Hakutulokset

  1. M

    Meille tuli vauva! *kuvat ja hehkutus*

    Tämä on Pertti. Pertti on mamman pikkumuru <3 Ei mulla muuta.... :saint:
  2. M

    Meille tulee vauva!!!!

    Nyt on ultrattu, ja siellähän sykki pieni sydän. Ihanaa, ihanaa, ihanaa. Voi kun nyt vaan kaikki menis hyvin ja pieni pysyis kyydissä. Pakko lähtee Alkoon hakemaan skumppaa, tätä niiiiin pitää juhlia!
  3. M

    Viikonlopun kuvaketju!

    Ihan vaan, koska mä olen niin innoissani kun kävin eilen ostamassa itelleni uusia leluja. Omaisuus meni, mutta kyllä näiden kanssa sit viihtyykin :D
  4. M

    Mä pääsin koulutukseen!!!

    Niin siistiä. Joku oli sitten kuitenkin perunut paikkansa, koska haastattelun jälkeen olin ekalla varasijalla. Nyt oli tullut sähköposti, että pääsin sittenkin. :) Mahtavuutta!
  5. M

    Toisina päivinä tajuan itsekin, kuinka (kirjaimellisesti) perseestä mun työ on. *kyllä, otin jopa kuvan*

    Kolmen päivän projekti taas takana. Siis ihan perseestä. Työn sisältö on melkeinpä pelkkää paskaa. Tässä on suurinpiirtein kaikki se paska, jonka 25 sisällöntuottajaa saa kolmessa vuorokaudessa aikaan, ja jonka minä sitten hiki päässä siirrän paikasta A, B, C, ja D paikkaan L (niinkuin...
  6. M

    Mieltä askarruttavia kysymyksiä?

    Onko teillä pieniä, hölmöjäkin mieltä askarruttavia kysymyksiä, joihin haluaisitten vastauksen? Kysykää, jos on, ja vastatkaa muille, jos osaatte :) Mä pohdin tänään töistä kotiin ajaessani, että miksi taloja ei maalata mustaksi? Onko siihen joku perustavanlaatuinen syy, koska mä en...
  7. M

    Matkustuskysymys: lapsi isovanhempien kanssa reissuun.

    Tietäisköhän kukaan täällä (kun täältä yleensä löytyy kysymykseen kuin kysymykseen vastaus).... Eli pappa ja mummupuoli ovat lähdössä reissuun. Ihan perussetti, EU-maasta toiseen, vajaa viikko, suorat lennot. Haluaisivat ottaa mukaan meidän 4-vuotiaan. Tarvitseeko niillä olla erikseen...
  8. M

    Koulun joulujuhlat ja "yllätys vanhemmille".

    Meidän tyttö tossa aikaisemmin jo puhui jostain joulujuhlaesityksestä, mitä harjoittelevat, ja se on kuulemma ulkona. En pahemmin keskittynyt koko asiaa ja puolihuolimattomasti vaan totesin, että "ei kai nyt sentään". Tänään juttelin hevostenhoitajani kanssa, joka siis käy samaa koulua nyt...
  9. M

    Nyt kun on niin paljon tolkutettu, että päiväkoti on s**tanan keksintö...

    ...Ja mun täytyy kuitenkin (kirjaimellisesti) luoda uraa, niin tää on nyt sit tämmöstä. Mutta hei, eipähän kärsi kiintymyssuhteet ja silleen, kun itse hoidan lapseni, ja saahan ne tossa sentään liikuntaa samalla. Saako muuten lapsityövoimaa käyttää, jos ne on kuitenkin ihan vapaaehtoisia?
  10. M

    Vielä vartti aikaa, onnitelkaa.

    Niin. Mä täytin taas 19. Voitte onnitella tai ottaa osaa, ihan sama.
  11. M

    Leipää!!!

    Niin. Se on nyt sitten loppu. Leipä, meinaan. Ei yhtään nappaa lähteä kauppaan. Kellään jotain sellaista simppeliä, varmasti onnistuvaa leipäreseptiä? Huomioiden, että leivon ihan hienoja kakkuja, huippuhyviä pullia, keksit ja piirakat ja sen sellaiset onnistuu, mutten ikinä ole...
  12. M

    Että semmonen heräteostos tuli tehtyä.

    Ei tolle mitään varsinaista tarvetta kyllä ollut, mutta onhan se aika söötti :) Kai mä sille käyttöä keksin. Eikös tänään ole eläinten viikon viimeinen päivä, olkoon se pätevä tekosyy...
  13. M

    Lemmikkipäivä koululla :)

    Olipas mukavaa! Tytön koululla oli tänään eläinten viikon kunniaksi lemmikkipäivä. Lapset sai tuoda oman lemmikin kouluun. Oli järjestetty muutaman hengen ryhmissä rasteja, joita lapset kiersi eläinten luona ja omistaja sitten kertoili omasta eläimestään ja lajista yleensäkin. Siellä...
  14. M

    Meidän vauvat on aika söpöjä! *kuva*

    Niitä on kyllä 9, kuvaan vaan osui nyt just nuo 4 ja äiskä. Mutta on ne vaan jotenkin hauskoja :)
  15. M

    Meille tuli tänään pari vauvaa :)

    Niin, ettäs tiiätte. Toinen on tumma ja toinen vaalea. Tosi pieniä ja pörröisiä :heart: Olisin ottanut kuvan, mutta se äiskä on vähän nokkava tapaus, kirjaimellisesti. Kunhan se lähipäivinä päästää tipuset kopista pois, niin piinaan teitä kuvasaasteella :D Ja vielähän siellä on ainakin 7...
  16. M

    Mua niin jännittää, se olis eka ultra tänään *turhis*

    Jehna, kuinka jännää. Tässähän ehtii jännitykseen juoda jonkun 15 kuppia kahviakin jo ennen ultraa. Unohtui ostaa skumpat ja sikarit, jos sieltä vaikka syke löytyy, mutta ehtiihän ne. Pitäkää nyt peukkuja, että sieltä löytyisi, mitä pitää. Mutta jos ei, niin uutta yritystä sitten vaan...
  17. M

    On se elämä helppoa, kun pappa betalar. Saa vapaasti kadehtia.

    Isi osti tänään mulle oman huviveneen. Karun reilu faija mulla :heart: Laitan teille kuvan ihasteltavaksi ihan kohta...
  18. M

    Nyt mä olen pilannut ne!!! *turhis*

    Meinaan lapset. Mulla, "uraäidillä", oli tänään yh-päivä, kun isäntä oli kylillä hoitamassa asioita. Kuskasin koko katraan mukaan kauppaan, ja annoin jokaisen ostaa haluamansa karkkipussin. Ostin niille täytekeksejäkin. Lounaaksi valittiin mielikuvituksellisesti pakastepizzaa ja...
  19. M

    Tuleeko se myrsky nyt sitten, vai mitä tässä tekis? *turhis*

    Kun lehdet ja forecat ja kaikki sanoi, että tulee, ja sitten se tuleekin vasta myöhemmin, ja myrskyääkö täällä nyt sitten vai ei? Ja jos tulee, niin koska se oikein on täällä meidän pellonkulmalla? Kun tää on niin vaikeeta. Jos tulee hillitön myräkkä, niin pitäis varmaan mennä laittamaan...
  20. M

    Hyvää perunasalaattireseptiä kellään?

    Ajattelin, että jos oikein itse tekisin. Ja kyllä, google tai vaikka kotikokki varmaan tietää, mutta olis kiva saada sellainen, joka on hyväksi todettu. :D

Yhteistyössä