Hakutulokset

  1. M

    hoitopaikka vapaana vantaalla

    Elokuusta alkaen olisi tarjolla hoitopaikka yksityisellä hoitajalla. Lapsen tulisi olla 2 v. tai vanhempi. Hoitopaikka sijaitsee Ruskeasannassa. Ota yhteyttä jos lapsesi kaipaa hoitopaikkaa. eskola.maria@suomi24.fi
  2. M

    Pikaista apua

    Onko maanantai-aamupäivästä perjantai-iltapäivään 4 vai 5 vuorokautta ??
  3. M

    Milloin vaipatta autoon ja kyläilemään? (pottaharjoittelu)

    Hei! Jätin vähän yli 2v. taaperolta vaipan pois pari päivää sitten ja yllätys - hän huomasikin tosi nopeasti, että asiat voi käydä tekemässä pottaan. Vahinkoja ei kovin usein ole sattunut. On nyt juoksennellut sisällä ilman housuja. Unille tietysti vielä laitetaan vaippa ja ulos. Mietinkin...
  4. M

    pampers - hinta suomessa

    Asumme Saksassa ja ollaan tulossa vauvan kanssa pitemmälle lomalle suomeen. Autolla kun ollaan liikkeellä matkaan mahtuisi enemmänkin tavaraa, tuli mieleen että jos vaipat ovat täällä edullisempia kuin Suomessa kantsis mukaan varmaan ottaa useampi paketti. Auttakaa siis kotimaan äidit ja...
  5. M

    Perhepedissä nukkujat (hyvä linkki)

    http://www.hernekeppi.fi/hernekeppi/hk3/perhepeti.shtml Meillä on nukuttu perhepedissä ! Yllä hyvät nettisivut
  6. M

    Koululaisen kesähoito

    Onko kellään kokemuksia hoitajan palkkaamisesta koululaisen kesäloman ajaksi? Koululaisilla kun on pitkä loma, mutta ei vanhemilla ei ole. Jos kotiin ottaa hoitajan lapsille (eskari, ekaluokkalainen ja 3-luokkalainen), niin mistä saisi tietoja, mitä kaikkia kuluja pitää vars. palkan lisäksi...
  7. M

    Kuinka tiukat arjen pelisäännöt?

    Minkälaisia pelisääntöjä teillä on taaperonne (2-3v.) arkipäivässä? Esim. ruokailuun, tavaroihin koskemiseen, lelujen järjestämiseen liittyen ja kuinka hyvin pystytte pitämään niistä kiinni? Meillä ei tunnu tällä hetkellä menevän mikään suunnitellun mukaisesti. Pöytään kulkeutuu leluja, poika...
  8. M

    Miten valita kummit ystävistä?

    Toista lasta odotellaan. Kummiasiat mietityttää. Meillä on useampi hyvä ystävä, joita voisimme pyytää kummiksi lapselle. (Sisaruksemme on jo ekan kummeina). Mutta miten olette valinneet, jos sopivia kummeja olisi monta ja vain 2-3 tarkoitus kummeja kysyä. Pitäisikö sukulaisuus laittaa...
  9. M

    Värisevä dildo

    onko värisevästä dildosta haittaa raskaana ollessa? On vähän nolo kysymys :ashamed: Tiedän että itsetyydytyksestä ja seksistä ei ole haittaa raskaana ollessa, mutta miten on värisevän dildon kanssa? Onko parempi olla laittamatta tärinää vaginaan tai peppuun? Ja eihän liukkarista ole haittaa...
  10. M

    tuplavaunut

    hei! te joilla on kokemusta tuplavaunuista, millasia kokemuksia on mistäkin vaunuista? onko ilmakumirenkaat paremmat, ei tuplarenkailla? ja muutenkin mitä ootte todenneet hyväksi ja mikä taas ei ole välttämätöntä.. tuplavaunujen osto on edessä, ja kova miettiminen,mitä kannattaa olla.. poika...
  11. M

    Muita 2v. päiväunettomia?

