Tuosta sheivausketjusta tuli mieleen: sheivaako teidän tyttäret?

  • Viestiketjun aloittaja 14 v:n äiti
  • Ensimmäinen viesti
14 v:n äiti
Siis ne kellä karvat jo kasvaa. Tiedän että meitsin tytär alkoi sheivailla 12 ikäisenä ja tekee sitä edelleen. En ole puuttunut asiaan, mutta pyysin huolehtimaan hygieniasta ja puhtaista välineistä.
 
Ei ole vielä niin isoa tyttöä, mutta en ikimaailmassa menisi tuollaista asiaa kysymään! Jos itse kertoo, niin se on eri asia.. (Ei mua ainakaan haittaisi, jos vapaaehtoisesti kertoisi, mutta en lähtisi kyselemään tuollaisia..)
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Ettekö te käy teinienne kanssa saunassa, kun ette tiedä asiaa? Mulla 12 vuotias, ajelee kyllä säärikarvansa muttei muuta. Ja tuskinpa alkaakaan ajella, kun en mäkään ajele. On siis tottunut näkemään karvoja alapäässä.
 
"Aija"
[QUOTE="vieras";22788767]Ettekö te käy teinienne kanssa saunassa, kun ette tiedä asiaa? Mulla 12 vuotias, ajelee kyllä säärikarvansa muttei muuta. Ja tuskinpa alkaakaan ajella, kun en mäkään ajele. On siis tottunut näkemään karvoja alapäässä.[/QUOTE]

No kai sitä nyt on muutakin kuin rehottava majava tai posliini. :D Itse ainakin siistin bikinirajan ja silti on karvoja alapäässä.
 
..........................
Kummaa käytöstä. Miten te nuin paljon häpeilette sheivaamista? Siis ette halua edes tietää, jos tyttönne sheivaa säärikarvoja? Outoa. Toisaalta vapaampaa varmaan tytölle, mutta sheivausvälineethän maksavat.
 
Leukistinen aksolotli
Luulen, että tyttöni puhuu minulle tuollaisista asioista ja kyselee neuvoja, kun siihen ikään päästään. En kyllä aio kannustaa karvojen ajamiseen, kun helposti tulee sitten näppylöitä.
 
öh
[QUOTE="vieras";22788767]Ettekö te käy teinienne kanssa saunassa, kun ette tiedä asiaa? Mulla 12 vuotias, ajelee kyllä säärikarvansa muttei muuta. Ja tuskinpa alkaakaan ajella, kun en mäkään ajele. On siis tottunut näkemään karvoja alapäässä.[/QUOTE]

En käy teinieni kanssa saunassa. En käy saunassa ollenkaan.
 
on juteltu
Molemmat tyttömme 13 ja 15 v ajelevat karvojaan. Käydään vieläkin yhdessä saunassa. Vanhempi aloitti ja kun karvat alkoi kasvaa, ja tarkoitan häpykarvoja. Nuorempi kysyi muutama vuosi sitten asiasta ja neuvoin hieman (välineistä yms) asiassa. On nykyään sheivannut kainalot ja alapään kuten siskonsakin.
Säärikarvoihin olen antanut neuvon käyttää epilaattoriani.
 
Ei aivan
Luulen, että tyttöni puhuu minulle tuollaisista asioista ja kyselee neuvoja, kun siihen ikään päästään. En kyllä aio kannustaa karvojen ajamiseen, kun helposti tulee sitten näppylöitä.
Jos on laadukkaat puhtaat välineet niin ei tule näppyjä. Joo meilläkin 14 vuotias sheivailee ihan kaikki pois. Otti mallin siskoni kaksosilta (15v) jotka olleet karvankasvun alettua karvattomina. Myös siskoni on aina kun saunottu ollut posliini sieltä.
 
luulen niin
Vanhempi tytär 18 on sheivaillut kaikkia karvojaan kai jo 5 vuotta. Nuorempi 15 tekee kai samaa. Eilen taas mieheni ihmetteli suihkun viemärikannessa olevaa karvan paljoutta..! Onko teillä naisilla sulkasato!
 
Leukistinen aksolotli
Jos on laadukkaat puhtaat välineet niin ei tule näppyjä. Joo meilläkin 14 vuotias sheivailee ihan kaikki pois. Otti mallin siskoni kaksosilta (15v) jotka olleet karvankasvun alettua karvattomina. Myös siskoni on aina kun saunottu ollut posliini sieltä.
Mulla kyllä tulee, on niin herkkä iho. karva on terävä, kun se katkeaa ja iho sen verran pehmeä, että se karva menee sinne ihon sisään sillä tavalla. Mä otan semmosella Veet-mössöllä, jolla ei kyllä sais sieltä ottaa. Mut sit se sänkikään ei oo niin kova. Ku en viitsi joka päivä tai edes joka viikko niitä poistella.
 
Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras";22794123:
Ostin vasta meidän teinille Veetin tuotteita ja olen neuvonut niiden käytössäkin. Se höylä ei ole paras vaihtoehto alapäänkarvoihin, mutta kainaloihin sopii hyvin.

Juu kainaloiden raivaaminen ei tarvittis olla myöskään pojille mikään vieras asia. Kainalokarvat ei ole niin kauhean nätit myöskään miehillä. Välttis.
 
"Niin"
Jotenkin musta tuntuu että muutama tähän ketjuun kirjoitellut ei taida olla teinitytön tai yhtään kenenkään äiti, vaan kiinnostus teinityttöjen karvoihin tulee ihan muista syistä?

Mutta kauheen karvasia on teidän lapsoset jos jo 10-11-vuotiaalla yleensä on ihmeemmin mitä sheivailla.
 

Yhteistyössä