Hakutulokset

  1. Onja

    Moi, Onja täällä

    Tervehdys pitkästä, pitkästä aikaa. Hyvin menee!
  2. Onja

    Ihana helmikuu

    Fillari kulkee ilman nastoja. Kiitos suopean talven. Tänään vaan hieman tihkua kuten ajankohtaan sopii.
  3. Onja

    Moi vaan!

    Pitkästä aikaa. On ollut kaiken näköistä, mutta ei hätää mitään. Tytär käyttää jo mun kenkiä ja mies on kasvattanut parran. Sukset odottaa voideltuina ja fillarissa on nastat.
  4. Onja

    Isi on tyhmä, tyhmä

    Tuli paha mieli kun telkkarista näin mainoksen missä perheen isä konttasi koirankopista ulos ja lapset vierellä ilkkui. ”Tyhmä isi!” Ja äiti sivummalla säesti samaa. Oli kuin isä olisi ulkiruokinnassa. Onko tämä nyt sitten hyvää mainosta? Opettavaista kylläkin lapsille. Näin sitä kohdellaan...
  5. Onja

    Atlantti, ihana raikastaja

    Huomenta sinne helteisiin. Täällä Lofooteilla aamu on raikas ja aurinkoinen. Kohta on ilo polkaista ketjuihin vauhtia tyttären ollessa vetovuorossa 11 vuotiaan sinnikkyydellä.Tänään ei tarvita pusakkaa. Huomenna sitten mantereen puolelle ja siella sitten eri ilmanalat.
  6. Onja

    Huh heijaa, nyt uimaan

    Nyt kamat kasaan ja mereen uimaan. Tietolähde kertoi sen meidän paikassamme olevan +14°.
  7. Onja

    Naisfutis

    Nyt menossa mielenkiintoinen matsi. Vitsi kun Ruotsi voittaisi. Minusta on tullut futisfani.
  8. Onja

    Jussi, finito

    Se on niin, että juhannus on nyt finaalissa. Polkaisin vauhdilla kotiin ja jätin tyttären ja miehen polkemaan omaan tahtiinsa. Niin kovakuntoinen olen! Aattoaamuna lähdimme vanhempieni talolle jossa juhannusta olemme vuosia viettäneet. Ei se kaukana ole ja siellä on ranta ja sauna. Kokoonnutaan...
  9. Onja

    Ihanaa! -ko?

  10. Onja

    Mustikat kukkii

    Tulipahan tehtyä hieno metsälenkki ja todettua, että mustikka kukkii ja kovasti, mutta missä kaikki herhiläiset? Ei sen puoleen, en minä niitä marjoja poimisi. Liian työlästä. Sieni koppaan sujahtaa paljon helpommin.
  11. Onja

    Perjantain tunnustus

    En ole koskaan istunut pallotuolissa, hienossa Eero Aarnion suunnittelemassa tuotteessa. Haluaisin!:(
  12. Onja

    Harvinaista kevättalven riemua

    Ihana sää ja hankikanto. Kyllä mukavasti narskui kengän alla kun käytiin peltojen varsien pusikoista herättelemässä jänöjä paiväuniltaan. Tätä saisi nyt kestää ainakin tämän lomaviikon.
  13. Onja

    Ihan totta

    Ihan kivaa talvea! Eikös?
  14. Onja

    Hyvää viikonloppua nyt...

    ...kaikille! Niin äkäisille, hymysuille kuin ihan pokkakasvoisille. Loppiainen tulossa ja jossain olisi loppiaistanssit. Tuskin maltan odottaa!
  15. Onja

    Taas alkoi vuosi

  16. Onja

    Hei, nyt Tapaninajelulle

    Aurinko jo pilkistää. Nyt ulos vaikka ajelulle. Ihan millä vaan!
  17. Onja

    Pirskatin sontaläjäihmiset

    Harmittaa ja kovasti. Kun johonkin on hienosti asennettu ja ohjeistettu kunnolla toiminta nk. ekopisteillä tai keräyspaikoilla, missä kontit odottavat asiakkaita. On muoville, pienmetallille, lasille, paperille ja kartongille omat paikat ja rytterit. Täälläkin marketin parkkipaikan kulmalla...
  18. Onja

    Tekisi mieli sanoa ruma sana

    Minä, terveyden perikuva olen flunsassa. Yskittää niin, että kropassa koskee ja tuntuu kuin kipeä kurkku kääntyy nurin niskoin. Nenä tukossa ja kun sen auki saa, niin siinä ei kerralla yksi nessu riitä kun sitä töräyttelee. Että kaikkea kivaa.
  19. Onja

    Ropisi ropisi rops

    Uudet nastarenkaan fillarissa. Kiva kuiva keli. Kohta taas kohti kotia.
  20. Onja

    Illalla dokkarin kimppuun

    Teemalla tänään klo. 20.00 iki-ihana ja hauska historioitsia Lucy Worsley kiertää Jane Austenin jalanjälkiä ja kertoo hauskaan tapaansa sattumuksista ja muusta Janen elämästä. Suosittelen. Areenassa näkyy vielä muutaman päivän ajan edellinen dok.sarjan viimeinen osa "Tsaarien Venäjä", jossa Lucy...

Yhteistyössä