Hakutulokset

  1. Ä

    Millä puremisesn saa loppumaan?

    poika 1 v ja n 2kk ja puree, mikään ei auta. vinkkejä tarvittais, kiitos!
  2. Ä

    Broileripasta vinkkejä??

    haluaisin tehdä broileripastaa, olen tehnytkin mutta kaipaisin uusia herkullisia reseptejä! :flower:
  3. Ä

    minusta myös tuli/tulee yh

    päätimme erota miehen kanssa (emme naimisissa). On mennyt jo pitkään huonosti, kinastellaan joka pv. Ja mua ei enää jotenkin kiinnosta. Nyt sitten mies vei eilen omia kamoja pois. Surullinen ja masentunut olo vaikka tätä olen halunnut. Silti itkettää ja huolettaa miten pärjään ja jaksan pojan...
  4. Ä

    1-v.synttärit lähenee, mitä tarjottavaksi?

    otsikossa jo tärkeimmät! eli mitä kaikkea teillä on ollut tarjottavana?? koristeluja?? vinkkejä 1-v. synttäreille kaivataan!! kiitos! laitoinpa tämän tännekki! :flower: :flower: :flower:
  5. Ä

    Saarioinen juustotasku! paljon pisteitä??

    otsikossa jo tarvittava! please vastatkaa joku..220 kcal/100g, rasva 15g, hiilarit 4,8, proteiinit 15g.. pakkauksessa 4kpl ja yht paino on 350g! että paljonko pojoja yhdessä??? osaako joku sen laskea! kiitos! :flower: :flower:
  6. Ä

    Miten teillä yksinhuoltajat menee?

    mielenkiinnosta kyselen miten teillä kullakin menee?? montako lasta ja lapsien ikä? oletteko ollut alusta alkaen yh? auttaako isä/äiti? Mä näillä näkymin pian rupean elämään pojan kanssa kahden ja mietin miten siitä selviän... kertokaa omia tarinoita miten arki sujuu, onko omaa aikaa...ym...
  7. Ä

    Pisteistä!!

    elikkä paljonko pitää syödä pisteitä ettei laihdu muttei lihokaan?? tähän asti olen syönyt sen 18 pojoo/päivä! kiitos vastanneille :flower:
  8. Ä

    Lihavartaat!

    itselläni on marinoitua/maustettua possun sisäfilettä ja jotain paistia.. ajattelin tehdä niistä paloja ja laittaa vartaisiin. Possun lisäksi pitäisi keksiä jotain kasvista. Mielessä on käynyt mm. paprika, herkkusieni, kesäkurpitsa... MUTTA: mitä makua/mausteita/marinadia niihin kasviksiin...
  9. Ä

    Nam! kokeilkaa!

    tein sellaista rahkaa johon tulee: 1 purkki rasvatonta rahkaa (2dl), JÄISIÄ mansikoita (n.1,5 -2dl), JÄISIÄ puolukoita (1-1,5dl) ja makeutusjauhetta! nämä kaikki sauvasekoittimella hyvin sekaisin! (tasaiseksi/sileäksi) tosi hyvää! ja marjojen on hyvä olla melkein jäässä tai jäässä! että ei kovin...
  10. Ä

    Kalapihvien ohje!?

    Kertokaas hyvä kalapihvien ohje... siis lohesta, ja että se jauhetaan ym...
  11. Ä

    Miten saan taas niskasta kiinni??

    Argggggh! Olen laihduttanut pv pisteillä... nyt viikonloppu meni täysin mönkään ja on tullut 1,5 kg painoa takasin!!!!! masentaa ja suututtaa, tuntuu vaan että pitäs syyä vaan entisestään, tiedän että se nyt olisi huonoin ratkaisu. Mut tuntuu että peli on menetetty. :'( Tsempatkaa vähän...
  12. Ä

    Mikä tämä herbalife laihdutus on?

    otsikossa tulikin! olen ihan tietämätön... kertokaa!
  13. Ä

    Auttakaa!

    meille on tulossa parin päivän päästä tuttava perhe kylään (alkuillasta) (kolme lasta, 6v,5v,3v ja isä ja äiti) että mitä niille keksis syömiseks?! jotain helppoa... mut kuitenkin ehkä jotain ruokaisaa (et ei tartte niitten iltapalaa syödä sit kotona) mut ei ehkä mitään kamalan imellystä...
  14. Ä

    pv, broileri! vastatkaa!!!!

    sellaista mietin broileri fanina että paljonko on pointseja yhdessä broilerin koipi-reidessä??? kun painonvartijoiden "pikku vihko" sanoo et 3p (ilman nahkaa) ja sit ostajan oppaassa sanotaan että yhdessä ois noin huimat 12-13p.. että mitenkähän nyt asia on???
  15. Ä

    Kaksi lasta tai enemmän..

    (Laitanpa tämän tännekkin...) Sellaista mietin että mitenkä jaksatte äidit joilla on kaksi lasta tai enemmän.. Meillä tällä hetkellä 7kk vauva ja kakkonen on mietteissä.. ei ihan vielä mut tässä kesän aikoihin jos saisi alulle... Mietin että miten sitä sitten jaksaa jos on kaksi. Haluaisin...
  16. Ä

    cla ja tonalin? sama asia/tuote?

    onko tää cla ja tonalin samaa tuotetta??
  17. Ä

    onko tonalin auttanut??

    otsikko puhukoon puolestaan.. kertokaahan tonalin käyttäjät onko aine auttanut??! että kannattaako munkin ostaa sitä?
  18. Ä

    eikö vaikuta??

    ...yhtään jos esim. pizzaan ottaa vähä pisteisiä täytteitä(ananas,suolakurkku...) niin että tulisi vähemmän pisteitä? vai onko siltikin 22pistettä? nim. kauhea pizza himo!!
  19. Ä

    tortilla faneja??

    täällä yksi ikuinen tortilla fani, jos muita niin kertokaa mitä laitatte tortilloihin? voin kertoa omani jos joku haluaa!
  20. Ä

    hyviä ruokia, vähän pisteitä!?

    kertokaa hyviä ruokia joilla lähtee nälkä ja joista tulee vähän pisteitä.. olen korvia myöten täynnä puuroa!!!

Yhteistyössä