Hakutulokset

  1. K

    Pastasalaattien ohjeita?

    \ Mä käytän muuten samaa ohjetta, mutta vaihtelen myös välillä Kevyt-linja metvurstia sekä kuutioin juustoa sekaan.
  2. K

    Pastasalaattien ohjeita?

    Nopea pastasalaatti Pastaa keitettynä purkki tonnikalaa pussi herne-maissi-paprikaa purkki kermaviiliä vähän sinappia hiukan ketsuppia ripaus suolaa ja sokeria sitruuna-pippuria valkoviini- tms. etikkaa hiukan Sekoita "kastike-ainekset" kermaviilipurkissa ja kippaa muiden aineiden joukkoon
  3. K

    [b]Mikä lämpötila paidan pesuun??[/b]

    Kuulostaa kyllä ihan silitysmerkiltä. Oliko muita merkkejä? Pese käsin, se ainakin toimii.
  4. K

    Tukisukkahousut

    Olin ihan unohtanut koko tukisukat, kiitos vinkistä! Nyt kun on ollut lämpimät säät ja loppuraskaus, niin mielellään pääsee eroon tästä turvotuksesta.
  5. K

    katonpesuvinkkeja kaivataan!

    Sellanen esim. Sini-tuotteella oleva varrellinen litteä levymoppi, johon saa tarroilla kiinni mikrokuituliinan tai mikrokuidusta valmistetun "mopin". Voi käyttää kuivana ja kosteana, eikä rasitu selkä tms.
  6. K

    adressi hoitomaksuista

    \ Teillä oli ihan huimat vuositulot, oikeasti! Olisi mielenkiintoista kuulla, mistä työstä miehesi sai palkkaa 90.000 euroa vuodessa (kun sinun tulosi kertomasi mukaan ovat 30.000 ?, joka sekään ei ole mikään huono palkka). Itse olen saanut lapset niin "vanhana", että olen ehtinyt kouluttua...
  7. K

    Äitiysvaatteita, mistä???

    Käytettyinä esim. www.vauvalehti.fi -kirpparilta. H&M www.babyidea.fi
  8. K

    Sain äsken viestin, jossa mulle ehdotettiin syrjähyppyä!!

    Tuntuu, että se on jokin rahastus juttu eli jos siihen vastaa niin saa jatkossakin joitakin hämäriä tekstiviestejä ja tarjotaan muita palveluja. Ja joku käärii rahat höynäyttämällä. Itse olisin jättänyt siihen vastaamatta. Tai sitten se tuli yksinkertaisesti väärään numeroon.
  9. K

    AIKA IHMEELLISTÄ - kiltit auttakaa

    Ainut testi, joka mulla näytti selkeästi oli Clear Bluen-testi. Ei ollut kyllä erehtymisen mahdollisuutta, saiko testillä plussan vai miinuksen. Viimeisellä kerralla oli plussa...
  10. K

    alkoholi

    \ Älä turhaan huoli, siinä vaiheessa äidillä ja sikiöpussilla on vielä oma verenkierto, istukka ei ole kehittynyt. Luonnon oma suojamekanismi ennen kuin oikeasti tietää olevansa raskaana.
  11. K

    toinen nainen

    Kuulostaa melko sekavalta tilanteelta.
  12. K

    ex ottaa rusinat pullasta

    Kyllä on pitkä pinna miehellä ku jaksaa 6 vuotta roukkua perässä. Yleensä miehet tajuaa luovuttaa vuoden jälkeen. Meillä äijä lähti kiinaan töihin ei oo sen koommin kuulunu enkä oo kyselly.
  13. K

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Sain juuri esikoiseni ja sektiolla tuo tähän maailmaan tuli ja jos saisin valita, niin kaikki muutkin lapset kyllä sektiolla synnyttäisin. Pelkäsin etukäteen leikkauksen jälkeisiä kipuja, joista olin kuullut pahoja kauhutarinoita. Olin etukäteen varautunut, että elämä tulisi olemaan todella...
  14. K

    Häiden kustannukset..

    Me pidettiin häät talvella keskellä Helsinkiä. Meillä meni kaikkeen rahaa kokonaisuudessaan noin 10.000 euroa, vieraita oli 120. Pitopalvelun osuus juomineen per vieras oli noin 50 euroa. Juomia tarjottiin alkukuoharit, ruuan kanssa viiniä (sitä oltiin varattu puoli pulloa per hlö) ja kahvin...
  15. K

    pillereitä 2liuskaa kierrossa

    Moi! Te jotka olette käyttäneet pillereitä 2 liuskaa peräkkäin ennen kun yrititte tulla raskaaksi osaisitte vastata kysymykseeni. Minulla on 5 luiskaa jäljellä ennen kun jätetään ehkäisy pois. Nyt on tulossa ystävän häät ja kesälomallakaan ei olis kiva menkkoja saada. Tietty ne loppus myös...
  16. K

    lisävitamiinit

    Moi, mitä ohjeita olette saaneet neuvolassa lisävitamiinien syönnistä, eli mitä ja kuinka monta tbl syötte raskausaikana nyt näin kun kesäkin tulee?? Muistelen että olisi hyvä ottaa multitabs raskaanaoleville, mutta riittääkö 1 tbl , koska kesällä ainakin d-vitamiinä saa enemmän. Minulla raskaus...
  17. K

    Jumalaton päänsärky

    Mulla tuli migreeniä raskauden aikana useamman kerran - eikä tosiaan johtunut mistään veden juomattomuudesta tms. Mulla auttoi läääkärin reseptillä apteekista saatava Panacod. Se on turvallista myös odottajalle.
  18. K

    pillerit 2 liuskaa kerralla

    Moi! Te jotka olette käyttäneet pillereitä 2 liuskaa peräkkäin ennen kun yrititte tulla raskaaksi osaisitte vastata kysymykseeni. Minulla on 5 luiskaa jäljellä ennen kun jätetään ehkäisy pois. Nyt on tulossa ystävän häät ja kesälomallakaan ei olis kiva menkkoja saada. Tietty ne loppus myös...
  19. K

    FEMAR lääke.onko kellekkään tuttu?

    onko kukaan onnistunut jäämään raskaaksi Femar nimisellä lääkkeellä?
  20. K

    Amway

    :hug: EHDOTTOMASTI YHDYN TUOHON EDELISEEN VASTAUKSEEN !! =)

Yhteistyössä