Hakutulokset

  1. A

    Esikoista yrittämään 2012

    Huoh, tänäänhän ne menkat sitten alkoi. Pettymys on kyllä todella kova, vaikka vasta toinen yrityskerta onlikin menossa... Nyt tuntuu siltä että mun on parempi ottaa vähän etäisyyttä tähän koko vauvahommaan, liian raskaalta tuntuu kun joka päivä ei mitään muuta oikeen pysty ajattelemaan kun...
  2. A

    Esikoista yrittämään 2012

    Tosi kiva, äsken tuli tekstiviestillä muistutus perjantaisesta neuvola-ajasta.. Mihin en siis ole menossa kun raskaus meni kesken aikoja sitten!..... olinkin ihanasti ehtinyt sen jo unohtamaan, että tulevana perjantaina oltais kuunneltu sydänääniä jne... Miten voikin tollainen pahottaa mielen...
  3. A

    Esikoista yrittämään 2012

    Mircea olen tosi pahoillani :( Voin vaan kuvitella miten suuri pettymys nyt on päällä :heart:
  4. A

    Esikoista yrittämään 2012

    Miramei En ole koskaan ovulaatiota tikuttanut, mutta 25.6-27.6 oli tosi selkeät ovulaatio-oireet eli jos lasken tosta nii nyt olis dpo15. Eli piinapäivät olis nyt päällä! Pitkä loppuviikko tiedossa...
  5. A

    Esikoista yrittämään 2012

    Voih, toivottavasti ei kuivu palsta kokoon, mä ainakin mielelläni täällä kirjoittelen :) Ei näy menkkoja, eikä kyllä plussaakaan, tänään aamulla testasin ekan testin. Tää päivä meneekin sit vessassa ravaamisessa, että onko tullut punaista vuotoa. Inhottavaa! Koko viikko on mennyt mahan...
  6. A

    Esikoista yrittämään 2012

    Hellurei leidit! Täällä viimeinen päivä mökillä ja huomenna koittaa paluu arkeen :( Tänne olisin jäänyt niin mielelläni vielä toiseksi viikoksi <3 Omien laskujeni mukaan keskiviikkona pitäis alkaa menkat. Tosin hormoonit saattaa olla sekasin tosta keskenmenosta... Ajattelin huomenna...
  7. A

    Esikoista yrittämään 2012

    täällä elellään hiljaiseloa tämän viikon, olen siis mökkeilemässä eikä konetta käytössä. Viimeviikkoiset oireet on loppuneet, tais olla se oivis. Ainpa jatkunut oire on ollut nenän tukkosuus iltaisin ja öisin, viime raskaudessa alkoi viikko ennen testin tekemistä sama... Hitsi kun ei malttais...
  8. A

    Esikoista yrittämään 2012

    Hennu86 Kiitosta vaan, ja terveisiä Tammikuun tuhisijoille! Toivottavasti olin viimeinen ryhmästä lähtenyt mom-to-be. Tää mun positiivinen asenne on suurimmilta osin mun ihanan mieheni ansiota, onneksi :heart: kovin toiveikkaana ollaan että seuraava raskaus alkaisi myös ensimmäisestä...
  9. A

    Esikoista yrittämään 2012

    Nii ja tässä nää mun taktiset tiedot :D Lasken ton kp:n nyt sit viime vuodon alusta alkaen. Nyt kun oikein laskemalla laskin niin taitaa nuo mun oireet olla niitä oivisoireita :) Onneks ollaan pupuiltu kulunut viikko oikeen olan takaa... :P AnnCA....................23.......2...
  10. A

