Hakutulokset

  1. A

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Hyvää myöhäistä iltaa vaan kaikille. En tiedä muistatteko te minua edes, mutta ahkerasti olin mukana Marraskuun masuasukeissa vielä vajaa vuosi sitten. :) Pitkästä aikaa tulin kattomaan, että onko täällä vielä elämää. :) Jotenkin tämä pikkuneidin tulo vuoden ikään on laukaissut kaiken maailman...
  2. A

    Imukuppisynnytys, kerrotko kokemuksesi

    Imukuppisynnytys minullakin reilu kolme viikkoa sitten. Imukuppiin päädyttiin, koska ponnistusvaihe oli kestänyt jo yli tunnin ja supistusten väli alkoi venyä, vauvan sykkeet alkoivat laskea supistusten aikana sekä minulta akoi ponnistamiseen voimat loppua. Imukupilla autettiin lapsi...
  3. A

    Tuoreita kokemuksia Jyväskylässä synnyttäneiltä?

    Nyt on minullakin tuoreita parin viikon takaisia kokemuksia kerrottavana. Synnytys Jyväskylässä oli minulle oikein positiivinen kokemus. Kannattaa tosin etukäteen miettiä minkälaista kivunlievitystä voisi haluta kokeilla, sillä lääkkeettömistä ei juurikaan kätilö puhunut minulle ellen kysynyt...
  4. A

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Nopeasti tulin vain ilmoittamaan, että meille syntyi tyttö 8.11. klo 18:18. Mitat 48cm ja 3230g. :) Nyt oltu kohta viikko jo kotona tutustumassa ja opettelemassa toisiimme. Acacia ja pikkuprinsessa.
  5. A

    Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

    Heips vaan pitkästä aikaa tännekin päin! :wave: Rintapumppu on varulta hankittu odottamaan. Aventin Isis -malli, eli se ihan perus käsikäyttöinen. Ja käytettynä ostin juuri sen takia, että ovat aika hintavia, eikä todellakaan ole varmuutta tuleeko sille edes kyttöä ollenkaan. Tuota on ainakin...
  6. A

    Milloin tunsit vauvan ensiliikkeet?

    Rv 15 tunsin ensimmäiset pienet kuplinnat ja hipaisut. Siitä ne sitten voimistuivat pikku hiljaa. ) Enää ei tarvi miettiä mikä siellä on kun tulee jo kyljistä läpi. Ja alle 2 viikkoa on nyt laskettuun aikaan.
  7. A

    Olen jo kypsä tähän raskauteen... onko se väärin?

    Rödluvan asiaa :D Ymmärrän pilkulleen mikä sulla on fiilis. Meillä on alkanut nyt jo puhelimet pirisemään joka perkeleen päivä ja aina sieltä kuuluu sama ensimmäinen kysymys: Nooooo??? Jokojokojoko? Raivostuttavaa! Ja sitten kun pitää ihmisten joka kerta kysyä ne samat mitenonmenny ja...
  8. A

    Olen jo kypsä tähän raskauteen... onko se väärin?

    On ihan normaalia, että loppuvaiheessa alkaa kypsyttää. Samat fiilikset on täälläkin, ja nyt menossa rv 37+6. Ymmärrän oikein hyvin, että alkaa jo riittää. Niin riittäs jo täälläkin. :)
  9. A

    Tuoreita kokemuksia Jyväskylässä synnyttäneiltä?

    Sektioon siellä on todella hyvät valmiudet. Ihan lähiaikoina joutui eräs tuttuni synnyttämään hätäsektiolla, ja hyvin meni loppujen lopuksi kaikki. Noin vuosi sitten toinen kaverini leikattiin myös alatiesynnytyksen jälkeen, kun istukka ei irronnut kuten olisi pitänyt. Tuossa ei tainnut olla...
  10. A

    Tuoreita kokemuksia Jyväskylässä synnyttäneiltä?

