Hakutulokset

  1. P

    ootko taikauskonen

    mie oon :ashamed: ja se ei oo kivaa! Miten tästä pääsee eroon???
  2. P

    kertokaahan kokemuksia SUOMISOFFAN sohvista

    onko kellään :wave: Me ollaan sitä op kingiä mietitty....
  3. P

    kotitekonen DIPPI ohje ja äkkiä tänne

    Kävin kaupassa ja unohin KERMAVIILIN :headwall: lapset nukkumassa,ukko mökillä ja aattelin just että ihanaa rauha sipsiä ja dippiä....mut kun se kermaviili puuttuu \|O :headwall: oiskos jollain joku idea :D :D minäkö dippi himonen :D :ashamed: :whistle:
  4. P

    voihan pannukakku !!!

    Ei mee hyvin ei... :whistle: mä en osaa tehä pannukakkua :whistle: :ashamed: just tuli taas yks epäonnistunu uunista ulos. oisko jollain joku TAKUUVARMA hyvä ohje :D :D ?? t.uusavuton :ashamed:
  5. P

    mistä mä löydän kivoja pitkänmallisia juhla toppeja???

    laittakaan jotain linkkejä jos tiedätte =) Sisikon häät olis tulossa ja sinne olis saatava joku semmonen pitempi juhla toppi siis sellasia niiku nykyään on :D ja en oo raskaana kun kuitenki joku ehottaa mamma toppeja kun pitempää haluisin :D kiitos :flower:
  6. P

    Miten ihmeessä te ehditte meikata yms

    Ja laittaa hiukset,kuntoillaja ruskettua :ashamed: :o :o ? Musta tuntuu että mä oon aina nykyään vaan vähän sinne päin,jos hiukst ja vaatteet on kivat nii meikki jää vaan nopeeseen ripsarin sutasuun ja jos meikkaa huolella niin ne hiukset on laittamatta...... juu on mulla ja ongelmat mut ku...
  7. P

    noniin..

    Mun kierukka lähti omia aikojaan pois, oli pikkuhousuissa kun kävin vessassa.. EI mitään kipuja kylläkään ollu eikä ole nytkään. Kai tässä joku vuoto ruljanssi alkaa taas??? Kuinka kauan toi vuoto siis kestää? jos joku semmonen jaksaa vastata keneltä on otettu kierukka pois tai se on lähteny...
  8. P

    Rakentaminen ja parisuhde

    Kuinkas muilla parisuhteen kanssa on käynyt rakentamisen aikana? Musta tuntuu ettei me muuta ehditä tekemään kuin käymään töissä, raksalla ja se loppuaika meneekin sitten tapellessa... :ashamed: Vauvakin olisi haaveena, mutta haaveeksi taitaa jäädä kuin seksielämä on kuivunut täysin kokonaan...
  9. P

    Paljon pitää jäädä käteen kuussa?

    Rahaa sen jälkeen, kun asumismenot on hoidettu? Millä rahalla siis pärjäisi lapsen kanssa? Palkka ei ole ihan huono, mutta toisaalta menot varmasti ovat lapsen kanssa melkoiset... Riittääkö esim. 1000 euroa vai enemmän?
  10. P

    Järvenpää

    No niin jokos me saataisiin järkättyä uusi tapaaminen? Mitkäs päivät kävis ens viikolla? Meille käy alkuviikosta ma,ti tai ke. Ja joskus 11 aikaa olisi hyvä. Mitenkäs muilla?
  11. P

    Rakentajat HIIO-HOI

    Keski-Uudellamaalla asuvat!Heips!Paljon maksoi tontti?Minkä talopaketin valitsitte,hinta?Mitä maksoi pohja työt?Pitikö aikataulu?Kuinka pian pääsitte "tilauksesta uuteen kotiin?Paljon neliöitä?Kuinka paljon teitte itse?Mitä paketti piti sisällään?Paljon varasitte rahaa taloa varten...
  12. P

    Järvenpää

    No niin kaikki mammat ja lapset nyt sitten sopimaan missä me järvenpään mammat rehvattaisiin. Ja kaikki "vanhat" ja tietenkin uudet tulokkaat ovat tervetulleita. Olisi kiva saada uusia ihmisiä näihin tapamiisiin kun tuntuu että porukka rupee harvenemaan kun lapset kasvaa. Toiset lähtee töihin ja...
  13. P

    järvenpää

    No niin eiköhän mekin jo ensi viikolla päästäisi tulemaan jos jossain nähtäisiin? Toivon mukaan kukaan meijän kööristä ei enää tule kipeeksi. Rupee jo olemaan aika tylsää kun koko ajan joku kipeenä :headwall: Mutta nyt ollaan jo voiton puolella =) Elikkä mikä päivä kaikille kävis ja missä ja...
  14. P

    Järvenpää!

    Missäs kaikki järvenpääläiset on? Koskas järkättäis rehvit ja missä?
  15. P

    Kertokaa viisaammat...

    Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä tämmöisessä tilanteessa: Olen yli puolessa välissä raskautta. Minulle ja avokille tulossa ensimmäinen yhteinen lapsi. ennestään minulla jo kaksi lasta edellisestä liitosta, joka 10 vuoden jälkeen päättyi viime syksynä eroon. Tämän uuden kanssa olen ollut hiukan...
  16. P

    Järvenpää

    Missäs tällä viikolla rehvattais? Ja mikäs päivä olis kaikille sopiva? Meille ei käy tostaina.
  17. P

    Järvenpää

    Mikäs päivä taas porukka kerättäisiin kasaan? Ja missäs rehvattais? Olisko Seuraavaks siellä Jenkalla tapaaminen jos kyydit onnistuu?
  18. P

    Järvenpää hohoi!!!

    Jokos sairastelut on sairastettu? Koskas taas olis tapaaminen? Meillä ei ole nettiä vieläkään kotona joten jos eewi tai capu ilmoittelee jos tällä viikolla on tapaaminen?
  19. P

    Jäke jokohan onnistuis?

    Eli mitäs ens viikolla keksittäis? Olisko keskiviikko hyvä? noin klo.11.00? Mutta mikä olisi paikka? Meillä ei ole netti käytössä nyt sit vähään aikaa niin jos capu vaikka laittais viestiä mulle että onko päivä kaikille hyvä ja ja mikä olisi paikka?
  20. P

    Jokohan me jäkeläiset saatais porukka kasaan?

    Miten olisi keskiviikko, rantapuisto kello 11.30? Jos nyt sitten onnistuisi porukan kokoontuminen! =)

Yhteistyössä