Mitä Ranskassa myydään lapsille, mikä edullista

Kuka tietää mitä Ranskasta kannattaa osta leikki-ikäisille lapsille?
Myydäänkö siellä edullisesti jotain laatumerkkiä?
Onko siellä myynnissä jotain leluja mitä ei saa suomesta?
Mistä kannatta ostaa?
Mikä tavaratalo esim. on edullinen mutta laadukas?
 
Mahtaisikohan vastaamattomuus johtua siitä, että jo tilastojen mukaankin Ranskaan matkustetaan suomesta huomattavasti vähemmän kuin Espanjaan.

Esim. itse olen käynyt Ranskassa lapsettomana viimeksi n. 15 vuotta sitten. Joten hintatasosta ja mahdollisesti edullisista merkkivaatteista ei ole mitään tietoa.

Espanjassa sen sijaan olen käynyt vuosi sitten, joten paremmin tiedän Espanjasta.

Varmasti joku vastaa, jos aiheesta jotakin tietää.
 
Ranskasta
Lyhyesti muutama kommentti.

Ranskassa monissa marketeissa (esim. Intermarche, Carrefour) voi ruokaostosten lisäksi löytää edullisia lastenvaatteita, merkkejä esim. Suomessakin tutut Trois Pommes, Jus d´Orange.

Leluista; Barbapapa taisi olla muotia pari vuotta sitten, lelut ja muut tuotteet (astiat, kassit..) olivat jonkin verran halvempia kuin Suomessa ja valikoimaa enemmän. Pienemmistäkin kaupungeista löytyy usein ns sarjakuvakauppoja (tältä ne minusta näytti), joissa myydään erilaisia sarjakuvahahmoja. Tintti, Astrix ja Obelix, smurffit taisi olla vakio tuotteita.

Mielestäni hintataso marketeissa ja tavarataloissa pääsääntöisesti sama kuin Suomessa mutta valikoima laajempi ja erikoisliikkeitä löytyy isommista kaupungeista kivasti.

Vähän vanhemmille lapsille (ja isille) löytyy monenlaista kauko-ohjattavaa, radio-ohjattavaa vempelettä. Näissä tuotteissa kuulemma lelukaupoissa hyvä valikoima ja ovat edullisiakin.
 

Yhteistyössä