    Hukkapiru vaikka et ole neuvolan valmennuksiin kerennyt, niin se ei kaada maailmaa. Jos kuitenkin haluat, niin tuo sairaalan oma valmennus, joka on aina lauantaisin klo 12 oli ainakin omasta mielestäni ihan hyödyllinen. Sitäkin kyllä monet ovat haukkuneet, mutta itse koin sen hyvinkin...
  11. A

    Tuoreita kokemuksia Jyväskylässä synnyttäneiltä?

    Kiitos näistä kokemuksista ja näkemyksistä. Täytyy tulla sitten itse kertomaan, kun synnytys on takana päin. Nyt on kuitenkin uusi moduulisairaala käytössä, mitä ei vielä tuolloin vuosi sitten ollut. Saa nähdä, onko mikään muuttunut.
  12. A

    Tuoreita kokemuksia Jyväskylässä synnyttäneiltä?

    prinsessatyttö, saanko kysyä milloin synnytit Jyväskylässä? Ihan uteliaisuudesta, sillä tilanne on voinut muuttua ja korjaantua, mikäli siitä on paljonkin aikaa. Tuo kuulostaa kyllä inhottavalta mitä olet joutunut kokemaan. Toivon, että jatkossa kokemuksesi olisivat paremmat. Itselläni on edessä...
  13. A

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    mnica nuo hyväksikäyttökommentit on jokseenkin ala-arvoisia. Toivottavasti sinulla ei oikeasti ole sellainen olo, että täällä olisi jotenkin käytetty hyväksi yksittäisiä ihmisiä tai sitten koko foorumia. Ihan väärinkäsitysten välttämiseksi, alla oleva teksti ei ole kuitenkaan mnicalle suunnattu...
  14. A

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Synnärillä kävin tuossa pyörähtämässä muutamien myrkytysoireiden takia. Tutkimuksissa kuitenkin kaikki ok, tosin verikokeiden tuloksia joutuu odottamaan ensi viikkoon. Sydänkäyrällä oltiin jonkin aikaa, mutta siinä ei onneksi ilmaantunut mitään huolestuttavaa. Painoarvio pikkumönkijällä tällä...
  15. A

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    36+0! POKSH!! :D Ei mulla muuta tällä erää. :D
  16. A

    Tuoreita kokemuksia Jyväskylässä synnyttäneiltä?

    Kävin viime lauantaina tuolla Keskussairaalan synnytysvalmennuksessa. Siellä kerrottiin tuosta uudesta moduulisairaalasta sen verran, että siellä sijaitsevat ainoastaan synnytyssalit ja vastasyntyneiden teho-osasto. Eli synnyttäneiden vuodeosasto (osasto 5) on edelleen sairaalan vanhoissa...
  17. A

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    mamma2012 mulla oli pari viikkoa sitten samanlaisia flunssan oireita, eli yskää, kurkkukipua ja nuhaa. Kysyin neuvolassa siitä, että onko siitä jotain haittaa tai vaaraa, mutta ei kuulema ole. Ainoastaan jos kuume alkaa nousta tuonne 38:n asteeseen, niin sitten lääkäriin. Raskauden vuoksi...
  18. A

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    mororefleksi :laugh: No joo, mutta kiva kuulla, että sille on ihan nimikin. Mietinkin tuossa eräänä päivänä, että mitä ihmettä se tuolla välillä duunaa, kun vipinä käy. On siis tuttua. :D
  19. A

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    POKSIS!! 35+0 IIK ja KÄÄK!! :O Pikku paniikki aikoo iskeä, kun viikot alkaa tosiaan hupenemaan jo sellasta tahtia, ettei meinaa perässä pysyä. Yöunet olis kivat.. Heräsin tällä kertaa jo viiden jälkeen, kun ei vaan saa nukuttua. Sitkeästi kuitenkin torkuin, tai yritin torkkua, miehen...
  20. A

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Huomenta! :wave: Heräilin tuossa juuri ehkä parhaimmilta unilta ikinä. :D Koko yön nukuin ilman keskeytyksiä tai vessareissuja. Aamulla kyllä sitten olikin sellanen olo, että rakko halkee ihan just. Äitiysvapaa alkoi tänään. Ensimmäinen virallinen päivä on nyt, ja kovasti kauhistelen, että...

Yhteistyössä