Hakutulokset

  1. V

    Sopivat vaunut Suomen sääoloihin?

    Olisin kysellyt kokemuksia mitkä vaunut tai minkä merkkiset ovat hyvät Suomen sääoloihin lumi, tuisku, pakkanen ym?
  2. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikaista lastenhoitotyötä (illat, viikonloput) Turun seudulta. Olen savuton, raitis, reipas ja luotettava. Kokemusta löytyy eri-ikäisten lasten hoidosta. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin: Johanna Ojanen Gsm...
  3. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Heippa! Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikaista lastenhoitotyötä (illat, viikonloput ym) Turun seudulta. Olen savuton, raitis, reipas ja lapsirakas. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm: 041-5483880 Email: johanna.ojanen@suomi24.fi
  4. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Moikka! Olen 21-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikaista lastenhoitotyötä (illat, viikonloput ym) Turun seudulta. Olen savuton, raitis, reipas ja lapsirakas. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm: 041-5483880 Email: johanna.ojanen@suomi24.fi
  5. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoito on lähellä sydäntäni. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  6. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä :heart: . Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  7. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä :heart: . Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  8. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä :heart: . Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  9. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä :heart: . Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  10. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä :heart: . Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  11. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoito on lähellä sydäntäni. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  12. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä :heart: :) Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  13. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  14. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  15. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  16. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) sekä kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni. Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  17. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) ja kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni :) Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  18. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) ja kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni :) Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  19. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) ja kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni :) Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...
  20. V

    Lastenhoitaja, Turku

    Hei! Olen 20-vuotias opiskelija Turusta. Etsin osa-aikatyötä (illat, viikonloput) ja kesäksi kokopäivätyötä Turun seudulta. Olen erittäin lapsirakas ihminen ja siksi lastenhoitotyö on lähellä sydäntäni :) Jos olet lapsiystävällistä hoitajaa vailla, ota yhteyttä. Terveisin Johanna Ojanen Gsm...

Yhteistyössä