Meijän neiti ei oo kasvanu viimesten 2kk aikana milliäkään...

  • Viestiketjun aloittaja Miimiäinen
  • Ensimmäinen viesti
Miimiäinen
Käytiin tänään punnituksessa ton pian 10kk:n kanssa, kun ei toi juuri muuta syö ku tissiä. No eipä tosiaankaan oo tullu pituutta yhtään lisää 8kk tarkastuksen jälkeen :| Painookin tullut ruhtiinaalliset 300g. Ennen kasvo normaalia pidempien käyrällä, mutta nyt tippu tänne "kääpiökäyrälle" muun perheen seuraks :D
Kaipa toi kuitenkin saa ravintoo tissistä tarpeekseen, kun jaksaa touhuta niin paljon :) Konttaa kauheeta vauhtia noiden isompien perässä ja nousee seisomaan kaikkee vasten... On jatkuvasti hyväntuulinen...
Silti mulla on pikkunen huoli tosta neidin kasvusta.
 
Meillä oli ihan sama. Tissillä eleli vielä kymmenkuisena :whistle:
Ei vaan suostunut syömään mitään kiinteetä. Mä en nyt tarkkaan muista paljonko oli tuossa 8kk-10kk iässä painoa tullut, mutta muistan et ite olin kanssa huolissaan, kun ei niin paljon ollut kasvanut kun aiemmin. Neuvolassa vakuuttivat kuitenkin kaiken olevan ok (ja kyllä sen tietty itsekin tajusin), mutta kyllä sitä vaan silti huolehtii ja stressaa, zemppiä.
 
vieras
Meillä oli sama juttu, ja seuraava tarkistus oli 1v niin neiti oli kasvannu 5 senttiä ja painoa oli tullu melkein kilo lisää, ja sillon mulle sanottiin että se on normaalia, että välillä ei tuu mitää ja sitten pyrähtää:)
 
heh
Jos se kato kasvo ensin niin paljon, että nyt pitää ottaa vähän aikaa iisimmin. :D

(se on nainen! Naiset tekee kaiken puuskissa: varsinkin ulkonäköjutut. Kuinka moni nainen esim. laihduttaa hirveesti, antaa sit olla ja sit taas uus kova laihdutusyritys. Ei hätää... tää taitaa tulla vaan siellä X-kromosomissa ;)

 
Miimiäinen
Niin kyllä mäkin tiiän, ettei tässä mitään hätää oikeesti ole.
Ja tää neito on ollu tämmönen pitkä pullukka koko ikänsä, joten kaipa sen kasvun täytyy joskus tasottua ;) Me kun ollaan niin pieniä itekin (mä 157,5cm ja ukko 169,5cm :D ) ja noi isommat lapset on tommosia pikkusia "kukkakeppejä" :whistle:
 
Mammi
Hidasu toi pituuskasvu mut sit 1v neuvolassa oli taas tullu monta senttiä lisää. Kun kiinteet oli aklanu paremmin maistua. Ja imetys loppu 1v. Nyt jännätään 1,5 neuvolan mittoja, ens vikolla mennään...
 

Yhteistyössä