Hakutulokset

  1. V

    MIKSI ihmiset ei osaa pukea lapsiaan juhliin??

    \ Ihan samaa mieltä olen,eikai se nyt niin ykkösjuttu ole ja monet voi tulla sinne hikipäässä töistä?
  2. V

    mitkä näistä kolmesta? Väri

    Joko se kolmivärinen tai sitten sininen.
  3. V

    Sossun toimeentulotuesta!!

    Tietäskö kukaan miten Sossu suhtautuu jos ahakee toimeentulotukea ja olen työssä 6tuntia/päivä.Rupeaako ne urputtamaan siitä että pitäis olla 8 tuntia?
  4. V

    Madeleine McCann:in tapauksesta

    Mulla on itselläni 4v.poika sekä 2-vuotiaat kaksoser eikä tulis ikimaailmassa mieleenkään lähteä illalliselle ja jättää lapset hotellihuoneeseen yksin,herranjumala sentään!
  5. V

    Laryngiitti/kurkunpääntulehdus mitä kotikonsteja?

    \ Meillä on jo poika astmatutkimuksissa ja piiput ja muut on varulta mutta eivätpä tehoa tähän tautiin.
  6. V

    Laryngiitti/kurkunpääntulehdus mitä kotikonsteja?

    Pojalla 4v. kamala haukkuva yskä ja hengitysvaikeutta hieman,epäilen valekuristustautia,mitäs kotikonsteja siihen olikaan,viileä ilma ainakin mutta muita?
  7. V

    Miten paljon teidän 4v.jaksaa tai viihtyy leikkiä yksin?

    \ Ei pidä paikkaansa,yhtälailla tehdään asioita kaikkien kanssa.Mutta jos vertaan tuttujen muksuihin viihtyvät paremmin yksikseen.No,toivot.ohimenevää..
  8. V

    Miten paljon teidän 4v.jaksaa tai viihtyy leikkiä yksin?

    On ruennut hieman ihmetyttämään ja samalla rasittamaan kun meidän 4v.tuntuu olevan kokoajan huutamassa "äitii,tuu katsomaan/tekemään/tuomaan ym.kaikenlaisia asioita eikä siis viihdy itsekseen melkein ollenkaan.Sisarukset on vielä niin pieniä ettei ole oikein leikkiseuraksi.Päiväkodissa on...
  9. V

    Mitä kivunlievitystä ponnistusvaiheeseen?

    ...jatkoa...täsmennä omaa edellistä. Aloittaja kysyi kyllä nimenomaan PONNIStUSvaiheen kivunlievitystä. Yritin sanoa, että koko homma on yksi kokonaisuus ja jos saat alkuosan sujumaan ilman turhia mömmöjä, ponnistusvaiheessa et ehkä edes kaipaa niitä. ..
  10. V

    Mitä kivunlievitystä ponnistusvaiheeseen?

    Kolmen synnytyksen kokemuksella sanoisin, että synnytyskipu on todella erilaista kipua kuin mikään muu kipu. Mutta niinb on myös jokaisen ihmisen kipukynnys. Oman kokemukseni mukaan parasta kivunlievitystä synnytyksessä on pystyasennossa pysyminen, liikkuminen ja llämpimän suihkun otto...
  11. V

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Moi, olen 28-v. ensimmäisestä lapsesta haaveileva ja ajattelin liittyä seuraanne jännäilemään :) Jätimme aviomiehen kanssa ehkäisyn pois viime kierrossa, haaveissa olisi molemmilla pieni käärö... Edellisen kierron lopussa alkoi olla ihan erilaisia oireita kuin yleensä ennen menkkoja, ja...
  12. V

    onko seksittömällä suhteella tulevaisuutta?

    \ ...veit jalat suustani =)
  13. V

    Onko liikkeellä muita juuri plussanneita?

    Piiiiitkän yrityksen jälkeen myös täällä yksi plussalainen =) Viikkoja vasta 5+0 ja varhaisultraa odotellessa (2vk vielä). venla la9.8.07
  14. V

    venlalle toinen nimi

    Olisiko ehdotuksia toisesta nimestä venlalle
  15. V

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    5 keskenmenoa, ei yhtään lasta :'(
  16. V

    8v. tytön raivarit ja kouluvaikeudet

    hei äiti, ongelmasi kuulostavat tutuilta ja toivottavasti olet saanut jo jonkinlaista apua! :attn: Olen itse erityisluokalla toimiva kouluohjaaja (aistivammaiset, 5 vuotta) ja törmään työssäni joka päivä samanlaisiin ongelmiin.. ne ovat haastavia, mutta ei ylitse pääsemättömiä :) Otahan...
  17. V

    Erikoisia nimiä?

    Olen kuullut joskus tytöistä nimeltä Tiri ja Muru...
  18. V

    Löytyykös tampereelta ketään?

    Hallilassa asustellaan toistaiseksi. Haaveissa muutto isompaan ja itäpuolelle. Entä sä?
  19. V

    Löytyykös tampereelta ketään?

    23 vuotias ja tyttö 3kk
  20. V

    Mineraalit ja vitamiinit ym. ravinto

    Kiitos neuvoista...jospa näillä(kin) ohjeilla löytyisi apua. :flower:

Yhteistyössä