Hakutulokset

  1. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Pikkuinen on sylissä :heart: Poika syntyi rv 40+5 :) 25h suppareita ja lopulta päädyttiin sektioon, koska vauvan sydänäänet romahti aina supistuksen aikana. Vauvalla olikin napanuora kaulan ympärillä :( Painoa miehellä oli 3825g ja pituutta 50cm :heart: Kova tissimies tämä on, joten maito on...
  2. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Ajattelin käydä ilmoittautumassa :) Täällä on ollut armotonta hässäkkää. Ollaan päästy muuttamaan uuteen kotiin ja arki on yhtä tavaroiden järjestelyä ja töitätöitätöitä.. Mutta ei vielä vauvaa. Laskettu aika oli ja meni maanantaina ja nyt vain ihmetellään, kun ei mitään tapahdu. Maanantaina...
  3. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    luna: Voihan elämän epäoikeudenmukaisuus :( :( Olen niin pahoillani puolestanne :( Ei tuollaista soisi kenellekään.. Muistakaahan miehenne kanssa nojata toisiinne ja pitää se toinen lähellä, ettei vain jää yksin surun kanssa. Täällä poksuu 36+0.. Oon käyny välillä lukemassa, mutta jostain...
  4. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Hempukkainen: Onneks vuoto loppui! Olen samaa mieltä tuosta, että eka ultra on ihan liian myöhään. Oma siskoni sai tietää juuri helmikuussa viikolla 12, ettei kohdussa ollutkaan vauvaa. Raskausoireet olivat ihan normaalit ja testit näyttivät plussaa. Hän joutui lääkkeelliseen tyhjennykseen...
  5. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Voi ei luna! Toivottavasti toi oksentelu ei nyt sit alkaa ihan tosissaan! Kuvittelis, että säki oisit jo "turvallisilla" viikoilla sen suhteen :O Mulla väheni kans sänkytouhuhalut melkosesti alkuraskaudesta. Eikä ne nykkää mitenkää ennallaan oo. Tästä olosta on hehkeys kaukana, eikä kauheesti...
  6. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    luna: Ihan vain aikani kuluksi päivitin mitä osasin :D Mä tykkään tuosta tavasta kun lista tulee tavallaan "mukana" niin ei tarvi aina etusivulla käydä kurkkimassa. Mutta eipä silläkään väliä, ihan miten vaan :) Jos päivitystahti on harvempi, niin ehkä se olisi selkeämpi olla siellä...
  7. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Ketjussa mukana: Nimi_______LA______Seuraavaksi___plussaushoito&muuta Tikkerituu......6.7.13.......NL....................1.c+mp+l+m, 33v,1.lapsi,pco PikkuJellona..5.8.13........N 29.5...............6.c+pr+ins,30v,2.lapsi titiuu85........12.10.13.....N 10.6 (4D 4.6)..3.c,27v,1.lapsi,pco...
  8. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Tervetuloa NiQ :heart: Tikkerituu: Alussa se aika meni tosiaan ihan matelemalla, mutta jossain vaiheessa se alkas lentämään! Mulla on ollu molemmissa raskauksissa vahva poikaolo ja molemmissa se on toteutunu :) Tänään oli istukkakontrolliultra. Keskiviikkona on sitte neuvola ja...
  9. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Ihania ultrakuulumisia titiuu!! :heart: Ja mahtava kuulla luna, että sokerirasitus meni hyvin :) Nepun kuulumisia odotellaan täälläkin.. toivottavasti kaikki hyvin. Täällä alkaa kyllä kroppa kovasti huutelemaan heti kun vähäki rasittaa itteensä liikaa. Enää ei ees haittaa.. otan...
  10. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Laitoin sulle fenixlintu heti yksityisviestiä :D Pari viikkoa sun pitäis vielä jaksaa oottaa sinne rakenneultraan.. Aika voi mennä kovin hitaasti jos sitä liiaksi murehtii :/ Pidetään peukkuja ja toivotaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin! :heart:
  11. P

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Kiitos luna uudesta ketjusta!! :) Mä taisin olla acorn squash jos se nyt katottiin niin, että oon viikolla 29, ku ny on 29+0. Joissain paikoissa mennään sen mukaan, että monesko viikko on. Ota noista ny sit selvää :D Enkä mä ees tiä mikä on acorn squash! :D Ilmeisesti jonkinmoinen kurpitsa...
  12. P

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Aa, oho :)
  13. P

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Oot kyllä ahkera luna :) Kiitos :) Voisko se nimi olla "Lapsettomuushoidoista plussaan"? Vai meneekö jo liian yleiseksi? Emmä tiä. Hyvä siitä tulee :D
  14. P

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    titiuu: Ihanaa, kun olette saaneet kuulla jo sydänäänet ja liikkeetkin tuntuvat :heart: Kirjoittele, kun ehdit. Eiköhän tämä kuitenkin ole aika toisarvoista :) Hempukkainen: Mahtavia ultrakuulumisia :heart: Neppu: Oi ihanaa! :) :heart: Siellä se pikkuinen kasvaa :) Luulisi, että kivut...
  15. P

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    luna: Ei mitään muistikuvaa :D Meillä ei ole tk:ssa ultralaitteita, joten ei luonnollisesti ainakaan ultrattu. Riippuu aina paikasta. Sisätutkimus tehtiin ja ei kai sitten mitään muuta oikein ihmeellistä. Nou voriis :) Mulle on ihan sama tämän ketjun kanssa. Voishan tähänki tehä jonku listan...
  16. P

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    fenixlintu: Mulla ei oo normitilanteessakaan hemoglobiini koskaan noin korkealla :D Niin ne vain vaihtelee ihmisestä toiseen :) Hyvä, että muuten oli kaikki hyvin :) Hempukkainen: Voi toivottavasti kaikki on hyvin! Kyllähän sitä monesti kuulee, että pieni verenvuoto on ihan normaalia, mutta...
  17. P

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    fenixlintu: Kiitos :heart: Ihan mukavasti tässä alkaa olla viikkoja kasassa :) Luulen kyllä, että pitää laittaa mies myös asialle kotitöiden suhteen, kunhan uuteen taloon päästään. Nyt on niiden kanssa äärettömän laiska. Tai en tiiä onko se edes laiska vai eikö se vaan oikeasti "näe" niitä...
  18. P

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    luna: Ihanaa, onnea aivan mielettömästi mahtavista ultra-kuulumisista! :heart: :) Se on uskomaton tunne, kun sitä ruutua katsoo ja siellä joku heiluu, eikä sitä itse tunne ollenkaan vaikka se on oikeasti siellä mahan sisällä, eikä missään kaukana.. vaan ihan siinä! :) Oli kyllä melko...
  19. P

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    luna: Mä oon kanssa asunu lapsuuteni maalla ja siellä haluun tenavani kasvattaa. Oisin kyllä hyvin viihtyny nykysessä rivitalokolmiossa vaikka ikuisesti, mutta nyt tulee sit se kakskerroksinen 8h+k siivottavaksi.. Ihanaahan se on, mutta talonrakennusta en lähe kyllä kenellekään suosittelemaan :D...
  20. P

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Hyy: Kuinka neuvolassa meni? Ehkä mä oon vaan ihan tosissaan laiska tai jotain, kun tuntuu, että koko maailma kaatuu päälle kaiken tämän tekemisen kanssa. Ja kun olisi sitä aviomiestä ihan ikäväkin. Esikoinenkin alkaa jo oirehtimaan, kun ei isiä koskaan näy. Mulla meni hermot jo siinä, kun...

Yhteistyössä