    Kuinka moni 2v. ei nuku päiväunia? Meillä siis jätettiin ne pois (satunnaisesti unille, esim. jos herää tosi aikaisin), kun päiväunille meneminen on yhtä tappelemista ja sitten jos nukahtaa, yöunille nukahtaa vasta 22 jlk ja vastaavasti aamusta nukkuisi. Mielenkiinnosta vaan, miten muilla?
  12. M

    teutonia y2k omistajat

    oletteko koskaan ostaneet uusia renkaita rattaisiin? paljon hintaa? entäs huoltanut rattaita?
  13. M

    Hormonikierukan vaikutus ihoon?

    Hei! Olen ajatellut vaihtaa pillerit hormonikierukkaan... Pillereiden avulla olen saanut ihoni hyvään kuntoon. Pillereitä syön kolme laattaa putkeen (en voi sietää kuukautisia!). Tauolla sitten ilmestyvät näppylät, jotka onneksi häviävät heti uuden laatan alussa. Miten hormonikierukka on...
  14. M

    perhepäivähoitajaksi

    Hei kaikki! Olen 26-vuotias 3kk ikäisen pojan äiti Vantaalta. Olen tässä miettinyt tulevan syksyn kuvioita, töihin paluuta yms. Haluaisin jäädä kotiin lapseni kanssa mutta rahallisesti se ei ole kovin kannattavaa. Ottaisin mielelläni lapsia hoitoon eli toimisin pph:na. Minulla alan koulutusta...
  15. M

    Meilikavereita LPR-Joutseno-Imatra seudulta

    Hei, etsisin meilikaveriksi odottavia äitejä LPR-Joutseno-Imatra seudulta! Olisi kiva vaihtaa kuulumisia samalta seudulta olevien odottavien äitien kanssa. B) Itse olen kolmekymppinen ekaa lasta odottava äiti. =) Meilejä voi tipauttaa: hmapi(miumau)luukku.com Terveisin, Maria :)
  16. M

    Unirytmit hukassa 2-vuotiaalla

    Hei! Eli mielenkiinnosta kyselen, kuinka muut 2v. nukkuvat? Meillä on päiväunille nukahtaminen nykyään vaikeaa, koko ajan siirtynyt myöhemmäksi ja viime viikkoina nukahtanut klo 14 jälkeen eikä aina silloinkaan. Sitten kuitenkin nukkuisi pitkät unet. Ja jos unet jäävät väliin, on tosi väsynyt...
  17. M

    Venäjä adoptiosta

    Haluaisin kysellä kokemuksia Venäjä -adoptiosta, sillä Venäjä tuntuu todellakin meidän vaihtoehdolta. Kuulin, että on olemassa suljettuja keskusteluryhmiä, mutta ymmärsin aiemman ketjun vastauksen perusteella, että siihen ryhmään ei voi liittyä ennen kuin on neuvontavaiheessa. Ja me emme siis...
  18. M

    elatustuesta taas

    elikkäs mitenkä menee. Meillä oli elatustuki voimassa (kaupunki maksoi) joulukuun loppuun. Nyt tässä kuussa en ole sitä saanut. Mietinkin, että viimevuonna sinne tuli kutsu, nyt ei mitään. Tarkoitus maanantaina sinne soittaa ja kysellä mutta ovatkohan ne nyt kutsuneet pelkästään exän, joka ei...
  19. M

    Päiväunien poisjääminen

    Missä vaiheessahan päiväunet yleensä alkavat jäädä pois? Meillä 1v10kk lapsi ja viime viikkoina päiväunille nukahtaminen on siirtynyt lähemmäs 14-14.30, ennen n. klo 13-13.30. Aamulla herätään klo 7.30-8.30. Kun nukahtaa, nukkuu kyllä vielä 1-1,5h, joskus kaksikin, mutta se unen tekeminen kestää...
  20. M

    Ikäero

    Meillä on neljä poikaa, iät 12v, 10v kaksoset ja 8v. Haaveilen iltätähdestä, tytöstä :) Mitä mieltä te olette- onko jo liian iso ikäero? Itse olen 34v ja mies 36v... Kuumeiluttaa niin pahasti... :D

Yhteistyössä