Hakutulokset

  1. J

    Näytä mulle missä sulla on rusketusraidat...

    Mä olen maannut pienissä bikineissä tuolla pihalla, että voi sitten kesällä kulkee vaikka missä vaatteissa, niin ei näy raidat. Onneksi on suojainen piha, niin saa ihan omassa rauhassa grillata läskejään!! B)
  2. J

    Näytä mulle missä sulla on rusketusraidat...

    Mä voisin vaikka näyttääkin ;) Päivän auringossa maanneena alkaa olla aika kivoja raitoja, tai itse asiassa 3 päivää jo! Kesä on mukavaa B)
  3. J

    Minkä talofirman valitsisit nyt?

    Hei! Meille Lappli-talo tulossa. Yhtä hyvin se voisi kyllä olla Jetta, nämä kaksi olivat ne kaksi kärkivaihtoehtoa. Näillä myös rakenne on aika lailla samankaltainen... Kastellilta emme kysyneet tarjousta, koska halusimme ehdottomasti suurelementtitalon. Meillä tarjousten tutkimisessa suurena...
  4. J

    elämänne kamalin ja ihanin kokemus? :)

    Ihanin: oman vauvan syntyminen Kamalin: Epäluotettavat poikaystävät (ennen nykyistä miestäni)
  5. J

    koska teillä alettiin nukkua läpi yön?

    Tämä kuopuksemme alkoi nukkumaan koko yön viikkoa vaille 9kk. Viisikuisena aloin pikkuhiljaa ja hyvin helläkätisesti opettamaan nukahtamaan itse iltaisin sänkyynsä, ja siitä alkoi yötkin paranemaan. Seitsemänkuisena heräsi enää kerran yössä maitopullolle ja odottelin rauhassa että se...
  6. J

    Kävi hiukan naurattamaan tuo yksi ketju

    täytyis siivota jotain taas...
  7. J

    9kk, miten teillä?

    Meillä just 9kk täyttänyt pikkuinen tyttö, alusta lähtien on ilmaissut mielipiteensä hyvin voimakkaasti :) Konttaa kovaa vauhtia, ryömiminen on jo jäänyt kokonaan, istuskelee milloin missäkin, tykkää istuskella myös silleen jännästi polviensa välissä. Seisomaan pitää päästä, ihan mistä vaan...
  8. J

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Sameli Taara Axa Lounatuuli Leija Reija-Riitta (ei ehkä niin erikoinen, mutta mulla särähtää korvaan) Tiedän kaksospojat nimeltään Heikki Jorma ja Jorma Heikki Kummityttöni kolmas nimi on Alviina (mielestäni kaunis nimi)
  9. J

    nyt riitti -aion ilmianataa

    \ ihan tätä en tarkottanut. Itse tahdon myös hoitaa asiat oikein,mutta jos joku ystäväni esim.vuoden ajan saisi tukia enemmän kuin minä,en siitä hernettä nenään vetäisi. ystävää en käräyttäisi,ellei kyse olisi jostain vakavammasta!!!!!
  10. J

    nyt riitti -aion ilmianataa

    Mielestäni tässä maailmassa on paljon pahempiakin asioita. Totaallista pummi-meininkiä en hyväksy,mutta tällainen on musta aikas pientä. Ja mun mielipide siis on,kukin kantakoon huolen OMASTA elämästään!
  11. J

    Talopaketin pystyttäjät!!

    :wave: Täällä kans aloitellaan :) Tonttia pitäs alkaa raivaamaan pikimmiten, kesäkuussa tulee perustukset ja paketti elokuun alussa. Monenmoista muistettavaa olisi, keltä saisin valmiin muistilistan näistä alkujutuista...? ;) Maanantaina tarttee soitella sähköliittymä asiaa, varata...
  12. J

    Ongelmia suhteessa!

    Okei, mistä toi riita sai alkunsa oli aika typerää. Siis kenkien hausta. Syyllistyn siihen itsekin, kun oon väsynyt ja tuntuu et saa tehdä kaiken itse vaikka ois yx käsipari vielä käytettävissä. Mut jotenkin tuntuu, et teidän ongelmat saattaa olla jossain muualla, se vaan ilmenee vähän missä ja...
  13. J

    kuinka kauan verta tullut keskenmenon jälkeen?

    Minulla keskenmenon jälkeen vuotoa kesti viikon verran,sitten meni n.6vkoa ennen kuin kk alkoivat taas.. Olin 5.viikolla...
  14. J

    nyt kerron PITKIEN HIUSTEN SALAISUUDEN

    Siis laitetaankohan hiukset pyyhkeen sisään kun mennään löylyyn vai ihan valtoimenaan...... Täytyypä kokeilla, mutta meillä on vaan kerran viikossa sauna kun ei omaa ole...
  15. J

    hirsitalot

    :wave: Täällä rakenteilla Kontion Karila B/E eli tehtiin melkoisesti omia muutoksia mm. ruokailuerkkeri ja khh-pesuh-saunatilat ihan uusiksi. Mukava kuulla, että muitakin Kontio-rakentajia löytyy. Oikein nätti kans toi Kontion Karila B talomalli. Ihanan kodin saatte! =) Millainen...
  16. J

    Nainen vanhempi miestä?

    \ Juuri näin!! =)
  17. J

    hirsitalot

    \ Täällä myös oltaisiin kiinnostuneita kuulemaan kommentteja. Meillä suunnitelmissa vuoden päästä rakentaa Finnlamellin talomallistosta uusi koti. =)
  18. J

    Velka Gallup, paljonko velkaa?

    velkaa 70 000, korko 3,42 josta marginaalia 0,35. Nettotulot n.4000 e/kk. Kaksi velatonta uutta autoa.
  19. J

    kui kaua klamydia on hoitamattomana et tulee lapsettomaksi?

    jos klamydia o n4kk ollu ni voiko jo olla tullu lapsettomaks...?kuka tietää?
  20. J

    hörökorvat

    Onkos täällä hörökorvien äitejä? Annatteko asian van olla? Aattelin että kiusaamisia varmaan tulee...

Yhteistyössä