Hakutulokset

  1. I

    voiko ovis tuntua voimakkaammin jos munasolu hedelmöittyy?

    Kyllä mulla vihlas kunnolla juuri oviksen aikoihin ja raskaaksi tulin...
  2. I

    Kattooko joku neloselta epämielyttävä totuus ohjelmaa?

    Mä katson ja mietin mikä on lapsien tulevaisuus...nyyh...
  3. I

    Voi ei!

    :laugh:
  4. I

    Milloin alkanut pahoinvointi?

    Mulla alko pahoinvointi lähes samana päivänä ku menkkojen olis pitäny alkaa ja tosi kuvottava olo jatkuu... Viikkoja nyt 6+5. Kolmas odotus aluillaan, kahdessa aikasemmassa oon sevinny ilman tätä ällöä oloa. Eli olehan vain onnellinen jos selviät oireettomana! =) Toisaalta tietysti tää paha...
  5. I

    Kertokaa joku tosi nopee ja maistuva ruoka

    se lasagnette, jossa on paketissa kaikki muu paitsi jauheliha. nopeeta ja hyvää. :p
  6. I

    haluttaa

    menkää vessaan yhdessä ja ovi lukkoon. Lapselle jotain mielenkiintoista tekemistä niin ei huomaa poissaoloa
  7. I

    Sairaalan valinta

    Mä asun Helsingissä, mut olen päättänyt yrittää luomusynnytystä ja siks valitsin synnytyspaikaksi tuon Tammisaaren. Kävin siel tutustumassa ja paikka on aivan upea! Kivunlievitykseen voi valita akupunktiota, ammeessa lillumista, "kivihierontaa", kylmägeelipusseja tai lämpimiä jyväpusseja. Ja...
  8. I

    Kaalikääryleiden ohjetta kellään?

    Kaalikääryleet n. 2 kg:n keräkaali Täyte: 1,5 dl ohrasuurimoita 2 - 3 sipulia 1 - 5 valkosipulinkynttä (maun mukaan) 3 dl soijarouhetta 70 g tomaattipuretta meiramia soijakastiketta (oreganoa), timjamia valkopippuria 1 - 2 rkl siirappia 2 onnellisen kanan munaa öljyä Valmistus: Liota...
  9. I

    nimipäiväruno

    onko kellään mitään kaunista runoa
  10. I

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    meillä poika lähti käveleen 1.v 1kk
  11. I

    herkku reseptejä

    kurkkaa täältä. ohessa myös hyviä linkkejä http://www.riikka-t.vuodatus.net/blog/category/Makeat+leivonnaiset
  12. I

    Alkuraskauden pelkoja

    mulla on ollut kaksi keskenmenoa n. 3.kk:lla. kolmannen raskauden alkuajan ekaan ultraan asti olin kauhuissani, enkä tehnyt juuri muuta raskasta kuin koiralenkkejä ja siivoamista. minusta maalaisjärki on kuitenkin paras apu. en suositttelisi nostelemaan mitään niin raskasta, että joudut kovasti...
  13. I

    Milloin menkat tai ovulaatio?

    Yksilöllistä tämäkin. Mulla 2km.ää puolen vuoden aikana. Mol.km.n jälkeen ekat menkat alkoivat kuukausi ja 2pv. Toinen km poistui kehosta omia aikoja vuotamalla ja toinen kaavittiin. Ennen ekoja menkkoja en tuntenut ovulaation tapahtuvan. Seuraavassa kierrossa kylläkin tunsin. Minulle klinikalla...
  14. I

    Peräkkäiset keskenmenot...

    heippa täällä on ikää 26v. Yksi lapsi on. Tämän lapsen alkuunsaaminen kesti reilun 1,5-vuotta. Tuolloin käytiin tutkimuksissa ja mitään vikaa ei löydetty. Nyt takana kolme keskenmenoa 7/05 rv 11 03/06 rv 6+5 ja 01/07 rv 8+2 viimeisin noista tuulimuna. Nyt viimeinen lääkäri kehotti kans pyytämään...
  15. I

    Inglesina ja Peg Peregon sateenvarjorattaista kokemuksia?

    Meillä on mummolassa Peg Peregon pliko rattaat. Tosi näppärästi menee pieneen tilaan, ostettiin sen takia koska käydään paljon lapissa niin nämä mahtuvat autoon hyvin. Istuinosa menee 3 eri asentoon, lähes makuulle. Tosin tässä on kiinnitys hankala. Huom meillä rattaat on käytettynä ostettu ja...
  16. I

    heinäkuiset 2005

    Nyt ois käyty sit 1,5 vuoden lääkärineuvolassa. Oli kyllä typerä, tai ei siellä mitään tarvinnut tehdä. Lääkäri katsoi norm. jutut ja kysyi osaako näyttää kirjasta pallon. Hampaita kun meillä ei ole vieläkään kun 8, niin näistä laittoi seurannan päälle. Jos ei parin kuukauden aikana tule yhtään...
  17. I

    kuinka paljon 1,5v nukkuvat

    Poika nukkuu yöllä 11-12 h ja päivällä 1-2 h.
  18. I

    1,5-vuotiaan "keskikäyräpaino"

    Meillä poika 81,5 cm ja 11,8 kg. Painosta sanoivat, et menee +10, mut ok.
  19. I

    Verotuksesta

    Mä menin korottaan prosenttiani 11,5 niin tippuikin 8 %. Olin aivan äimänä!! Täti vaan kovasti oli sitä mieltä, et nyt kun kotihoidolla 380 e/kk ja elokuusta töihin, jossa todella pieni palkka ja asuntolainan koron vähennykset ovat huimat, niin se tekee prosentin noin pieneksi. Eli pieniin...
  20. I

    minkä kokoisia

    Vaatteina 80 ja 86 cm. Pituus 81,5 cm, paino 11,8 kg ja pipo 49 cm. Niin poika kyseessä.

Yhteistyössä