Hakutulokset

  1. S

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki! Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun tänne lahjahoitoihin kirjoitan. Jonkin verran aikoinaan kirjoitin IVF-ketjuun. Käsillä alkaa olemaan lahjamunasoluhoitomme. Keväällä tehtiin viimeiseksi suunniteltu 4. IVF:mme. Kahdesta hoidosta saimme kummastakin yhden tuorealkion siirron...
  2. S

    Adoptioneuvonta alkaa 2013

    Hei! Olipa hienoa löytää tällainen keskisteluketju. Minulla ja miehelläni on lapsettomuutta takana vajaa kolme vuotta. Heti lapsettomuustaipaleemme aluksi selvisi, että todennäköisyydet ovat pienet saada minun munasoluillani lapsi aluilleen, edes IVF-hoidoilla (tämä on käynytkin nyt...
  3. S

    Endometrioosin vuoksi leikkauksia ja lapsettomuushoidot?

    Heippa endosiskot! Ihanaa kuulla että endottariakin silloin tällöin raskautuu luomusti. Tsemppiä meille kaikille tämän viheliäisyyden ja lapsettomuuden kanssa! Mua kiinnostaisi kuulla millaisia AMH-arvoja teillä on mitattu. Mulla AMH 0,2 eli pienin mahdollinen mitattavissa oleva arvo...
  4. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Siskot, tsemppiä ja onnea kaikille vaiheisiinne! Voisiko joku ystävällinen kertoa mulle kokemuksianne IVF:n etenemisestä ja mahdollisesta keskeytymisestä kun toisen munasarjan on vallannut nestekysta (ja toisessa pienehkö endokysta)? Mulla 1. IVF/ICSI menossa pitkällä kaavalla ja eilen...
  5. S

    Hoidot jatkuu 2012

    ***Hoidot jatkuu 2012*** Poritar ................. 2.IVF ................... Helmikuu Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu Jonnastiina ........... 1.ICSI...
  6. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Mansikkatyttö, itken puolestasi. Liitän sut ja muut lapsettomat rukouksiini...jos vielä jaksan rukoilla. Toi sun uskiskommentti niin kolahti. Itse olen kanssa yhdenlainen uskis, ja tämän lapsettomuuden edetessä olenkin joillekin läheisilleni kyynisesti todennut, että mikä ihme on, että asia...
  7. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Heippa pienen tauon jälkeen! Nopealla selauksella täällä on paljon tapahtunut sitten viimeisen käyntini. Onnea plussanneille ja myötätuulta piinailijoille ja hoidokeille! Mun ovulaation induktio ja inssini ei toukokuussa odotetusti johtanut mihinkään. Mutta tulipa tuo nyt kokeiltuan...
  8. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Hei ja kiitos naiset, erityisesti Wienna, kannustuksestanne! Ja onnea Wienna raskaudestasi! Onnea myös muille maaliin päässeille! Pidetään peukkuja että vielä kotiutattekin voittonne! Jicca ja Inkku1 ja kevät87, kiva että tänne tullut muitakin IVF/ICSI-aloittelijoita. Mulla kanssa endokysta ja...
  9. S

    Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

    Hei vaan kohtalotoverit! Täällähän on tällainen ketju, just mua varten! Kun olen tuskaillut, että todella vähän tietoa matalasta AMH:sta ja hoitojen ennusteesta. Jotain englanninkielistä tutkimustulosta sentään löytynyt. Vastikään, IUI:hin valmistelevalla käynnillä, sain AMH-arvon "alle 0,2"...
  10. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Heippa! Kiitti Miles, voit mieluusti liittää mut listaan :) 1. inssi huomenna ja se odotetusti jää viimeiseksi, ja siitä suoraan toivottavasti jo syksyllä/alkutalvesta IVF:ään. Tänne ketjuun mä kai hyvin kuulun, kun taustaani ajattelee. Ennen laparoskopiaa kun yksi lääkäri ainakin sanoi, että...
  11. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Voi kiitos Jensar vastauksestasi! Tässä niin tarvii tarinoita tosielämästä tämän kaiken epätietoisuuden ja "katsotaan, kun saadaan lisää tietoa"-vaihevaiheeltaetenemisarvailujen keskelle. Olen mielessäni kyllä jo valmistautunut jo nyt ennen ensimmäistä IVF-hoitoa lahjasoluhoitoihin. Kultainen...
  12. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Hei kanssaiskot! Satuin tähän ketjuun sattumalta hajatietoja netistä etsiessäni, ja ehkä tästä tuleekin mun vakiopaikka kun hoitomme etenevät. Haluaisin kysyä, jos jollakin teistä kokeneista olisi ystävällisesti kokemuspohjaista tietoa. Mua huolestuttaa aivan tajuttomasti vastikään saamani...

Yhteistyössä