    Esikoista yrittämään 2012

    Hellurei! Varovasti voisin liittyä seuraanne. Tulen siis Tammikuun tuhisijoista tänne. Nyt on yk2 menossa. Elämäni ekan plussan tein 28.5, verinen vuoto alkoi vk 6+0, ja uudestaan 13.6, keskenmeno todettiin ekassa ultrassa 18.6. Kyseessä oli siis ns tuulimuna raskaus. Oli tullut itsestään...
  11. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Minut voi poistaa listalta. Tänään ekassa utrassa näkiyi täysin tyhjentynyt kohtu. Kyseessä oli siis ns. tuulimuna raskaus. Lääkäri vaan neuvoi, että ensi kerralla kannattaa käydä yksityisellä siellä varhaisultrassa, sillä oltais saatu tämäkin tietää. Kiitos teille kaikille, ehkäpä minäkin...
  12. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    melin ota osaa :heart: Täällä on huonosti nukuttu yö takana, vuoto jatkuu toista päivää. Kirkasa verta, onneksi vaan tiputtelemalla tulee, mutta silti. Tosi kurja olo, aamu alkoi itkemällä. Mä niin toivon että kaikki on masussa hyvin. Taidan palata asiaan maanantaina kun jotain tietoa on...
  13. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Alkoihan se verinen vuoto täälläkin, taas! 4vk sitten viimeks vuosin, joten suuret toiveet olis että nää olis taas sellaset valemenkat kun just samanlaisia lieviä kipujakin on, vaikka aaltomaisesti tuleekin. Onneksi (vielä) ainakin vuoto on tosi niukkaa vaalean punaista/ruskeeta. Ei kivaa! Nyt...
  14. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Huomenta leidit! Ja jee, viikko on taas puolessa välissä!! M1n1 puhuit tosta Bola-korusta. Mä aion kanssa sen hankkia, ystävälleni ostin sen viime vuonna ja se oli kyl ihana, sillon ajattelin että millonkohan sitä itse pääsis samaa korua käyttämäään... :) Ajattelin tilata heti ton nt-ultran...
  15. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hups, taisin levittää tänne oikeen mannapuuro manian, olkaa hyvä vaan :laugh: Mut eipä oo välttämättä mikään maailman epäteterveellisin himo, ainakaan mun mielestä :) millimolli Täällä kans yksi lähes oireeton! :wave: Alusta asti on olut tosi epätodellinen olo kun oireita on ollut niin vähän...
  16. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Voih näitä suru-uutisia :( Voimia siilinpoikauneton ja taikax! Kyllä nyt ihmetyttää tää mun muuttunut makuaisti, ennen en tosiaankaan voinut kuvitella syöväni mannapuuroa ja äsken vetäsin ison lautasellisen mannapuuroa mustikkakeitolla :D Muutenkin oon huomannut että nautin ruoista ihan eri...
  17. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Noniin, antibioottikuuri ja sairaslomaahan sieltä lääkäristä tuli. Amoxin-lääke ja Nasonex- kortisooni nenäsuihke. Lääkäri vakuutti, että kyseiset lääkkeet soveltuu raskaana oleville naisille. Vähän inhottaa syödä lääkkeitä raskauden aikana, mut pakkohan se on hoitaa itsensä kuntoon että on...
  18. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Huomeina ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Täällä vähän kurja olo valvotun yön jälkeen... Eilen alkoi järkyyttävä särky ja paineen tunne oikeassa poskiontelossa, enkä sen takia saanut nukuttua. Torstaista asti on ollut tukkonen ja räkänen olo, ja eilen alkoi nyt tää särky ihan yhtäkkiä...
  19. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    kathii ihanaa, että teille tulee koiranpentu :heart: toisinaan muhun iskee hirvee koirakuume, mut tuo meidän karvanassu on niin valikoiva ja arka, et se varmaan vaan stressaantuis liikaa toisesta koirasta. Olis varmaan pitänyt ottaa samaan aikaan kaks ni olis ollu ehkä helpompaa. Ja mä ainakin...
  20. A

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Niina85 Järkyttävää että työnantaja sanoi noin! Mun mielestä se asia ei ole työnantajan päätettävissä, vaan lääkärin. Itse en siis ole ollut samanlaisessa tilanteessa, mutta kuvittelisin että on jollain asteella laitonta tai jotain toimia työntekijöitä kohtaan noin. Mä marssisin sinuna...

Yhteistyössä