Hakutulokset

  1. P

    Korvatulehdus putkituksen jälkeenkin?

    Miten teillä on hoidettu korvatulehdusta putkien laiton jälkeen?? Ja miten paljon ollut tulehduksia putkituksen jälkeen? Miten huomasitte, että korvassa on tulehdus, kun korvahan ei pitäs olla kipeä? Meillä eka korvatulehdus putkituksen jälkeen.
  2. P

    Kuka muu oli eilen baarissa??

    Olin eilen baarissa ja heräsin tänään vasta klo.14! :D
  3. P

    Pojalle tänään putket korviin ja kitarisa pois

    Poika sai tänään putket korviin ja samalla otettiin kitarisa pois! Kaikki meni tosi hyvin, poika ei itkenyt missään vaiheessa. Toivottavasti tämä nyt auttaa pikkuisen korvatulehduksiin!
  4. P

    Harkitseeko joku lemmikin hankkimista?

    Kovastit tekisi mieli hankkia perheeseen joku karvainen otus! Oisko kokemusta mikä olis lapsiperheeseen hyvä lemmikki? Emme voi ottaa kissaa ja koiraa. Mulla on ollut itsellä joskus pupu ja marsu. Onko muita lemmikkieläin kuumeilijoita? Minkä eläimen haluaisit?
  5. P

    Olimme tutustumassa hoitopaikkaan ja olen hämmästynyt..

    Tänään oltiin pojan kanssa yhdessä tutustumassa tulevaan hoitopaikkaan. Olen varmaan liian herkkä, mutta kävi hieman ärsyttämään muutama asia. Hoitotädit vitsailivat erään 2v tytön painolla. Tyttö toki oli pyöreä ja varmasti painaa jonkin verran. Mutta juttua tuli tyyliin, jos jaksat (piti...
  6. P

    Muita, joilla vaikea suhde omaan äitiin? :(

    Onko muita, joilla on vaikea suhde omaan äitiin, syystä tai toisesta? Itse olen taas itkenyt aamun äidin 2 puhelun takia ja mieli on todella maassa. Välillä vaan tuntuu, että olis helpompi elää ilman koko ihmistä. Välissämme on kyllä 500km, mutta sekin tuntuu liian vähältä välillä.. :'(
  7. P

    2 Viikon LaihdutusSpurtti, Kuka Kaveriks??

    Löytyskö tsemppikaveria 2 viikon spurtille?? Ollaan lähdössä 2 viikon päästä matkalle ja kiloja on yhä edelleen muutama ylimääräinen.. Tarkotus siis 2 viikossa saada mahdollisimman monta kiloa vielä pois. Viikon olen jo yirttänyt ja lähtenyt nyt -1,2kg. Pituus siis 168cm ja paino 67.7kg...

Yhteistyössä