssa huolissaan, kun ei niin paljon ollut kasvanut kun aiemmin. Neuvolassa...
  18. T

    onko kellään kokemusta? (laskun maksusta)

    Joo, kyllä ne sen maksun löytää vaikka viite ois väärä. Miten se on oikeuteen voinut heti mennä, kyllä siitä muistutus ois pitänyt tulla, ja sen jälkeen perintätoimistolta kirjeitä.
  19. T

    Raamatullisia nimiä pinoon

    Hirmusti on nimiä, jotka juontaa juurensa raamatusta. Esim Jonne, tulee Johanneksesta, joka on raamatusta. Meillä ristiäispappi sanoi, että melkein kaikki nimet on johdettu raamatun nimistä. Tosi harva on kuulema muualta tullut.
  20. T

    sipsit, oliko iha järkevää...

    Np ei tietty ollut järkevää, mutta kyllähän sitä ihminen paljonkin saattaa tehä järjettömiä asioita.

Yhteistyössä