Hakutulokset

  1. H

    -05 SYNTYNEET VAUVAT?

    poika 7.1.05 rv 40+6 klo 18.27 3765g ja 50cm
  2. H

    gallup: kuinka paljon seksiä?

    Sopivasti! ;) No, ainahan sitä enemmänkin voisi, mutta kun tuo poika on pikkusen huono uninen... :'(
  3. H

    lapsenne/lastenne isovanhempien nimet

    Riitta ja Kari sekä Sirpa ja Jorma
  4. H

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Juliaana, Solmu...
  5. H

    PUUROA VAI VELLIÄ

    Velliä ei suositella, koska lapsi "voi jäädä kiinni" siihen. Eli ei luovukaan helpolla vellipullosta. Toki vellin antaminen on jokaisen oma valinta ja se saattaa jopa joillakin helpottaa nukahtamista. Puuro taasen on täyttävämpää ja sitähän voikin sitten syödä vaiks aikuisikään saakka... =)...
  6. H

    SYNNYTYS GALLUP

    1. Syntyikö lapsesi laskettuun aikaan? vai ennen/ jälkeen (montako päivää) -kuusi päivää meni yli 2. Miten synnytyksesi alkoi? (vesien menolla? supistuksilla?) -supistelut 3. Miten pyrit rentoutumaan avautumisvaiheessa? -olin lämminvesialtaassa 4.Tarvitsitko kivun lievitystä? Jos mitä...
  7. H

    Hätäkastenimet

    Matias ja Aada. Ei laitettu toisia nimiä. Onneksi ei tarvittu siihen tarkoitukseen. Poika tuli, mutta nimeksi annoimme Rasmus.
  8. H

    mummosi nimi

    Seija :laugh: ja Hilppa :laugh: Miks muut ei vastaa???!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
  9. H

    Lapsien nimet

    Jos saisitte ihan itse päättää. Ilman kenenkään puuttumista. Mitkä nimet antaisitte tytölle ja pojalle. Itse pidän Rasmus nimestä. Siihen Eetu perään. Tyttö voisi olla Aada Aleksandra. Mutta mies on toista mieltä... No, ylipuhumisen taidot käyttöön!!!
  10. H

    IKÄ

    Näitähän on ollut mukava lueskella... Saiskohan lisää?
  11. H

    Monta lasta haluisitte?

    No itse oon ajatellut kolmea lasta..
  12. H

    Saiskos liittyä seuraanne...?:)

    Toki! Teretulemast! :flower:
  13. H

    Korttipostia

    Heips! Olisikos täällä innokasta/innokkaita postikorttien kirjoittelijoita. Itse tykkään nimenomaan kortteja lähetellä. Olen saanut mahtavan paljon osoitteita! Aloittelen näillä, joten postan "hakemukseni". Hyvää kesää kaikille!
  14. H

    IKÄ

    Onkos teidän kaverit katsoneet teitä kieroon, kun olette ilmoittaneet perheenlisäyksestä? Tämä kaiketi koskettaa vain lähempänä 20 vuotta olevia... Minä olen porukan eka äiti ja 22-vuotias. On heillä ollut paljon puheenaiheita... =)
  15. H

    Horoskoopeista!!

    Kiitos vinkistä. Kivat sivut. Mun poika on kauris ja ihan kutinsa piti. =)
  16. H

    Koulutuksesi?

    yo
  17. H

    Gallup: mitä olet leiponut viimeksi ja mitä aiot seuraavaksi

    Leivoin tänään raparperipiirakan, korvapuusteja ja "lastenpullia". Sunnuntaina ajattelin tehdä Raikkaan mustikkakakun. Nam! =)
  18. H

    GRACO ULTIMA matkarattaat

    Meillä käytössä samat, kuin kuvassa. Todella käytännölliset. Ihanat kaupungissa ja muutenkin. Meillä myös se Gracon autoistuin, joka sopii noihin rattaisiin. SUOSITTELEN! =)
  19. H

    paikkakunta gallup

    Lahti
  20. H

    vm 82, onko muita?

    Lahdessa yksi. Poika 5kk.

Yhteistyössä