Hakutulokset

  1. T

    Lastenvaatteita ja tarvikkeita Ranskasta

    Apua: Kuka tietää mitä Ranskasta kannattaa osta leikki-ikäisille lapsille? Myydäänkö siellä edullisesti jotain laatumerkkiä? Onko siellä myynnissä jotain leluja mitä ei saa suomesta? Mistä kannatta ostaa? Mikä tavaratalo esim. on edullinen mutta laadukas?
  2. T

    Mitä Ranskassa myydään lapsille, mikä edullista

    Kuka tietää mitä Ranskasta kannattaa osta leikki-ikäisille lapsille? Myydäänkö siellä edullisesti jotain laatumerkkiä? Onko siellä myynnissä jotain leluja mitä ei saa suomesta? Mistä kannatta ostaa? Mikä tavaratalo esim. on edullinen mutta laadukas?
  3. T

    Emmaljunga city jet

    Onko kenelläkään kokemuksia emmeljungan uudesta mallista city jetistä? Kävin katsomassa mallia ja ne kiinnostavat mutta arveluttaa mahtavatkohan ne kestää...
  4. T

    E-pillereistä!

    Syön Meliane pillereitä, olleet käytössä jo melkein vuoden. Viimeksi kun piti alkaa tyhjennysvuoto, eli tossa heinäkuun alkupuolella, ei tullutkaan sitten pisaran pisaraa. Olin varma jo että oon raskaana, oli kaikki mahdolliset oireetkin... Aloitin kuitenkin uuden levyn koska pakkauksessa...
  5. T

    Hyvä gynekologi

    Millainen on sun mielestä hyvä gynekologi? Ja mistä sellaisen löytää pk-seudulta?
  6. T

    Mitens teillä muilla?

    HEIPSAN kysyisin että miten teillämuilla on ku mun mies kattoo vaikkapa salkkareita sängyssä mun kanssa tai jotain muuta ohjelmaa jossa on vaan naisia ni se kiihottuu...ja sit ohjelman jälkeen se haluaa heti rakastella mun kanssa???MIetin vaan aina et kuvitteleekohan se ´rakastelevansa niiden...
  7. T

    jospa sitä taas koettaisi...

    elämä on viskonut suuntaan jos toiseenkin kesän aikana. Painoa tullut vissiin kolmisen kiloa takaisin,mutta pakko olisi saada tsemppi takaisin päälle. Vaan missä on Puttepossu??...minun kirikaveri????? :attn:
  8. T

    onkos kukaan koetellut valmariniä?

    Sen pitäisi mm.kiihdyttää aineenvaihduntaa ja ruuansulatusta. Minä ottanut sitä nyt ruuan jälkeen pari päivää enkä kyllä ole huomannut yhtään mitään.Maha toimii kolmen päivän välein ja syön taatusti kuituja :(
  9. T

    Kuulkaas toveri nälkäkuurilaiset,aattelin muistutella

    että huomenna olisi punnituspäivä.......äääk!! :headwall: :D
  10. T

    Tuulettaa !!!

    Sain kuin sainkin vedettyä itseni lenkille tuossa pari tuntia sitten. Kuusi kilometriä kävelyä ja aikaa meni se tunti. Saksanpaimenkoira katteli minua jotenkin huvittuneena kun höpöttelin sille koko ajan....... pelkään nimittäin hiukan pimeää ja täällä todella on pimeää kun ei ole...
  11. T

    Onko kukaan alaihduttanut hypnoosin avulla?

    Tai tilannut muita hypnoosi äänitteitä (rentoutus tms.) B)
  12. T

    Orgasmi nukkuessa...

    Huvittavaa, mutta totta! Sain yhtenä yönä ihan itsestään orgasmin. EN olisi tätä ikinä uskonut, mutta unessa rakastelin yhen ihanan ihmisen kanssa ja heräsin siihen, että sain ihan oikeesti orgasmin. Yritin pistää takas silmät kiinni, että uni olisi vaan jatkunut... Onko kellään tapahtunut...
  13. T

    Siru66

    Uteliaana täällä kyselen joko on hypnoosihoito alkanut vaikuttaa? Itse nimittäin odottelen kanssa sitä levyä :D

Yhteistyössä