Hakutulokset

  1. T

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Täällä kans on tuntunu jo liikkee rv 16+ jotain tosin sillon en vielä tiennyt että se voisi olla tirriäinen mutta pari päivää kun tunnustelin tuntemuksia niin kyllä oli jo ihan selvää mitä se oli :) välillä nostan paidat ylös sohvalla ja alan tuijottaa masua niin näkyy oikee kun masu säpsähtelee...
  2. T

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Todennäköisesti lapsi otetaa pois syntymän jälkeen tai sitten he ovat todella kovassa tarkkailussa. Toivon että lapsi otettaisiin pois tämä kyseinen nainen kun on niin kova ottamaan alkoholia en tiedä heidän nykyisestä tilanteesta mutta tuskin on kauheasti tämäkään raskaus naista ilahduttanut...
  3. T

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Zarix: Tiedän saman tapaisen tapauksen ja kun kuulin asiasta olin aivan järkyttynyt ja vielä myöhemmin selvisi että lapsen äiti olikin itse tukehduttanut lapsen tyynyyn!!! :O Tämä nainen ei lasta koskaan edes halunnut mutta ei pystynyt miehelleen asiasta kertomaan kun mies odotti lasta niin...
  4. T

    **Tammikuun Tuhisijat 2013**¨~ELOKUU~

    Täällä olis taas yksi uusi tulokas jos vaan porukkaan mahtuu? :) En osaa laittaa sinisellä tai punaisella tietoja mutta laitan ne nyt kuitenkin tähän :) Olen 19 vuotias ja ensimmäistä odotan satakunnan keskussairaala on synnytyts sairaalani LA 1.9.2013 :) Missäs vaiheessa te olette...
  5. T

    Keksi uusi kirosana

    Ai kauhee!! :D Porakone pari perunaa :DDD eihän ton jälkee voi edes enää vituttaa ku sit jo nauretaa :D
  6. T

    kertokaas viisaammat mitä tää on?

    Tiedän tunteen :D
  7. T

    kertokaas viisaammat mitä tää on?

    Jos liikaa raskautta toivot/ stressaat niin sitten et ainakaan raskaudu näin ainakin meillä :O Tee testi sitten kun menkkojen olisi pitänyt alkaa :) Tsemppiä teille :)
  8. T

    Ollako vai eikö olla =d

    Onnea!!! :) Niin mäki ajattelin että plussa se oli mutta en viitsinyt tänne sitä kirjoittaa ettei ala liikaa intoilemaan jos sittenkin olisi nega tullut.
  9. T

    Ollako vai eikö olla =d

    Heippa! Mulla tuli ainakin heti ihan selvä plussa kiertopäivä 31/31. Aamusti tein ja sit seuraavana päivänä vielä testasin ja ihan saman tien siihen ilmesty kaksi viivaa enkä edes kerennyt vielä nousta pytyltä. Mulla kuitenkin oli eri testi kyseessä ja kaikkihan on erillaisia :) Tsemppiä teille...
  10. T

    Voiko tää olla totta?

    Paljon onnea! :) Meillä päin ei tarvitse käydä enää terkkarissa varmistamassa raskautta koska koti testit ovat yhtä luotettavia kuin terkkarissa :) Näin mä sain kuulla noin 10 viikkoa sitten kun tein plussa testin. Eli soitat sun neuvolaan vaan niin sieltä saat ajan :)
  11. T

    Kivuttomia supistuksia rv 12+4?

    Mulla on ollu toi alaselkä alusta asti ihan kipee. välillä parempi ja sit taas tosi kipee mut ne menee ja tulee :) noit suppareit ei enää oo tullut niin paljon kun sillon joku päivä :) Ellen sitte tee jotai esim siivoo, pitkät lenkit, autolla ajaminen :D noi aiheuttaa ainakin niitä... Ja...
  12. T

    Kivuttomia supistuksia rv 12+4?

    Selvä :) no nyt kuitenkin kun heräsin aamulla niin ei ole enää alaselkä niin kipee :) nyt se on taas sellainen kun aina ennenkin :D ajattelin silti soittaa neuvolaan jos sais vaikka seuraavaa käyntiä aikaistettua ettei tarvis murehtia kovin pitkään onko kaikki hyvin :) Kiitos paljon...
  13. T

    Kivuttomia supistuksia rv 12+4?

    Olisi kiva tietää että mikä on kohtuullinen määrä tässä vaiheessa raskautta? Todella epämukavan tuntuisia mutta kivuttomia supistuksia. Näitä on tullut vain saunassa tai jos makaan selälläni mutta tänään on tullu ihan muutenkin vaan? Näitä ei ole tullut ennen kuin ehkä 2 "peräkkäin". Ja...
  14. T

    Tammikuu 2013 vauvat

    Täällä kans yks jolla tammikuun 9päivä laskettuaika :) Perjantaina käytiin ultrassa ja kaikki oli hyvin ja oli todella hieno nähä oma ensimmäinen pienokainen <3 Rv 12+3
  15. T

    paikkakunta gallup

    Porista ollaan! = )
  16. T

    Onko samassa tilanteessa olevia tai olleita odottajia/äitejä?

    Jos oikein olen käsittänyt niin ei ole syytä paniikkiin jos selkärangassa ei ole poikkeavuuksia :) Käskettiinkö sinut lapsivesipunktioon?
  17. T

    Nuorten äitien/odottajien pulina

    Toi linkki väittää että blogi on poistettu? :/
  18. T

    PREGCHECK Raskaustesti voiko siihen luottaa?

    Juu mulla oli just noita liuskoja. Mut kyllä niihinkin näköjään luottaa voi :)
  19. T

    PREGCHECK Raskaustesti voiko siihen luottaa?

    Juu sano mulle samaa että kotitestit ovat yhtä luotettavia kun terkkarin testit :) Huomenna pitäs terveydenhoitaja mulle soittelee ja sovitaan yhdessä ensimmäinen käynti äippäneuvolassa :) Kiitos paljon :) Onnea sinnullekkin!! :)
  20. T

    PREGCHECK Raskaustesti voiko siihen luottaa?

    Kiitos paljon! :) Ajattelin tänään varata ajan vielä terveyskeskukseen ja saada sieltä varmasti oikean vastauksen :) Onnittelut myös sinulle :) Kiitos vastauksista! :)

Yhteistyössä